Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Әбдімұратова
Гүлзат
|
Мерзімі:
|
23.02.23ж
|
Пән/Сынып:
|
Қазақ әдебиеті,
6-сынып
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
3-бөлім. Мен балаң жарық күнде
сәуле қуған...
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз
ат» хикаясы
|
Оқу
мақсаты:
|
6.2.3.1. Шығармадағы көркем
ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау
|
Сабақ
мақсаты:
|
Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер
ақ боз ат» хикаясындағы көркем құралдарды (метафораны, кейіптеуді,
метонимияны, теңеулерді, тұрақты сөз тіркесін, эвфемизмді,
гиперболаны, эпитетті, мәтелдерді)
анықтау
|
Бағалау
критерийі:
|
Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер
ақ боз ат» хикаясындағы көркем ауыстыруларды
анықтайды.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Сабақтың
басы
|
Сәлеметсіздер ме,
оқушылар!
Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Үй тапсырмасы. «Миға
шабуыл»
|
Оқушылар үй тапсырмасын
пысықтауға арналған сұрақтарға жауап
береді.
|
Жалпы балл саны –
6.
Дескриптор:
-
Тортайдың қызығушылығын айтады
– 1;
-
Бүгінгі балалардың
қызығушылығын айтады – 2;
-
Тортайдың арманын айтады –
1;
-
Бүгінгі балалардың
арманын айтады -1.
|
|
3
мин
17
мин
17
мин
|
Сабақтың
ортасы
|
«Ой
қозғау».
1. Шығарма атауындағы «Ақ боз
ат» деген не?
2. Шығарма «Тортай мінер ақ
боз ат… менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді…»
деген сөйлеммен аяқталған. Осы сөйлемде автор нені меңзеп
тұр?
Топтық
жұмыс. «Гауhар тас»
жұмысы
Оқушыларға топтық жұмыста
көркемдегіш құралдар жазылған қиынды парақтар
таратылады.
Жеке
жұмыс.
1-таңдау тапсырмасы: Тест
тапсырмасы.
2- таңдау тапсырмасы: Берілген
қысқа мәтіннен көркемдегіш құралдарды
табады.
3-таңдау тапсырмасы: «Тортай
мінер ақ боз ат» хикаясынан көркемдегіш құралдарды
табады.
|
Оқушылар ақ боз атқа қатысты өз
пікірлерін білдіреді.
Оқушылар топтық жұмыста қиынды
парақтарға жазылған мысалдардың
қандай
көркемдегіш құралдар екенін
анықтап, тиісті орнына
қояды.
Оқушылар жеке жұмыста
өздерінің таңдаулары бойынша үш деңгейлі тапсырмаларды
орындайды.
|
«Жарайсың!»
«Жақсы!»
«Өте
жақсы!»
Дескриптор:
- Берілген
үзінділердің қандай көркемдегіш құралға жататынын
анықтайды;
- Кестеге
орналастырады
Дескриптор:
-
Кейіптеуді
анықтайды;
-
Метонимияны
анықтайды;
-
Метафораны
анықтайды;
-
Эпитетті
анықтайды;
-
Эвфемизмді
анықтайды;
-
Ауыспалы мағыналы сөзді
анықтайды;
-
Тұрақты сөз тіркесін
анықтайды;
-
Мақал-мәтелдерді
анықтайды;
-
Теңеуді
анықтайды
|
Слайд,
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
2
мин
|
Рефлексия.
|
Сыныптан шығу
билеті
Рефлексиялық сұраққа жауап
жазу.
-
- Қай жұмыс қызықты
болды?
-
- Саған автор қолданысындағы
қандай көркемдегіш құрал ұнады және неліктен
ұнады?
-
- Қай жұмыс қиындық
келтірді?
|
Оқушылар сыныптан шығу парағын
толтырады.
|
|
1
мин
|
Сабақтың
соңы
|
Үй
тапсырмасы: «Бүгінгі күннің Тортайлары не
істеп жүр?» сыни хабарлама
жазу.
Бағалау.
|
|
|