Объектілердің 3D модельдері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Объектілердің 3D модельдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Объектілердің 3D модельдері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Нусипалиева А.А

Күні

11.12.2024ж

Сынып 6 «А»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Объектілердің 3D модельдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Кірістірген объектілер» анықтамасын біледі

Көптеген оқушылар:

Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін біледі

Кейбір оқушылар:

Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.


2. Үй тапсырмасы:






3. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.


1.Мұғаліммен амандасады.

Топтық жұмыс





Анаграмманы шешіп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




Стикер

3балл





Wordwall

https://wordwall.net/resource/83265881/sketchup


Wordwall

https://wordwall.net/resource/83609762






Презентация

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.

Әртүрлі программалар өнімінің тартымды әрі көрнекі болуын қамтамасыз ететін объектілер бар. Мысалы, мәтіндік редакторға мәтінмен қоса дыбыс, анимация, сурет, диаграмма объектілерін енгізуге болады. Міне осындай объектілерді программаға енгізетін модульдерді кірістірілген объектілер немесе программа деп атайды.

Мұндай программалар SketchUp-та да бар.

Көрсетілім. SketchUp программасының мәзіріндегі Окно бөлімінде орналасқан Материалдар, Компоненттер және Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысамыз.


Мұғалім интерактивті тақтадан объектіні салудың бейнеролигін көрсетеді.


Жеке жұмыс.

§ 2.4 , 56-бет «Практикада қолдану» тапсырмасы


  1. Тапсырма. Жеке жұмыс

Малға арналған «Жайылым» қоршауының моделін құрастыр (оқулықтан 57-бет).


Дескриптор:

  1. Прямоугольник (Тіктөртбұрыш) батырмасын қолданып фигураны салады.

  2. Тяни/ толкай (Тарту/ итеру) батырмасын шерту арқылы тіктөртбұрышты созып,5-суреттегі фигураны құрады.

  3. Растительность (Өсімдіктер) мен Ораждения (Қоршау) батырмаларын таңдап объектіні бояйды.

ҚDrawObject1 Б: стикер /3 балл/


2-тапсырма. Жеке жұмыс

Жеке жұмыс.

Автокөлікті бөлшектеу (оқулықтан 58-бет).

Дескриптор:

1.Окно Компоненты командасының көмегімен модульді іске қосады.

2.Редактировать(түзету) компонент командасын шертіп, автокөлікті басқа түске бояйды.

3.Разъединить (ажырату) мен Перместить (жылжыту) батырмасын шертіп автокөлікті бөліктерге бөледі.

ҚБ: стикер /3 балл/


Мұғалімді тыңдайды







Материалдар

Компоненттер

Стильдер диалогті терезелерінің қызметімен танысады










SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрастырады
















SketchUp программасының құралдарын пайдаланып моделін құрасытарады






Сұраққа жауап береді































Стикер

3балл




















Стикер

3балл


































Интерактивтітақта/компьютер










нтерактивтітақта/компьютер






Компьютер





















Компьютер























Сабақтың соңы













Сабақты бекіту

  • Бүгінгі сабақта қандай командамен таныстыңдар?

  • Компоненты командасынан SkechUp программасына қандай объектілерді кіргізе аламыз?

  • Материалы командасынан SkechUp программасындағы объектілерге қандай өзгерістер енгізе аламыз?





«Шабандоздар» ойынын





1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.



2.Кері байланыс: «Табыс сатысы»

1.Менде бәрі орындалды.

2.Менде кемшіліктер болды, бірақ мен орындай алмадым.

3.Мен тырыстым, бірақ орындай алмадым.

1.Компоненты

2. Материалы.

3. Стили

















Өзін-өзі бағалау парағынан әр оқушы қанша балл алғанын айтады.





Стикер

3 балл

Презентация

Интерактивті тақта/ компьютер









https://learningapps.org/watch?v=pue1fpabc24

Бағалау парағы

Үй тапсырмасы

57-бет Талдау тапсырмасы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.02.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі