1. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5 балл/
|
Шығарманың аты |
|
Отбасындағы әже рөлін көрсету |
|
Шығарманың авторы |
«НАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА?» |
|
|
Шығарманың тақырыбы |
НҰРДӘУЛЕТ АҚЫШ |
|
|
Идеясы |
Проза, Әңгіме |
|
|
Әдеби жанр түрі |
Нағыз әжені аңсау |
2. Шығарманың композициялық құрылысын ақпараттармен санын қойып сәйкестендіріңіз. /6 балл/
|
Шығарманың басталуы: |
|
Әкесінің берген уәдесі |
|
Шығарманың байланысы: |
|
Қонақтағы әже |
|
Шығарманың дамуы: |
|
Қонаққа барғанда |
|
Шығарманың шиеленісі: |
|
Әже деген кім? |
|
Шығарманың шарықтау шегі: |
|
Балабақшадағы ертегілер |
|
Шығарманың шешімі: |
|
Әкесінің қыздарына айтқан ертегілері |
3. Шығармадағы кейіпкерлердің кім екенін анықтап жазыңыз. /9 балл/
|
|
әже жылуын көрмеген, қалада өскен кішкентай балалар. Үні нәзік, бірақ орнықты, Райханның алдында өзің үлкен адамдарша ұстауға тырысатын |
|
|
Екі жас кіші, ойына келгенді төтесінен қойып қалп, қарап отыратын |
|
|
балалардың әкесі, көп жиын-тойға бара бермейтін, әже тәрбиесін көріп өскен жан. Ғылыми еңбек жазу үстінде. |
|
|
дөңгелек жүзіне момақандық ұялаған Азаттың әйелі, қыздардың анасы. |
|
|
даукестеу жігіт. Сөзге де, іске де алғыр, өжет, епті жігіт. Азатпен ана бір жылдары республикалық ғылыми-зерттеу институтының филиалында қатар қызмет істегелі таныс. Бойында кез келген адамда табыла бермейтін ептеген ірілік те бар. Сонда да мансабын көлденең тартып, кергімей, біз сияқты қарапайым кісімен жылы қарым-қатынаста болуы оның адамшылығын, азаматтығын білдіретін еді. Гүжілге жуық жуан даусымен анекдот, қалжыңды оңды- солды сапырып отырған ...дәл қазір жағасы жайлау, төсі қыстау. Дарақылау еркін қылығында анау-мынауды елемейтін көңілді жанның кейпі бар. |
|
|
Иығына көгілдір жемпір іліп, басына жаздық гүлді орамал салған егде кісі. Бұрынғы әжелер сияқты емес, «современная бабаушка». |
|
|
Жолдастың әйелі, пысық, енесінің алдында өзін-өзі ұстауы өзгешелеу. |
|
|
Жолдастың оқуға түскен, конкурстан алдыңғылардың бірі болып өткен қызы. Той осыған орай болып жатыр. |
|
|
Жолдас пен Әсияның баласы. |
Кейіпкерлері: Әже – Жолдастың анасы. Балқыз. Жолдас. Әсия. Алик. Ая. Райхан. Азат. Ажар.
4. Ұғымдарды сәйкестендіріңіз. /4 балл/
|
Ұлттық құндылық |
|
Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя» |
|
Оқырман көзқарасы |
Отбасы, әже тәрбиесі |
|
|
Ұқсас шығарма |
Әже бейнесін көркем, дана етіп жеткізу |
5. Әжеге тән қасиеттерді жазыңыз. /6 балл/

5. Әңгімедегі автордың Әжесінің сыртқы келбеті мен мінезін суреттейтін үзінділерді тауып жазыңыз.
|
Әжесінің мінезі |
Әжесінің сыртқы келбеті |
|
|
|
6. Сөздікті жазып, жаттаңыз

