Материалдар / "Оғыз мемлекеті" Ашық сабақ 7 сынып

"Оғыз мемлекеті" Ашық сабақ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
703
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихы _________________
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: 129 Ә Жәмішев атындағы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Л БектоғаеваСынып: 7
Сабақтың тақырыбыОғыз мемлекеті
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауЗерттеу сұрағы:Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:VI-IX ғғ. Оғыз мемлекетінің тарихын біледі. Басым оқушылар:Оғыз мемлекетінің ішкі және сыртқы саясатын анықтап, талқылайды.Кейбір оқушылар:VI-IX ғғ. Ерте ортағасырлық түркі мемлекет-терінің сыртқы саясатын салыстырады.
Бағалау критерийлеріБілу және түсінудағдысы:Оғыз мемлекетінің ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттарын сипаттайды; Қолдану мен талдау дағдысы: Оғыздардың тарихтағы маңызды рөл атқарған бағыттарын анықтап, талқылайды.
Тілдік мақсаттар:Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмалар барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір-бірімен пікір алмасады, диалогқа түседі.Тыңдалым-жазылым: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны туралы ақпарат алады, өз ойларын суреттеп, қағазға түсіреді.
Құндылықтарға баулуТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
Пәнаралық байланысГеография, құқық
Алдыңғы білімАтлах шайқасының тарихтағы орны туралы біледі.


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі

3-минут



Сабақтың барысы:Мағынаны тану кезеңі

7-минут

Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу.Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Көршімнің керемет қасиеті» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтады. Топқа бөлу. Үш топқа бөлу.

Ой шақыру. Суретпен жұмыс. Суреттерде не бейнеленген? Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.«Білу және түсіну» дағдысына негізделген тапсырма. №1. Оғыз мемлекетінің ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттарын сипаттайды. Дескрипторлары:Оғыз мемлекетінің жүргізген саясатын ашып көрсетеді.


Сабақтың ортасы

15-минут



«Қолдану мен талдау» дағдысына негізделген тапсырма. Мәтінмен танысып, Оғыздардың тарихтағы маңызды рөл атқарған бағыттарын анықтап, талқылайды. Дескрипторлары: Оғыздардың тарихтағы маңызды рөл атқарған бағыттарын анықтап, дәлел-дәйектер келтіреді.«Ойлан», «Бірік», «Бөліс» әдісі бойынша оқушылар жоғарыдағы тапсырмаларға жеке жауап іздейді, одан кейін топтағы оқушылармен біріктіреді, содан соң әр топ бір-бірімен алмасады, соңында мұғаліммен бөлісіп талқылайды.

Сабақтың соңыҚорытындылау кезеңі10-минутЕрте ортағасырлық түркі мемлекеттерінің сыртқы саясатын салыстырады: Әр топқа кестені таратып беремін.















Бағалау3-минут

І. «Смайликтер» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.ІІ. Критерий бойынша бағалау:1. Топтардың тақырыпты аша білуі2. Логикалық бірізділік.ІІІ. Алған білімдерін пысықтау. Сұрақтар арқылы

Кері байланыс2-минут1. Бүгінгі сабақтан не түйдіңіздер?2. Бүгінгі сабақта не түсініксіз болды?3. Әлі де қандай қосымша мағлұматтар білгілеріңіз келеді?



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
Тапсырма тәсілі:1. Суретпен жұмыс, әңгіме құрау 2. «Ойлан», «Бірік», «Бөліс» әдісі

1. Оқушылар смайликтер, басбармақ арқылы өзін-өзі бағалайды.2. Критерий бойынша бағалаймын.

Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?





Жалпы бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