Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Айтылым. Әңгіме тақырыбын ашуда осы ýпизодтың маңызы қандай? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
1-тапсырма. Оралхан Бөкейдің өмірі мен шығармашылығы туралы шағын хабарлама дайындаңдар. |
Айтылым. Хабарламада жазушының өзің білетін басқа да шығармалары туралы айтып береді. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - хабарламада жазушының басқа да шығармалары туралы айтады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
2-тапсырма. Көркемдегіш құралдарды жазу. Теңеу, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер. |
Тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - көркемдегіш құралдарды жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
3-тапсырма. Жинақтау әдісі арқылы Тортайға сипаттама жазу. Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталған? |
Айтылым. Әңгімені басқаша қалай атауға болатындығы туралы өз ойларын айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - өз ойларын айтады. -сызба арқылы сипаттама жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы
Рефлексия 7 мин.
|
Үй жұмысы: 1-тапсырма, 103 бет. «Еркін микрофон» әдісі. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат», Әңгімеден үзінді.
О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат», Әңгімеден үзінді.
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Айтылым. Әңгіме тақырыбын ашуда осы ýпизодтың маңызы қандай? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
1-тапсырма. Оралхан Бөкейдің өмірі мен шығармашылығы туралы шағын хабарлама дайындаңдар. |
Айтылым. Хабарламада жазушының өзің білетін басқа да шығармалары туралы айтып береді. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - хабарламада жазушының басқа да шығармалары туралы айтады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
2-тапсырма. Көркемдегіш құралдарды жазу. Теңеу, эпитет, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер. |
Тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - көркемдегіш құралдарды жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
3-тапсырма. Жинақтау әдісі арқылы Тортайға сипаттама жазу. Не себепті әңгіме «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталған? |
Айтылым. Әңгімені басқаша қалай атауға болатындығы туралы өз ойларын айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - өз ойларын айтады. -сызба арқылы сипаттама жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы
Рефлексия 7 мин.
|
Үй жұмысы: 1-тапсырма, 103 бет. «Еркін микрофон» әдісі. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз

















