2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету

Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Мектеп

И.В.Панфилов атындағы № 5 мектеп-лицей

Мұғалімнің аты-жөні

Дуйсенбекова.Г.С

Сынып

5 «Ә»

Күні

16.04.2024ж

Бөлім

7-бөлім. Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету

Сабақтың тақырыбы

Жеке және командалық ойын әрекеттері

Оқу мақсаттары

5.1.5.1. Аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау

Сабақ мақсаттары

Бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегиялары мен құрылымдық идеяларын қолдану және бағалау

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушынң әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

12-15минут

Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.Саптық жаттығулар

Мұғаліммен салемдеседі Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсаттарымен танысады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Саптық және бой жазу жаттығуларын жасайды.

Оқушылардың көңіл күйі мен сабаққа дайындық деңгейіне қалыптастырушы баға беру және денсаулығын назарда ұстау.

Волейбол добы, ысқырық, уақыт өлшегіш

Сабақтың

ортасы

25-28 минут

Волейбол ойынынының тарихымен таныстырамын.

Алаң өлшемдерімен және шарттарын түсіндіру. Ойынның 3 техника түрлерін атап көрсетемін.

Тапсырма № 1

Допты ойынға төменнен немесе жоғарыдан қосу әдісі -Волейболда ойын тәсілдері өте көп және оның басты мақсаты тек жеңіске жету.Ойын тәсілдері бір біріне ұқсамайды. Тәсіл жасау ойын әдістерін қалай меңгеруіне тікелей байланысты. Әдістердің бірі допты ойынға төменнен қосу әдісін көрсету.

Тапсырма № 2

Допты саусақпен және білекпен қабылдау әдісі - Дұрыс тұра білу – жаңа бастаған волейболшы үшін басты шарт. Ойыншының дұрыс қалпы аяғы иық кеңдігінде тізеден бүгілген күйде кеуде ілгері еңкейтіледі, аяқтың біреуі шамалы ғана ілгері шығарылады. Қол шынтақтан бүгіліп, бір-біріне қаратылады. Бұл қалып тұрақты болып қалмауы керек, ол ойын кезіндегі жағдайға байланысты үнемі өзгеріп отырады. Бұл жағдайда қол алда, алақандар біріктіріліп ұсталады. Қолдың қозғалысын қиындатпау үшін оны еркін ұстайды. Соққыны жұмсарту үшін, допты қабылдау кезінде екі шынтақты жақындатады.

Пионербол ойыны

Пионербол ойыны-бұл бірінші кезекте волейбол ойыны ережелеріне өте ұқсас спорттық командалық ойын. Жаңадан бастаған волейболшылардың бастапқы ойыны. Негізгі айырмашылығы Пионербол ойнағанда, допты ұстап алуға болады. Ойын волейбол алаңында және волейболдық доппен ойнайды. Дене шынықтыру сабақтарында бәсекелестік ретінде жақсы.

Оқушыларды топқа бөліп екі жақты Пионербол ойынын ойнайды


Ойынның ережелерімен, алаң өлшемдерімен шарттарымен танысады. Ойын техникасын біледі.


Сабақ барысында көрсетілген допты ойынға қосу әдісін доппен қайталайды.


Мұғалім көрсеткендей алдымен ойыншының бастапқы тұрысын үйренеді және допты жоғарыдан, төменнен қабылдау әдісін доппен қайталайды.




Дескриптор

- ойын шартын орындайды;

- өздерінің тактикалары мен стратегияларын қолданады;

- ойлаған тактикасын жүзеге асырады;

- құрылымдық идеяларын қолданады.

Қимыл-қозғалыс техникасын орындайды · Физикалық жаттығулардың қызметін оңтайландыру үшін, құрылымдық идеяларын сипаттайды


Дескриптор:

1.Ойын шарттарын біледі. 2.Допты жоғарыдан төменнен ойынға қосу сәтінде және допты төменнен қабылдау техникасын дұрыс орындай біледі.

Сабақтың

соңы

3-5минут

Оқушыларды сапқа тұрғызып демді қалыпқа келтіру жаттығуын жасату. Бүгінгі сабаққа байланысты сұрақ қою. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Тынысын қалпына келтіріп. Волейбол ойынының әдіс тәсілдерін үйрену барысындағы әсерлерімен бөліседі.



26 Қаңтар 2025
89
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі