1. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5
балл/
Шығарманың
аты
|
|
Отбасындағы әже рөлін көрсету
|
Шығарманың
авторы
|
«НАҒЫЗ ӘЖЕ ҚАЙДА?»
|
Шығарманың
тақырыбы
|
НҰРДӘУЛЕТ АҚЫШ
|
Идеясы
|
Проза, Әңгіме
|
Әдеби жанр
түрі
|
Нағыз әжені
аңсау
|
2. Шығарманың композициялық
құрылысын ақпараттармен санын қойып
сәйкестендіріңіз. /6
балл/
Шығарманың
басталуы:
|
|
Әкесінің берген уәдесі
|
Шығарманың
байланысы:
|
|
Қонақтағы әже
|
Шығарманың
дамуы:
|
|
Қонаққа барғанда
|
Шығарманың
шиеленісі:
|
|
Әже деген кім?
|
Шығарманың шарықтау
шегі:
|
|
Балабақшадағы
ертегілер
|
Шығарманың
шешімі:
|
|
Әкесінің қыздарына айтқан ертегілері
|
3. Шығармадағы
кейіпкерлердің кім екенін
анықтап жазыңыз. /9
балл/
|
әже жылуын көрмеген,
қалада өскен кішкентай балалар. Үні
нәзік, бірақ орнықты,
Райханның алдында өзің үлкен адамдарша ұстауға
тырысатын
|
|
Екі жас
кіші,
ойына
келгенді
төтесінен
қойып
қалп,
қарап
отыратын
|
|
балалардың әкесі,
көп
жиын-тойға бара
бермейтін, әже
тәрбиесін
көріп
өскен
жан.
Ғылыми еңбек жазу үстінде.
|
|
дөңгелек жүзіне
момақандық ұялаған
Азаттың
әйелі,
қыздардың
анасы.
|
|
даукестеу жігіт. Сөзге де, іске де алғыр, өжет,
епті жігіт. Азатпен ана бір жылдары республикалық ғылыми-зерттеу институтының филиалында қатар қызмет істегелі таныс. Бойында кез келген адамда
табыла бермейтін ептеген ірілік те бар. Сонда да мансабын көлденең тартып,
кергімей, біз сияқты қарапайым кісімен жылы қарым-қатынаста болуы
оның адамшылығын, азаматтығын білдіретін еді. Гүжілге жуық жуан
даусымен анекдот, қалжыңды оңды- солды сапырып отырған ...дәл қазір жағасы жайлау,
төсі қыстау. Дарақылау еркін қылығында анау-мынауды елемейтін
көңілді жанның кейпі бар.
|
|
Иығына көгілдір жемпір іліп, басына жаздық гүлді орамал салған егде кісі. Бұрынғы әжелер сияқты емес, «современная бабаушка».
|
|
Жолдастың әйелі, пысық, енесінің алдында өзін-өзі ұстауы өзгешелеу.
|
|
Жолдастың оқуға түскен, конкурстан алдыңғылардың бірі болып өткен қызы. Той осыған орай болып жатыр.
|
|
Жолдас пен Әсияның баласы.
|
Кейіпкерлері: Әже – Жолдастың анасы. Балқыз. Жолдас.
Әсия. Алик. Ая. Райхан. Азат. Ажар.
4. Ұғымдарды
сәйкестендіріңіз. /4
балл/
Ұлттық құндылық
|
|
Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя»
|
Оқырман
көзқарасы
|
Отбасы, әже тәрбиесі
|
Ұқсас шығарма
|
Әже бейнесін көркем, дана етіп жеткізу
|
5. Әжеге тән қасиеттерді
жазыңыз. /6 балл/
5. Әңгімедегі
автордың Әжесінің сыртқы келбеті мен мінезін суреттейтін
үзінділерді тауып
жазыңыз.
Әжесінің
мінезі
|
Әжесінің сыртқы
келбеті
|
|
|
6. Сөздікті
жазып, жаттаңыз
7. Автордың
осындай тақырыпта әңгіме жазудағы мақсаты
қандай?
3 сөйлеммен
ойыңызды жазыңыз.
8. Кестеге сәйкес
әжелерді салыстырыңыз.
Кейіпкер
|
Портреті
|
Мінездемесі
|
Менің
ойым
|
Автордың
әжесі
|
|
|
|
Жолдастың
шешесі
|
|
|
|
-
Кестені
толтырыңыз.
|
Автор бұрынғы
әжелерді қалай
суреттейді?
|
Автор бүгінгі
әжелерді қалай
суреттейді?
|
Болашақ әжелер
қандай болады?
|
Бұрынғы әжелер –
Автордың әжесі, шылауышы басында, ұршығы қолында, көненің көзі
болған кейуана.
|
Ақ жаулықты,
жаңалықтарға қанық, жұлдыздар мен әртістер, жаңа заман туралы
білетін, өзін кәрі адам ретінде санамайтын
ана.
|
|
-
Жедел сұрақтарға жауап
беріңіз.
Әңгімеде неше әже
суреттеледі?
|
|
«Нағыз әже» кімнің
әжесі?
|
|
Автордың қыздарына
көрсеткен әжесі кімнің
анасы?
|
|
Әкесінің қыздарына
айтып беретін ертегісі?
|
|
Балабақшада еститін
ертегілер?
|
|
Нағыз әженің
айналысатын шаруасы
|
|
Жаңашыл әжені
қызықтыратын тақырып
|
|
Нағыз әжеге тән
киімдерді атаңыз
|
|
Жасы ұлғайған кәрі
ананы қалай атайды?
|
|
|
|