|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ әдебиеті, 6-сынып |
|||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-тоқсан, 7-апта №14-сабақ |
|||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
3-бөлім: «Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...» |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Б/С3 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||
|
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
|
|||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Оқушы іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||
|
1-3 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме,оқушылар! 6-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер! Қызығушылықты ояту. Зымыран
сұрақтар 2. «Әңгімеде қандай
кітап айтылады?» 6. «Тортайдың арманы
қандай?». Өзіңді тексер!
1. Әңгіменің кейіпкерлерін атаңыз (Ораз, Тортай)
Ой қозғау. -«Қарым-қатынас қандай болу керек?»
|
Дескриптор: Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға шапшаң жауап береді.
Оқушылар кезекпен-кезек бір сөзбен өз ойын айтады. Сұрақтарға жауап береді |
4-слайд
5-слайд
6-слайд
|
||||||||||
|
3-5 минут |
Мағынаны тану кезеңі |
Әдеби эссе Әдеби эссе басқа эссе түрлеріне ұқсамайды. Біріншіден, ол әдеби шығармаларға негізделген. Екіншіден, автордың айтқысы келген идеяларын болжап түсінуге негізделген, яғни түсіндірмені қажет ететін пікірталас немесе жұмбақты табуды қажет етеді. Ол үшін тәжірибе керек. Таңдаған шығармаңызға басқа көзбен қарасаңыз, ерекше қолданылған әдеби жанрлар, күтпеген сюжеттер мен оқиғаларға, тіл ерекшеліктеріне толы болады.
Эссенің жазылу талаптары Эссе жазуда абзац құрылымын ескеру. Абзац жазудың негізгі шарттары. Мәтіндер негізінен бірнеше абзацтан тұрады. Бір абзацта бір ой толықтай ашып жазылады. Әр абзац тақырыптық сөйлемнен, қолдаушы сөйлемнен және қорытынды сөйлемнен тұрады. Тақырыптық сөйлем – абзацтың негізгі идеясын көрсетеді. Қолдаушы сөйлемдер – тақырыптық сөйлемдегі ойды ашатын сөйлемдер. Қорытынды сөйлем – абзацтағы ойды қорытындылайтын сөйлем. Сонымен қатар, ойды толықтыру үшін деректер мен мысалдарды да қосуға болады. Ең бастысы абзац жаңа азат жолдан басталып жазылады. Эссенің жазылу жоспары: - Кіріспе (эссенің 30 % көлемі) - Негізгі бөлім (эссенің 60 % көлемі); - Қорытынды (эссенің 10 % көлемі);
|
|
7-слайд
8-слайд
|
||||||||||
|
5-7 мин |
Тапсырмалар |
1-тапсырма. Берілген тақырыптардың бірін таңдап әдеби эссе жаз.
Эссенің сөз саны - 120-150
|
Дескриптор:
|
9-слайд |
||||||||||
|
1-3 минут |
Бекіту |
Бүгінгі сабақта:
|
|
10-слайд |
||||||||||
|
1 мин |
|
Қосымша тапсырма:
|
Дескриптор: Әңгіменің мазмұның толық оқып шығады; Тортайды көз алдарына елестетіп шығарма негізінде сурет салады.
|
11-слайд
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат»
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат»
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ әдебиеті, 6-сынып |
|||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-тоқсан, 7-апта №14-сабақ |
|||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
3-бөлім: «Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...» |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Б/С3 Шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||
|
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
|
|||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Оқушы іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||
|
1-3 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме,оқушылар! 6-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер! Қызығушылықты ояту. Зымыран
сұрақтар 2. «Әңгімеде қандай
кітап айтылады?» 6. «Тортайдың арманы
қандай?». Өзіңді тексер!
1. Әңгіменің кейіпкерлерін атаңыз (Ораз, Тортай)
Ой қозғау. -«Қарым-қатынас қандай болу керек?»
|
Дескриптор: Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтарға шапшаң жауап береді.
Оқушылар кезекпен-кезек бір сөзбен өз ойын айтады. Сұрақтарға жауап береді |
4-слайд
5-слайд
6-слайд
|
||||||||||
|
3-5 минут |
Мағынаны тану кезеңі |
Әдеби эссе Әдеби эссе басқа эссе түрлеріне ұқсамайды. Біріншіден, ол әдеби шығармаларға негізделген. Екіншіден, автордың айтқысы келген идеяларын болжап түсінуге негізделген, яғни түсіндірмені қажет ететін пікірталас немесе жұмбақты табуды қажет етеді. Ол үшін тәжірибе керек. Таңдаған шығармаңызға басқа көзбен қарасаңыз, ерекше қолданылған әдеби жанрлар, күтпеген сюжеттер мен оқиғаларға, тіл ерекшеліктеріне толы болады.
Эссенің жазылу талаптары Эссе жазуда абзац құрылымын ескеру. Абзац жазудың негізгі шарттары. Мәтіндер негізінен бірнеше абзацтан тұрады. Бір абзацта бір ой толықтай ашып жазылады. Әр абзац тақырыптық сөйлемнен, қолдаушы сөйлемнен және қорытынды сөйлемнен тұрады. Тақырыптық сөйлем – абзацтың негізгі идеясын көрсетеді. Қолдаушы сөйлемдер – тақырыптық сөйлемдегі ойды ашатын сөйлемдер. Қорытынды сөйлем – абзацтағы ойды қорытындылайтын сөйлем. Сонымен қатар, ойды толықтыру үшін деректер мен мысалдарды да қосуға болады. Ең бастысы абзац жаңа азат жолдан басталып жазылады. Эссенің жазылу жоспары: - Кіріспе (эссенің 30 % көлемі) - Негізгі бөлім (эссенің 60 % көлемі); - Қорытынды (эссенің 10 % көлемі);
|
|
7-слайд
8-слайд
|
||||||||||
|
5-7 мин |
Тапсырмалар |
1-тапсырма. Берілген тақырыптардың бірін таңдап әдеби эссе жаз.
Эссенің сөз саны - 120-150
|
Дескриптор:
|
9-слайд |
||||||||||
|
1-3 минут |
Бекіту |
Бүгінгі сабақта:
|
|
10-слайд |
||||||||||
|
1 мин |
|
Қосымша тапсырма:
|
Дескриптор: Әңгіменің мазмұның толық оқып шығады; Тортайды көз алдарына елестетіп шығарма негізінде сурет салады.
|
11-слайд
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













