|
Бөлім: «Отбасы құндылықтары» |
Мектеп: №96 ЖББМ Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-Нұрдаулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі кейіпкерлердің портретін іс-әрекеті арқылы ашады; -Нұрдаулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады; -Нұрдаулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырып, салыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-шығармадағы кейіпкерлердің портретін іс-әрекеті арқылы ашу; -шығармадағы кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырып, салыстыру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Портрет, ат қою, кейіпкер, образ ұғымдарын түсінеді, қолданады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ажардың әжесі. Райхан,Ая,Азат,Жолдастың жұбайы,Жолдас Ұршық,кимешек,қасиетті,кейуана,ірімшік,құрметтеу. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Не себепті жазушы әңгіменің атын «Нағыз әже қайда?» деп атаған? 2.Ая мен Райханның түсінігі бойынша нағыз әже қандай болу керек? 3.Тұрақты сөз тіркестері Құмарта қалу,табан астында,үстірттеу ұғу,күйкі тірлік,мәсілі қария,суыртпақтай отыру,зиялы қауым,бүйректен сирақ шығару,төрелік айту, «шын әже» |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесімен оқып, танысты, автор жайлы ақпараттар біледі |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Сабақты ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді, амандасады, сабақ кезіндегі ережемен, сабақ мақсатымен, бағалау крийтерилерімен таныстырады. Үй тапсырмасын тексеріп, бағалайды. Топқа бөлу: Сайт арқылы qazmath оқушыларды топтарға біріктіреді. «Филворд» әдісі. Жасырынған сөздерді табады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Жасырған сөздерді табу арқылы тақырыпты анықтап, сабақтың мақсатын айқындайды. |
Қалыптастырушы бағалау |
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/ топқа бөлу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6 минут Ұжымдық тапсырма 5 минут Жұптық тапсырма 7 минут Жұптық тапсырма 5 минут 7 минут Топтық тапсырма 4 минут |
Мағынаны тану. - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.
Мақсатым- қыздарыма өз ..... сияқты нағыз қазақи кейіптегі .... көрсету еді. Ондағы ойым- әже деген жарықтықтың анау-мынау қарапайым адам емес, былайғы жұрттан өзгеше, .... да ..... жан екенін сәбилер шын көңілімен сезінсін, оларды не үшін .... керегін түсінсін деген ниет. Сол түні өз .... түсіме кіріпті. Осыдан отыз жыл бұрынғы қалпы, басында ..... бар екен деймін. Ескі .... ыңылдап ән айтып, ..... иіріп отыр. Мен болсам әжемнің бүйіріне басымды тығып, еш алаңсыз .... жеп жатыр екем. Қажетті сөздер: (әжем, ұршық, құрметтеу,аппақ кимешегі, мақаммен, кейуананы, ардақты, ірімшік, қасиетті)
2-тапсырма. «Венн диаграммасы» Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстыр.
Сергіту сәті. Берілген жасырын суреттегі бейне бояу арқылы жасырын бейнені анықтайды.
3-тапсырма.
Бекіту тапсырмасы. Тақтада берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.
Кестемен жұмыс жүргізеді.
«Орнын тап» әдісі. Мәтінді оқи отырып, екі әженің келбетін білдіретін тіркестерді жазып шығады, бірін-бірі толықтырады, кейін берілген үзіндімен жұмыс жасайды, сөздерді орнына қойып жазып шығады.
Оқушылар «Венн диаграммасы» арқылы кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырады.
Суреттерді бояйды, жасырынған бейнені анықтайды.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
Дескриптор: Жалпы 3 балл - Кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады
Дескрипторлар: Жалпы балл:2 балл -кейіпкерлерге сәйкес тіркестерді пайдаланып мәтінді толықтырады
Дескрипторлар: Жалпы балл:2 балл -кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырады
Дескрипторлар: Жалпы балл: 2 балл - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Дескрипторлар: Жалпы балл: 1 балл - бекіту сұрақтарына жауап береді
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
Стикер
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
https://learningapps.org/35474031 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
5 минут |
Кері байланыс. Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрай отыра, кюар код арқылы кіріп, телефонмен бүгінгі сабақ жайлы кері байланыс жасайды.
