|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Турлыхожаев Н.М. |
||||
|
Күні |
21.02.2025;sk |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын комбинацияларын құру |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.3.1 - қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша бірқатар біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын бағалай білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қимыл- қозғалыс ойындарының ережелерін үйренеді Қимыл-қозғалыс ойындарын үйрету барысында оқушыларды икемділікке,ептілікке, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамытады Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамытуға талпынады |
||||
|
Бағалау критерииі |
Қозғалмалы ойындарда баскетбол элементтерін жетілдіру Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Саптық жаттығулар: 1.Оңға бұрыл! 2.Солға бұрыл! 3.Кері айнал! 4.Секіріспен кері айнал! 5.Оңға! Бағыттаушының соңынан оң иық алда, жай жүріспен бас! Жүру жаттығулары: а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп бас! ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас! б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас! в) қол алда, жартылай отырып бас! г) қол еркін, толық отырып бас! ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп,қолды соғу. Тапсырмасыз! Жай жүгіріске көш . Жүгіру жаттығулары: 1.Оң қапталмен қолды алдыға айналдырып бас. 2. Сол қапталмен қолды артқа айналдырып бас. 3. Оң (сол) қапталға қайшылап бас! 4. Алға (артқа) қайшылап бас! 5. Аяқты ашып, алға секіріп бас! 6. Екі адым жасап, жоғары секіріп бас! 7. Тізені кеудеге тартып,секіріспен бас! Класс! Залдың ортасына екі қатар сап түзе! Жүріс кезінде орындалатын Ж.Д.Ж 1.Қол жанда,4-сан білектен,4-сан шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру (артқа) 2.Оң қол жоғары,артқа қол ауыстырып сермеу 3.Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру. 4.Қол йықта,йықты алға артқа айналдыру 5.Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу. 6.Қол жанда,сол (оң) жаққа бұрылу. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Қағаз қима-лары, маркер жіп |
|
|
Ортасы |
Үш ойыншының іс – әрекетін жетілдіру. 1. Үш ойыншы допты бір – біріне жоғарыдан беру.
Жоғарыдан қабылдаған кездегі ойыншының тұрысы. А) Көрсету,түсіндіру.
2. Допты бір – біріне жоғарыдан беру.
ІІ.Ойын кезіндегі,шабуылшының іс-әрекеті. 3. Шабуылдаушы соққысына секіру. 4. Шабуылдаушы соққысына секіріп, қарсылас алаңға допты лақтыру.(Теннистің добы) 5. Секіріп, допты шабуылдаушы соққымен беру.
6. Секіріп шабуылдаушы соққымен допты қарсылас алаңға бағыттау.
1.Қолды шынтақтан бүксе 2.Доптың астына секірсе 3.Қол торға тисе
|
Оқушыларң тұрып қалмай, дұрыс жасауды көрсетеді Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының көмегімен ережелерді көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен жасау. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. |
Ысқырық ,секундомер, тоғызқұмалаққа арналған тақтайшалар. http://www.iggamecenter.com/info/ru/toguzkumalak.html |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойын комбинацияларын құру
Ойын комбинацияларын құру
|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Турлыхожаев Н.М. |
||||
|
Күні |
21.02.2025;sk |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын комбинацияларын құру |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.3.1 - қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша бірқатар біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын бағалай білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қимыл- қозғалыс ойындарының ережелерін үйренеді Қимыл-қозғалыс ойындарын үйрету барысында оқушыларды икемділікке,ептілікке, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамытады Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамытуға талпынады |
||||
|
Бағалау критерииі |
Қозғалмалы ойындарда баскетбол элементтерін жетілдіру Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Саптық жаттығулар: 1.Оңға бұрыл! 2.Солға бұрыл! 3.Кері айнал! 4.Секіріспен кері айнал! 5.Оңға! Бағыттаушының соңынан оң иық алда, жай жүріспен бас! Жүру жаттығулары: а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп бас! ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас! б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас! в) қол алда, жартылай отырып бас! г) қол еркін, толық отырып бас! ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп,қолды соғу. Тапсырмасыз! Жай жүгіріске көш . Жүгіру жаттығулары: 1.Оң қапталмен қолды алдыға айналдырып бас. 2. Сол қапталмен қолды артқа айналдырып бас. 3. Оң (сол) қапталға қайшылап бас! 4. Алға (артқа) қайшылап бас! 5. Аяқты ашып, алға секіріп бас! 6. Екі адым жасап, жоғары секіріп бас! 7. Тізені кеудеге тартып,секіріспен бас! Класс! Залдың ортасына екі қатар сап түзе! Жүріс кезінде орындалатын Ж.Д.Ж 1.Қол жанда,4-сан білектен,4-сан шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру (артқа) 2.Оң қол жоғары,артқа қол ауыстырып сермеу 3.Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру. 4.Қол йықта,йықты алға артқа айналдыру 5.Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу. 6.Қол жанда,сол (оң) жаққа бұрылу. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Қағаз қима-лары, маркер жіп |
|
|
Ортасы |
Үш ойыншының іс – әрекетін жетілдіру. 1. Үш ойыншы допты бір – біріне жоғарыдан беру.
Жоғарыдан қабылдаған кездегі ойыншының тұрысы. А) Көрсету,түсіндіру.
2. Допты бір – біріне жоғарыдан беру.
ІІ.Ойын кезіндегі,шабуылшының іс-әрекеті. 3. Шабуылдаушы соққысына секіру. 4. Шабуылдаушы соққысына секіріп, қарсылас алаңға допты лақтыру.(Теннистің добы) 5. Секіріп, допты шабуылдаушы соққымен беру.
6. Секіріп шабуылдаушы соққымен допты қарсылас алаңға бағыттау.
1.Қолды шынтақтан бүксе 2.Доптың астына секірсе 3.Қол торға тисе
|
Оқушыларң тұрып қалмай, дұрыс жасауды көрсетеді Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының көмегімен ережелерді көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен жасау. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. |
Ысқырық ,секундомер, тоғызқұмалаққа арналған тақтайшалар. http://www.iggamecenter.com/info/ru/toguzkumalak.html |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз















