Сабақтың басы
7 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі
«Ассоцация» әдісі. «Бұлт» сөзін естігенде не елестейді? Ал
«Арман» сөзін естігенде қандай деректі ұғымдар елестейді
Ой
түрткі. Әр адам әр түрлі қиялдайды,
оған көзіміз жетті. Ал оқушылар Тортай арманды қандай деректі
ұғыммен ұштастырып еді?
Топқа бөлу.
Төрт түрлі топ болады. Себет ішінде ақ боз,
торы, жирен, қызыл түсті жылқыларды таңдау арқылы 4 топқа
бөлінеді.
|
Әр
оқушы ойына оралған алғашқы сөзді айтып шығады, мысалы арман-ұшақ,
арман-қанат...
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өз ойын білдіреді, өзара
пікір алмасады.
Сабақтың тақырыбымен,
оқу мақсатымен танысады.
І топ Ақ боз. ІІ топ Торы. ІІІ
топ Жирен. IV топ Қызыл жебе
|
ҚБ. Мұғалімнің кері
байланысы
|
Интербелсенді тақта
Түрлі түсті жылқылар бейнесімен
жасалған кеспе қағаздар
|
|
Сабақтың ортасы
13 минут
|
ЖЖ. Оқулықпен
жұмыс. 9-тапсырма. Ауыспалы мағынады сөздерді жазып мәнін ашу,
парталас досымен ақылдасып жасау.
ЕББҚ/ойлау деңгейі
баяу оқушының тапсырмасын «Қос жазба» күнделігі арқылы жүзеге
асыру
Ауыспалы мағынадағы
сөздер
|
Тура мағынасы
|
Қоңыр үн – жағымды
дауыс
|
|
|
|
Жұмсақ кілем табанымызды қытықтап – қалың жасыл шөп
|
|
|
|
|
|
ТЖ. 1,2-топқа «Қатені тап» әдісі
Шығармадан пейзаж бейнеленген үзіндіні сурет
арқылы көрсетеді, суретте міндетті түрде 1-2 қате болуы
керек
ТЖ. 3,4-топқа «Веер» әдісі
Веер пішінді қағаздың бір жағына пейзажды
суреттеуші үзінділерді жазып шығады. Сосын екі топ веерлермен өзара
алмасады, топтар бір-біріннің үзінділері бойынша көркемдеуіш
құралдарды тауып, жасалуын
ауызша жеткізеді.
ЕББҚ/ ойлау деңгейі баяу
оқушы:
Дайын ресурстар беріледі, асты сызылған
сөздердің қандай тәсіл арқылы жасалып тұрғанын анықтайды, топтық
жұмыс болғандықтан, топтағы оқушылар көмектеседі.
«Сергіту сәті» Табылды Досымовтың «Сәйгүлік» әнін тыңдап отырып оқушылар
өз армандарын жылқы бейнеленген кеспе қағаздарға жазып «Арман
тақтасына» іледі
|
Ауыспалы мағынадағы сөздерді табады, тура
мағынасын жазады
ЕББҚ/ойлау деңгейі баяу оқушы
Дайын
сөйлемдерден ауыспалы мағынада жұмсалып тұрған сөзді ажыратып, тура
мағынасын жазады
1,2-топ оқушылары табиғат көрінісі, оқиға орны
берілген үзінді бойынша сурет салады, қарсы топ оқушылары суреттегі
қатені тауып үзінді бойынша дәлелдейді.
3,4-топ оқушылары көркемдеуіш тәсілдердің жасалу
жолына назар аударып өз пейзаждарын жазып шығады;
ЕББҚ/ ойлау деңгейі баяу оқушы
асты сызылған сөздің қандай тәсіл екенін
ажыратады;
|
ҚБ.Мұғалімнің бағалауы
Дескриптор: /2 ұпай/
* Көркем шығармадан табады 1 балл, тура
мағынасын жазады 1 балл.
ҚБ.Мұғалімнің бағалауы Дескриптор: /3
ұпай/
- табиғат көрінісі суреттелген үзіндіні сурет
түрінде береді 1 ұпай;
- суреттегі қатені табады 1ұпай
-
дәлелдермен жұмыс жасайды
- көркемдеуіш құралдарды табады 1
ұпай;
-көркемдеуіш құралдардың қызметін баяндап айтады
1 ұпай;
- көркемдеуіш құралдың түрін
ажыратады;
|
Оқулық
Қазақ әдебиеті
6-сынып, бағалау парағы
Түрлі
түсті бояу
Арман
тақтасы
https://www.youtube.com/watch?v=0-tdySrHHFE
|
|
20 минут
|
Ж. Берілген
көркемдеуіштерді негізге ала отырып портрет жасаушы үзінділерді
тауып, не түсіндіңіз сипаттап жазыңыз. Оқушыларды қолдауға
бағытталған сұрақтар:
- Тортайдың сырт келбеті қалай
суреттелген?
- Кейіпкердің өмір сүрген уақыты оның болмысына
әсер етті ме?
- Тортайдың қандай
қасиетін байқадың?
- Тортай қандай дос?
- Тортай неліктен арманына жете
алмады?
ЕББҚ/ ойлау деңгейі баяу
оқушы:
Берілген үзінді бойынша кейіпкердің қасиетін
сипаттап жазады
|
Оқушылар кестеде берілген көркемдеуіштерге сай
үзінділерді тауып, қалай түсінгенін, автордың портрет жасау
ерекшелігін бағалау пікірін жазады
ЕББҚ/ ойлау деңгейі баяу оқушы
Берілген үзінді бойынша Тортай қандай және Ораш
қандай деген сұраққа жауап береді
|
ҚБ.Мұғалімнің бағалауы Дескриптор: /5
ұпай/
-портрет жасаушы тәсілді ажыратады 1
ұпай;
-көркемдеуіш құралдарға сай үзіндіні табады 1
ұпай;
-көркемдеуіш құралдардың қызметін баяндап жазады
2 ұпай (әр дәлелге 1 ұпай);
- кейіпкер бейнесін ашу арқылы арман, адал
достық, мүмкіндік құндылықтарын тани алады 1 ұпай;
|
Оқулық және хрестоматия
|
|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Кері байланыс.
«Бөлмедегі
заттар» әдісі арқылы сабақты бекітеді
әрі бағалайды, сабақта үйренген тәсілдерін қолданады.
Мысалы, « Мен тақтамын, маған бүгін армандарды
жинап алып алысқа самғар ақ боз ат келіп қонды, бәлкім Тортайдың ақ
боз аты ма екен... Шіркін, Тортай соғыс жылдарында емес қазіргі
заманда өмір сүргенде ғой, оның арманын жүзеге асыруға мүмкіндігі
көп болар еді, ол сонда тас күркеде жатып емес, мамық төсекте жатып
армандар еді, тек қана армандап қоймай оны жүзеге асырар еді...»
ары қарай кете береді.
|
«Бөлмедегі заттар» әдісі арқылы жансыз заттарға
жан бітіріп, оларды сөйлетеді.
|
Ауызша кері байланыс
|
|
|