|
Оқушылар белгілі бір батырманы басу арқылы кері байланыс жасайды. |
Өзін-өзі бағалау әдісі
|
https://www.menti.com/alva61zf7ybw |
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйдегі ата-әжелерін немесе ата-аналарынмен қазақтың салт-дәстүрі жайлы қысқаша бейнежазба түсіріңдер. |
Үйдегі ата-әжелерін немесе ата-аналарынмен қазақтың салт-дәстүрі жайлы қысқаша бейнежазба түсіреді. |
|
Ұялы телефон, әлеуметтік желі |
|||||||||||||||||||||
Жетекші:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта
|
Бөлім: «Отбасы құндылықтары» |
Мектеп: №96 ЖББМ Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-Нұрдаулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі кейіпкерлердің портретін іс-әрекеті арқылы ашады; -Нұрдаулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады; -Нұрдаулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырып, салыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-шығармадағы кейіпкерлердің портретін іс-әрекеті арқылы ашу; -шығармадағы кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырып, салыстыру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Портрет, ат қою, кейіпкер, образ ұғымдарын түсінеді, қолданады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ажардың әжесі. Райхан,Ая,Азат,Жолдастың жұбайы,Жолдас Ұршық,кимешек,қасиетті,кейуана,ірімшік,құрметтеу. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Не себепті жазушы әңгіменің атын «Нағыз әже қайда?» деп атаған? 2.Ая мен Райханның түсінігі бойынша нағыз әже қандай болу керек? 3.Тұрақты сөз тіркестері Құмарта қалу,табан астында,үстірттеу ұғу,күйкі тірлік,мәсілі қария,суыртпақтай отыру,зиялы қауым,бүйректен сирақ шығару,төрелік айту, «шын әже» |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Н. Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесімен оқып, танысты, автор жайлы ақпараттар біледі |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 6 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Сабақты ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді, амандасады, сабақ кезіндегі ережемен, сабақ мақсатымен, бағалау крийтерилерімен таныстырады. Үй тапсырмасын тексеріп, бағалайды. Топқа бөлу: Сайт арқылы qazmath оқушыларды топтарға біріктіреді. «Филворд» әдісі. Жасырынған сөздерді табады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Жасырған сөздерді табу арқылы тақырыпты анықтап, сабақтың мақсатын айқындайды. |
Қалыптастырушы бағалау |
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/ топқа бөлу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6 минут Ұжымдық тапсырма 5 минут Жұптық тапсырма 7 минут Жұптық тапсырма 5 минут 7 минут Топтық тапсырма 4 минут |
Мағынаны тану. - Балалар, Енді хикаятты қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.
Мақсатым- қыздарыма өз ..... сияқты нағыз қазақи кейіптегі .... көрсету еді. Ондағы ойым- әже деген жарықтықтың анау-мынау қарапайым адам емес, былайғы жұрттан өзгеше, .... да ..... жан екенін сәбилер шын көңілімен сезінсін, оларды не үшін .... керегін түсінсін деген ниет. Сол түні өз .... түсіме кіріпті. Осыдан отыз жыл бұрынғы қалпы, басында ..... бар екен деймін. Ескі .... ыңылдап ән айтып, ..... иіріп отыр. Мен болсам әжемнің бүйіріне басымды тығып, еш алаңсыз .... жеп жатыр екем. Қажетті сөздер: (әжем, ұршық, құрметтеу,аппақ кимешегі, мақаммен, кейуананы, ардақты, ірімшік, қасиетті)
2-тапсырма. «Венн диаграммасы» Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстыр.
Сергіту сәті. Берілген жасырын суреттегі бейне бояу арқылы жасырын бейнені анықтайды.
3-тапсырма.
Бекіту тапсырмасы. Тақтада берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.
Кестемен жұмыс жүргізеді.
«Орнын тап» әдісі. Мәтінді оқи отырып, екі әженің келбетін білдіретін тіркестерді жазып шығады, бірін-бірі толықтырады, кейін берілген үзіндімен жұмыс жасайды, сөздерді орнына қойып жазып шығады.
Оқушылар «Венн диаграммасы» арқылы кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырады.
Суреттерді бояйды, жасырынған бейнені анықтайды.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
Дескриптор: Жалпы 3 балл - Кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрәкетіне таңданады
Дескрипторлар: Жалпы балл:2 балл -кейіпкерлерге сәйкес тіркестерді пайдаланып мәтінді толықтырады
Дескрипторлар: Жалпы балл:2 балл -кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырады
Дескрипторлар: Жалпы балл: 2 балл - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Дескрипторлар: Жалпы балл: 1 балл - бекіту сұрақтарына жауап береді
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
Стикер
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
https://learningapps.org/35474031 |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
5 минут |
Кері байланыс. Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрай отыра, кюар код арқылы кіріп, телефонмен бүгінгі сабақ жайлы кері байланыс жасайды.
|
Оқушылар белгілі бір батырманы басу арқылы кері байланыс жасайды. |
Өзін-өзі бағалау әдісі
|
https://www.menti.com/alva61zf7ybw |
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйдегі ата-әжелерін немесе ата-аналарынмен қазақтың салт-дәстүрі жайлы қысқаша бейнежазба түсіріңдер. |
Үйдегі ата-әжелерін немесе ата-аналарынмен қазақтың салт-дәстүрі жайлы қысқаша бейнежазба түсіреді. |
|
Ұялы телефон, әлеуметтік желі |
|||||||||||||||||||||
Жетекші:
шағым қалдыра аласыз




















