Сабақтың
басы
12-15минут
|
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу.
Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару.
Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу
жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына
келтіру.Саптық жаттығулар
|
Мұғаліммен салемдеседі Сабақ тақырыбы мен
сабақ мақсаттарымен танысады. Қауіпсіздік ережелерін
сақтайды.
Саптық
және бой жазу жаттығуларын жасайды.
|
Оқушылардың көңіл күйі
мен сабаққа дайындық деңгейіне қалыптастырушы баға беру және
денсаулығын назарда ұстау.
|
Волейбол добы, ысқырық, уақыт
өлшегіш
|
Сабақтың
ортасы
25-28 минут
|
Волейбол ойынынының тарихымен
таныстырамын.
Алаң
өлшемдерімен және шарттарын түсіндіру. Ойынның 3 техника түрлерін атап
көрсетемін.
Тапсырма № 1
Допты
ойынға төменнен немесе жоғарыдан
қосу әдісі -Волейболда ойын тәсілдері өте көп
және оның басты мақсаты тек жеңіске жету.Ойын тәсілдері бір біріне
ұқсамайды. Тәсіл жасау ойын әдістерін қалай меңгеруіне тікелей
байланысты. Әдістердің бірі допты ойынға төменнен қосу әдісін
көрсету.
Тапсырма № 2
Допты саусақпен және білекпен қабылдау әдісі -
Дұрыс тұра білу – жаңа бастаған волейболшы үшін басты шарт.
Ойыншының дұрыс қалпы аяғы иық кеңдігінде тізеден бүгілген күйде
кеуде ілгері еңкейтіледі, аяқтың біреуі шамалы ғана ілгері
шығарылады. Қол шынтақтан бүгіліп, бір-біріне қаратылады. Бұл қалып
тұрақты болып қалмауы керек, ол ойын кезіндегі жағдайға байланысты
үнемі өзгеріп отырады. Бұл жағдайда қол алда, алақандар біріктіріліп ұсталады.
Қолдың қозғалысын қиындатпау үшін оны еркін ұстайды. Соққыны
жұмсарту үшін, допты қабылдау кезінде екі шынтақты
жақындатады.
Пионербол
ойыны
Пионербол
ойыны-бұл бірінші кезекте волейбол ойыны ережелеріне өте ұқсас
спорттық командалық ойын. Жаңадан бастаған волейболшылардың
бастапқы ойыны. Негізгі айырмашылығы Пионербол ойнағанда, допты
ұстап алуға болады. Ойын волейбол алаңында және волейболдық доппен
ойнайды. Дене шынықтыру сабақтарында бәсекелестік ретінде
жақсы.
Оқушыларды топқа бөліп екі
жақты Пионербол ойынын ойнайды
|
Ойынның
ережелерімен, алаң өлшемдерімен шарттарымен танысады. Ойын
техникасын біледі.
Сабақ
барысында көрсетілген допты ойынға қосу әдісін доппен
қайталайды.
Мұғалім
көрсеткендей алдымен ойыншының бастапқы тұрысын үйренеді және допты
жоғарыдан, төменнен қабылдау әдісін доппен
қайталайды.
Дескриптор
- ойын шартын орындайды;
- өздерінің тактикалары мен стратегияларын
қолданады;
- ойлаған тактикасын жүзеге
асырады;
- құрылымдық идеяларын
қолданады.
|
Қимыл-қозғалыс техникасын
орындайды · Физикалық жаттығулардың қызметін оңтайландыру үшін,
құрылымдық идеяларын сипаттайды
Дескриптор:
1.Ойын шарттарын
біледі. 2.Допты жоғарыдан төменнен ойынға қосу сәтінде және допты
төменнен қабылдау техникасын дұрыс орындай
біледі.
|



|