№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
ІІ ТАРАУ. ТАРИХИ ШЫНДЫҚ ПЕН КӨРКЕМДІК ШЕШІМ |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
3.11.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай". Жорық жыршысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды..Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар туралы айту.
|
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
1-10 балл Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;ҚБ 1-10 балл; |
Оқулық Бағалау парақша сы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Мағынаны тану кезеңіНысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай". Жорық жыршысы туралы мәлімет беру. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. |
Бағалау критерийі: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды. Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну |
Бағалау парақша сы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.
Оқушыларды тапсырмамен, дескриптормен таныстыру. 1-тапсырма.Ж
|
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. |
Дескриптор:
Жалпы балы- 6 балл |
ҚБ тапсырмасы
Бағалау парақша сы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Оқушыларды тапсырмамен, дескриптормен таныстыру. 2-тапсырма. Шығармадағы композициялық амалдарды талда. Шығарма неге «Кенесары –Наурызбай» деп аталған? Сендер қандай атау ұсынар едіңдер? Шығармадағынегізгі идея қай бөлігінде айтылғандығын талдай отырып, сұраққа жауап беріңіз. (4-5 сөйлем)
|
Оқушылар негізгі идея шығарманың қай бөлігінде айтылғандығын талдап, жазады. Композициялық амалдарды талдайды. Сұраққа жауап береді. |
Дескриптор:
Жалпы балы-4 балл |
ҚБ тапсырмасы
Бағалау парақша сы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут Үй тапсырмасын беру Бағалау |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Бүгінгі сабаққа байланысты сұрақ қояды.Сабақты бекітеді. Үйге тапсырма: 131-бет «түсіну» деңгейінің 4,5,6,7-тапсырмасы Рефлексия. «Блум» әдісі.
|
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады
|
Әр оқушыны жеке бағалау.Кері байланыс беру. 1-10 балл Күнделік кз баға қойылады. |
Оқулық 21-бет
Бағалау парақша сы |
Тексерген: Базарғалиева Ш.А.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай". Жорық жыршысы
Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай". Жорық жыршысы
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
ІІ ТАРАУ. ТАРИХИ ШЫНДЫҚ ПЕН КӨРКЕМДІК ШЕШІМ |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
3.11.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай". Жорық жыршысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды..Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар туралы айту.
|
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
1-10 балл Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;ҚБ 1-10 балл; |
Оқулық Бағалау парақша сы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Мағынаны тану кезеңіНысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай". Жорық жыршысы туралы мәлімет беру. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. |
Бағалау критерийі: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды. Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну |
Бағалау парақша сы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.
Оқушыларды тапсырмамен, дескриптормен таныстыру. 1-тапсырма.Ж
|
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. |
Дескриптор:
Жалпы балы- 6 балл |
ҚБ тапсырмасы
Бағалау парақша сы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Оқушыларды тапсырмамен, дескриптормен таныстыру. 2-тапсырма. Шығармадағы композициялық амалдарды талда. Шығарма неге «Кенесары –Наурызбай» деп аталған? Сендер қандай атау ұсынар едіңдер? Шығармадағынегізгі идея қай бөлігінде айтылғандығын талдай отырып, сұраққа жауап беріңіз. (4-5 сөйлем)
|
Оқушылар негізгі идея шығарманың қай бөлігінде айтылғандығын талдап, жазады. Композициялық амалдарды талдайды. Сұраққа жауап береді. |
Дескриптор:
Жалпы балы-4 балл |
ҚБ тапсырмасы
Бағалау парақша сы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут Үй тапсырмасын беру Бағалау |
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Бүгінгі сабаққа байланысты сұрақ қояды.Сабақты бекітеді. Үйге тапсырма: 131-бет «түсіну» деңгейінің 4,5,6,7-тапсырмасы Рефлексия. «Блум» әдісі.
|
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады
|
Әр оқушыны жеке бағалау.Кері байланыс беру. 1-10 балл Күнделік кз баға қойылады. |
Оқулық 21-бет
Бағалау парақша сы |
Тексерген: Базарғалиева Ш.А.
шағым қалдыра аласыз















