Тақырыбы: «Ойна да,
ойла!»
Мақсаты: қозғалыс ойындарын орындай
отырып, логикалық қабілеттерін шыңдайтын тапсырмаларды орындау.
Күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету, логикалық ойлауын дамыту,
жұптық ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Түрі: квест
ойыны
Әдісі: ізденімпаздық, тез
ойлау
Көрнекілігі: шарлар, тапсырма парақшалары,
кодтық белгілер
Қатысушылар: 3-4 сынып
оқушылары
Барысы:
Музыкалық
сәлемдеме
Ашылуы
Ал келіңдер,
келіңдер!
Бір-біріңе
еріңдер.
Біліміңді
тексеріп,
Ойынға қатысып
көріңдер!
*Жұптарды ортаға
шақыру
*Жұптарды
таныстыру
- Азиз,
Кәусар
-Мадияр,
Айнар
-Надир,
Перизат
-Ерғанат,Айсезім
-Салауат,Айару
-Дулат,
Айзере
*Реттік нөмерлерін
суыру
*Ойынның ережесімен
таныстыру
Ойын 6 тапсырмадан
тұрады.
Уақытқа жұмыс
жасау
Тапсырмалардың мазмұнына
сәйкес сұрақтар жасырулы
Тапсырмалар логикалық
бағытта.
Тапсырмаларды дұрыс жауабын
беру арқылы жұлдызша жинау
- Жұмбақты
шешу
-Математикалық
есептер
-Танымдық
тапсырмалар
-Логикалық
тапсырмалар
-Сөздік
тапсырмалар
-Шырпымен
жұмыс
1-жұп
1.Жұмбақтар
Адам кірсе
ашылады
Сыртқа шықса жабылады.
(есік)
2. (есік артында)
1.2
1.2. Қолымызда 10 саусақ бар.
10 қолда неше саусақ бар (50)
3. (саусақ )
1.3
1.3. Жасы 100-ге келген бір
қарт болыпты. Бүкіл өмір бойы ол өзінің туған күнін тек 25 рет қана
атап өтіпті. Бұлай бола ма? (29 ақпан)
4. (туған күн )
1.4
1.4 Не барлық тілде сөйлейді?
(жаңғырық)
5.(тіл)
1.5 3
нөмірі партаның
астында
Шырпымен
жұмыс
2-жұп
2.1.Жұмбақтар
Төбедегі
көзінен
Күн сәулесі
түседі
Бұрышы жоқ
төрінен
Самал еркін еседі (киіз
үй)
2.2( киіз
үйде)
2.2. Термометр аяз болғанда 30
градусты көрсетіп тұр.Осындай 3 термометр неше градусты көрсетіп
тұр. ( барлығы 30градусты)
2.3
(термометрде)
2.3.Ахметтің әкесінің 6 ұлы
бар.1-Ержан, 2-Нұржан,3-Ерлан,4-Нұрлан,5-Ербол, 6- ұлының есімі
кім? (Ахмет)
2.4 (баланың
суретінде)
2,4 Ол тек сізге тиесілі,
бірақ адамдар оны сізден көбірек жиі қолданады.
(есім)
2.5есім деген сөзде сан тұрады
. 5
3-жұп
1.Жқмбақтар
Күн нұрына қарық
қып,
Үйді тұрар жарық қып.
(терезе)
2 (терезеде)
3.2
3.2 6 аяқ,2 арқа,бір бас .Бұл
не? (адам орындықта отыр)
3.3 (орындық
астында)
3.3 1 санды 6-ға көбейтудің
орнынына 6-ға бөліп қойды. Сонда 15 шықты. Ол қалай болды? (90:6
=15)
3.4 (6 санында
код)
3.4 Дүниедегі ең шапшаң нәрсе
не? (ой) (сурет жапсыру)
3.5
9саны
4-жұп
1.Жұмбақтар
Ілулі тұр кең
алаң
Керегемді мен
одан
Жазып алам
көшіріп
Сүртем сосын өшіріп
(тақта)
2.(тақта артында)
4.2
4.2 1-ден 100-ге дейінгі
сандарда 7 саны неше рет кездеседі (11)
3.7 санының артында
4.3
4.3.Қорада тауықтар мен
қояндар бар. Олардың барлығы 15 бас,50 аяқ болса, қорада неше
тауық, неше қоян бар? (5 тауық, 10 қоян)
4.құстардың артында
4.4
4.4 Қай құс өзінің атын
қайталайды?
5. ( картоптпн жасалған құста)
4.5 6
4.5
6
саны
5-жұп
1.Жұмбақтар
Үстіндегі
есігі
Өзі орындық, әрі
үстел
Оқушылар бесігі
(парта)
2 (парта
астында)5.2.
Диас, Ерзат,Абылай №14,17,19
үйде тұрады. Диас 17,19 үйде тұрмайды.Ерзат 19 үйде тұрмаса, Абылай
қай үйде тұрады?
3. (үйдің артында)
5.3
Қатар тұрға үш санның
қосындысы да, көбейтіндісі де 6-ға тең. Ол қандай сан?
(1,2,3)
4. сандардың артында
5.4
Жабық көзбен нені көруге
болады?
5 көздің артында
сан 8саны
6-жұп
Жұмбақтар
Тілі бар, үні
жоқ
Өзін адам
түсінген
Жүрегі бар да,қаны
жоқ
Сөйлеп тұрған ішінен
(кітап)
2. кітаптың артында
6.2
Автобус ауылға келе жатыр.Ол
қарама-қарсы бағытта келе жатқан мотоцикл, камаз, уаз көліктерін
көрді. Ауылға қарай қанша көлік келді? (1)
3 (көліктердің артына )
6.3
Арман дүйсенбі күні 1 есеп
шығарды, сейсенбі 2 есеп,сәрсенбі 3 есеп,, әрі қарай кете
береді.Арман жексенбі күні неше есеп шығарды?
(7)
4. жексенбі сөзінде
6.4
Қай сөз әрдайым дұрыс болып
естіледі ? (дұрыс) сурет жапсырылады
5.
3саны
3
1.5
1.4
1.3
1.2
68
58
98
8
4
6.5
6.4
6.3
6.2
5.4
5.3
5.2
5
5.5
4.4
4.3
4.2
4.5
3.4
3.3
3.2
3.5
2.5
2.4
2.3
2.2