7. Автордың осындай тақырыпта әңгіме жазудағы мақсаты қандай?
3 сөйлеммен ойыңызды жазыңыз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Кестеге сәйкес әжелерді салыстырыңыз.
|
Кейіпкер |
Портреті |
Мінездемесі |
Менің ойым |
|
Автордың әжесі |
|
|
|
|
Жолдастың шешесі |
|
|
|
-
Кестені толтырыңыз.
-
Автор Нұрдәулет Ақыш – суреткер, ол әңгімеде өткенді, бүгінгіні сипаттайды. Болашақта әжелер қандай болатынын болжап кестені толтырып көріңіз.
|
|
||
|
Автор бұрынғы әжелерді қалай суреттейді? |
Автор бүгінгі әжелерді қалай суреттейді? |
Болашақ әжелер қандай болады? |
|
Бұрынғы әжелер – Автордың әжесі, шылауышы басында, ұршығы қолында, көненің көзі болған кейуана. |
Ақ жаулықты, жаңалықтарға қанық, жұлдыздар мен әртістер, жаңа заман туралы білетін, өзін кәрі адам ретінде санамайтын ана. |
|
-
Жедел сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Әңгімеде неше әже суреттеледі? |
|
|
«Нағыз әже» кімнің әжесі? |
|
|
Автордың қыздарына көрсеткен әжесі кімнің анасы? |
|
|
Әкесінің қыздарына айтып беретін ертегісі? |
|
|
Балабақшада еститін ертегілер? |
|
|
Нағыз әженің айналысатын шаруасы |
|
|
Жаңашыл әжені қызықтыратын тақырып |
|
|
Нағыз әжеге тән киімдерді атаңыз |
|
|
Жасы ұлғайған кәрі ананы қалай атайды? |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нұрдәулет Ақыш "Нағыз әже қайда?" әңгімесіне ҚБ тапсырмалар, 5-сынып
Нұрдәулет Ақыш "Нағыз әже қайда?" әңгімесіне ҚБ тапсырмалар, 5-сынып
1. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5 балл/
|
Шығарманың аты |
|
Отбасындағы әже рөлін көрсету |
|
Шығарманың авторы |
«НАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА?» |
|
|
Шығарманың тақырыбы |
НҰРДӘУЛЕТ АҚЫШ |
|
|
Идеясы |
Проза, Әңгіме |
|
|
Әдеби жанр түрі |
Нағыз әжені аңсау |
2. Шығарманың композициялық құрылысын ақпараттармен санын қойып сәйкестендіріңіз. /6 балл/
|
Шығарманың басталуы: |
|
Әкесінің берген уәдесі |
|
Шығарманың байланысы: |
|
Қонақтағы әже |
|
Шығарманың дамуы: |
|
Қонаққа барғанда |
|
Шығарманың шиеленісі: |
|
Әже деген кім? |
|
Шығарманың шарықтау шегі: |
|
Балабақшадағы ертегілер |
|
Шығарманың шешімі: |
|
Әкесінің қыздарына айтқан ертегілері |
3. Шығармадағы кейіпкерлердің кім екенін анықтап жазыңыз. /9 балл/
|
|
әже жылуын көрмеген, қалада өскен кішкентай балалар. Үні нәзік, бірақ орнықты, Райханның алдында өзің үлкен адамдарша ұстауға тырысатын |
|
|
Екі жас кіші, ойына келгенді төтесінен қойып қалп, қарап отыратын |
|
|
балалардың әкесі, көп жиын-тойға бара бермейтін, әже тәрбиесін көріп өскен жан. Ғылыми еңбек жазу үстінде. |
|
|
дөңгелек жүзіне момақандық ұялаған Азаттың әйелі, қыздардың анасы. |
|
|
даукестеу жігіт. Сөзге де, іске де алғыр, өжет, епті жігіт. Азатпен ана бір жылдары республикалық ғылыми-зерттеу институтының филиалында қатар қызмет істегелі таныс. Бойында кез келген адамда табыла бермейтін ептеген ірілік те бар. Сонда да мансабын көлденең тартып, кергімей, біз сияқты қарапайым кісімен жылы қарым-қатынаста болуы оның адамшылығын, азаматтығын білдіретін еді. Гүжілге жуық жуан даусымен анекдот, қалжыңды оңды- солды сапырып отырған ...дәл қазір жағасы жайлау, төсі қыстау. Дарақылау еркін қылығында анау-мынауды елемейтін көңілді жанның кейпі бар. |
|
|
Иығына көгілдір жемпір іліп, басына жаздық гүлді орамал салған егде кісі. Бұрынғы әжелер сияқты емес, «современная бабаушка». |
|
|
Жолдастың әйелі, пысық, енесінің алдында өзін-өзі ұстауы өзгешелеу. |
|
|
Жолдастың оқуға түскен, конкурстан алдыңғылардың бірі болып өткен қызы. Той осыған орай болып жатыр. |
|
|
Жолдас пен Әсияның баласы. |
Кейіпкерлері: Әже – Жолдастың анасы. Балқыз. Жолдас. Әсия. Алик. Ая. Райхан. Азат. Ажар.
4. Ұғымдарды сәйкестендіріңіз. /4 балл/
|
Ұлттық құндылық |
|
Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя» |
|
Оқырман көзқарасы |
Отбасы, әже тәрбиесі |
|
|
Ұқсас шығарма |
Әже бейнесін көркем, дана етіп жеткізу |
5. Әжеге тән қасиеттерді жазыңыз. /6 балл/

5. Әңгімедегі автордың Әжесінің сыртқы келбеті мен мінезін суреттейтін үзінділерді тауып жазыңыз.
|
Әжесінің мінезі |
Әжесінің сыртқы келбеті |
|
|
|
6. Сөздікті жазып, жаттаңыз

7. Автордың осындай тақырыпта әңгіме жазудағы мақсаты қандай?
3 сөйлеммен ойыңызды жазыңыз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Кестеге сәйкес әжелерді салыстырыңыз.
|
Кейіпкер |
Портреті |
Мінездемесі |
Менің ойым |
|
Автордың әжесі |
|
|
|
|
Жолдастың шешесі |
|
|
|
-
Кестені толтырыңыз.
-
Автор Нұрдәулет Ақыш – суреткер, ол әңгімеде өткенді, бүгінгіні сипаттайды. Болашақта әжелер қандай болатынын болжап кестені толтырып көріңіз.
|
|
||
|
Автор бұрынғы әжелерді қалай суреттейді? |
Автор бүгінгі әжелерді қалай суреттейді? |
Болашақ әжелер қандай болады? |
|
Бұрынғы әжелер – Автордың әжесі, шылауышы басында, ұршығы қолында, көненің көзі болған кейуана. |
Ақ жаулықты, жаңалықтарға қанық, жұлдыздар мен әртістер, жаңа заман туралы білетін, өзін кәрі адам ретінде санамайтын ана. |
|
-
Жедел сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Әңгімеде неше әже суреттеледі? |
|
|
«Нағыз әже» кімнің әжесі? |
|
|
Автордың қыздарына көрсеткен әжесі кімнің анасы? |
|
|
Әкесінің қыздарына айтып беретін ертегісі? |
|
|
Балабақшада еститін ертегілер? |
|
|
Нағыз әженің айналысатын шаруасы |
|
|
Жаңашыл әжені қызықтыратын тақырып |
|
|
Нағыз әжеге тән киімдерді атаңыз |
|
|
Жасы ұлғайған кәрі ананы қалай атайды? |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















