|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нені үйрендім? БЖБ №5 |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Үйренгенімді тексеремін |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Шығармашыл бала –ойлы бала |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (1 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (2 мин) 8 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Өлеңнің қалаған шумағын жатта «Ой қозғау» әдісі «Сөз өнері» деген не? Оларға қандай өнер түрлері жатады? А.Байтұрсынұлының қандай пікіррі бар осы жайлы? Сөз өнері туралы қандай мақал-мәтелді білесің? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «ВЕНН диаграммасы» әдісі Суреттерге қарап, «би» сөзінің мағынасын анықта. Олардың ортақ сипаты мен айырмашылығын айт ЕББҚ Өлең не туралы? Талқылау сұрақтары: Тапсырманы орындауда не оңай, не қиын болды? |
Өлеңді жатқа айтады
Сұрақтарға жауап береді
Суреттерге қарап, «би» сөзінің мағынасын анықтап, олардың ортақ сипаты мен айырмашылығын айтады |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші суретке қатысты би сөзінің мағынасын айтады-1б -екінші суретке қатысты би сөзінің мағынасын айтады-1б -суреттердің ортақ сипатын жазады-1б - суреттердің айырмашылығын жазады-1б |
Оқулық 43-бет Таратпа қалам |
|
|
8 мин Сергіту сәті 1 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Семантикалық картаны толтыр. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Семантикалық картаны толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -бірінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б -екінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б -үшінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б -төртінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
20 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын ұсыну |
Тапсырмаларды орындайды |
|
Таратпа қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 5 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма 5 –тапсырма 44 - бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нені үйрендім? БЖБ №5
Нені үйрендім? БЖБ №5
|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нені үйрендім? БЖБ №5 |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Үйренгенімді тексеремін |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Шығармашыл бала –ойлы бала |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (1 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (2 мин) 8 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Өлеңнің қалаған шумағын жатта «Ой қозғау» әдісі «Сөз өнері» деген не? Оларға қандай өнер түрлері жатады? А.Байтұрсынұлының қандай пікіррі бар осы жайлы? Сөз өнері туралы қандай мақал-мәтелді білесің? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «ВЕНН диаграммасы» әдісі Суреттерге қарап, «би» сөзінің мағынасын анықта. Олардың ортақ сипаты мен айырмашылығын айт ЕББҚ Өлең не туралы? Талқылау сұрақтары: Тапсырманы орындауда не оңай, не қиын болды? |
Өлеңді жатқа айтады
Сұрақтарға жауап береді
Суреттерге қарап, «би» сөзінің мағынасын анықтап, олардың ортақ сипаты мен айырмашылығын айтады |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші суретке қатысты би сөзінің мағынасын айтады-1б -екінші суретке қатысты би сөзінің мағынасын айтады-1б -суреттердің ортақ сипатын жазады-1б - суреттердің айырмашылығын жазады-1б |
Оқулық 43-бет Таратпа қалам |
|
|
8 мин Сергіту сәті 1 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Семантикалық картаны толтыр. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Семантикалық картаны толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -бірінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б -екінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б -үшінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б -төртінші нақыл сөздің авторын белгілейді-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
20 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын ұсыну |
Тапсырмаларды орындайды |
|
Таратпа қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 5 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма 5 –тапсырма 44 - бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
Таяқшадағы жұлдыз дар |
|
шағым қалдыра аласыз













