Пәні: Қазақ
әдебиеті
Күні: 03.05.
2023
|
Мектеп:
Ахмет Байтұрсынов атындағы орта жалпы білім беретін №10
мектеп
|
Бөлім
атауы
|
Отбасы
құндылықтары
|
Сабақ
тақырыбы
|
Нұрдәулет
Ақыш “Нағыз әже қайда?”
|
Уақыты:
|
Мұғалімнің
аты – жөні: Латифова Аяжан
Исатайқызы
|
Сынып:
5
|
Қатысқан
оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
оқу
мақсаттары
|
Т/Ж2. Әдеби
шығарманың тақырыбы мен идеясын
анықтау.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Оқушылардың
барлығы: Мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, өз сөзімен мазмұнын
жеткізе
алады..
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік
лексика мен
терминология:
|
Бағалау
критерийлері
|
Тыңдалым
материалы негізінде мазмұнын өз сөзімен айта алады, талқылайды,
сұрақтар
қояды
|
Пәнаралық
байланыс
|
АКТ, өнер,
тарих
|
АКТ –ны
қолдану
дағдылары
|
суреттер
|
Құндылықтарды
игерту
|
Үлкендерді
сыйлау, құрметтеу. Оларды жастарға үлгі қылу. Саналы жастарды
тәрбиелеу.
|
Сабақтың
түрі
|
Жаңа білімді
пысықтау
сабағы
|
Алдыңғы
білім
|
|
Жоспар
|
Кезеңдер
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Бағалау
түрлері
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасу. Сыныпты түгендеу.Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Сабақтың
ортасы
|
Сыныпқа үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішіндегі
қағаздарды үлестіріп шығу арқылы 3 топқа бөлу . Білу және
түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Сақина салмақ
ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның
бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма
жауап
береді?
«Ыстық
орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны
айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы
алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір
пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
1/Балалар не
тыңдағанды жақсы
көреді?
2/Азаттың
үлкен қызының аты
кім?
3/ Балалары
кімді іздейді және неге
іздейді?
Сергіту
сәті
«Қыдырып
қайтайық!» би
билеу
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар,
түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс 1.Бүгінгі тапсырмаларда не қиындық тудырды? Неге?
2.Орындауда оңай болған жұмыс. Неліктен? 3.Әлі де үйренуім керек...
«Роунд-робин» әдісі бойынша сезімін 1 сөйлеммен беру арқылы
қорытындыланады. Тик ток әдісін қолдану арқылы балалар сабақтың
ұнаған, не ұнамағанын, түсінген, не түсінбегенін стикерлерге жазып,
тақтаға
жабыстыру.
Үй
тапсырмасы: берілген шығарманы оқып келу. Түсінгенін айту, бұл
шығармадан нені ұқты соны
баяндау.
|
Кері
байланыс
«Роунд-робин» әдісі , Тик ток
әдісі
|
Қосымша
мәлімет
|
Рефлексия
Сабақ /
оқыту мақсаты қолжетімді болды
ма?
Оқушылар
нені білді? Сыныпта қандай
ахуал
қалыптасты?
Уақыт бойынша үлгердім
бе?
Сабақ
жоспарынан ауытқушылық болды
ма?
Болса
неге?
|
Сабақ /
оқыту мақсаты қолжетімді
болды.
Оқушылар
нағыз әженің қандай болатынын
түсінді.
Уақыт
бойынша
үлгердім.
Сабақ
жоспарынан ауытқушылық болған
жоқ.
|
Қорытынды
бағалау.
Сабақтың
қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы
ойланыңыз)?
Қандай екі
жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру
және
оқыту
жайлы
ойланыңыз)?
Жалпы сынып
немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға
дайындалу
барысында
бұл мәлімет қандай көмегін бере
алады?
|