Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі Аханова Б
|
Бөлім: 6 |
Бірлескен іс-әрекетті қажет ететін қызықты ойындар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарболов Самат |
|
Күні: |
26.02.2025ж |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет «жеңіл атлетика» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.2.3.1 - қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау 5.2.5.1 - өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
|
Сабақтың мақсаттары: |
1.Мақсатқа жету немесе тапсырманы орындау бойынша бірлескен жұмыстарда шешуші көшбасшылық және командалық дағдыларын түсіну және қолдану. 2. Нақты дене жаттығуларын орындаудың сапасын көтеру үшін ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдану. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Ұлттық мүдде құндылығы: Дене шынықтырудың қолдану аясын кеңейту, салауатты өмір салтына дағдылануды жоспарлы орындау, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 18 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,бүгінгі сабақтың тақырыбымен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Саптағы жаттығуларды орындату Қауіпсіздік ережелерін
ескерту. Оңға, солға айналып
бұрылу. Жағымды ахуал «Мүсінге айнал» ойыны:
Оқушыларды "Асық " арқылы 2 топқа біріктіру:Ұқсас асықты алған оқушылар бір топқа бірігеді. 1-топ: Лондон жеңіл атлетика 2-топ: Англия жеңіл атлетика |
оқушылар мұғаліммен амандасады
Жаттығуларды орындайды
|
«Жарайсың!» мадақтау сөзі
Дескриптор: -Саптық жттығуларды біледі -Бөліну әдістері кезінде қателіктер жібермейді -Сапта жүру, бұрлу , тұруды меңгерген -Сапта дұрыс жүруді, ара-қашықтықты қатесіз орындайды -Қауіп-қатерді анықтай алады
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 4 мин Сабақтың ортасы |
Жаңа білімді меңгерту Оқушыларға видеоролик көрсету |
Оқушылар видеролик көреді |
Мақсаты: функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
АКТ,слайд,видео |
|
Топтық жұмыс 8 мин. |
Оқушыларға тақырыптар беріледі: 1-топ Жеңіл атлетика тарихы 2-топ Жеңіл атлетиканың Қазақстанда дамуы |
Оқушылар берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды. |
Дескриптор: Топ болып постер қорғайды |
|
|
Жұптық жұмыс 5 мин |
Эстафеталық таяқшамен кедергі арасынан жүгіру |
|
Мақсаты: Сенімділік пен командалық жұмыс ,жылдамдық дағдыларын қалыптастыру |
|
|
Жеке жұмыс 6 мин |
Оқушыларға Leoningapps.com сайты арқылы сұрақтар қояды Ұзындыққа секіру жаттығуларын жасату.
|
Оқушылар Leoningapps.com сайты арқылы сұрақтарға жауап береді Ұзындыққа секіру жаттығуларын жасау. |
Дескриптор Викториналық сұрақтарға жауап бере алады Ұзындыққа секіру жаттығуларын орындай алады. |
Слайд,АКТ, Leoningapps.com сайты
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 4 мин. |
Оқушыларға бүгінгі сабақтан түсінгендерін стикерге жаздыру |
Оқушылар бүгінгі сабақтан түсінгендерін стикерге жазады |
|
|

1-топ

2-топ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет «жеңіл атлетика»
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет «жеңіл атлетика»
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі Аханова Б
|
Бөлім: 6 |
Бірлескен іс-әрекетті қажет ететін қызықты ойындар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жарболов Самат |
|
Күні: |
26.02.2025ж |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет «жеңіл атлетика» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.2.3.1 - қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау 5.2.5.1 - өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
|
Сабақтың мақсаттары: |
1.Мақсатқа жету немесе тапсырманы орындау бойынша бірлескен жұмыстарда шешуші көшбасшылық және командалық дағдыларын түсіну және қолдану. 2. Нақты дене жаттығуларын орындаудың сапасын көтеру үшін ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдану. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Ұлттық мүдде құндылығы: Дене шынықтырудың қолдану аясын кеңейту, салауатты өмір салтына дағдылануды жоспарлы орындау, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу. Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 18 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,бүгінгі сабақтың тақырыбымен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Саптағы жаттығуларды орындату Қауіпсіздік ережелерін
ескерту. Оңға, солға айналып
бұрылу. Жағымды ахуал «Мүсінге айнал» ойыны:
Оқушыларды "Асық " арқылы 2 топқа біріктіру:Ұқсас асықты алған оқушылар бір топқа бірігеді. 1-топ: Лондон жеңіл атлетика 2-топ: Англия жеңіл атлетика |
оқушылар мұғаліммен амандасады
Жаттығуларды орындайды
|
«Жарайсың!» мадақтау сөзі
Дескриптор: -Саптық жттығуларды біледі -Бөліну әдістері кезінде қателіктер жібермейді -Сапта жүру, бұрлу , тұруды меңгерген -Сапта дұрыс жүруді, ара-қашықтықты қатесіз орындайды -Қауіп-қатерді анықтай алады
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 4 мин Сабақтың ортасы |
Жаңа білімді меңгерту Оқушыларға видеоролик көрсету |
Оқушылар видеролик көреді |
Мақсаты: функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
АКТ,слайд,видео |
|
Топтық жұмыс 8 мин. |
Оқушыларға тақырыптар беріледі: 1-топ Жеңіл атлетика тарихы 2-топ Жеңіл атлетиканың Қазақстанда дамуы |
Оқушылар берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды. |
Дескриптор: Топ болып постер қорғайды |
|
|
Жұптық жұмыс 5 мин |
Эстафеталық таяқшамен кедергі арасынан жүгіру |
|
Мақсаты: Сенімділік пен командалық жұмыс ,жылдамдық дағдыларын қалыптастыру |
|
|
Жеке жұмыс 6 мин |
Оқушыларға Leoningapps.com сайты арқылы сұрақтар қояды Ұзындыққа секіру жаттығуларын жасату.
|
Оқушылар Leoningapps.com сайты арқылы сұрақтарға жауап береді Ұзындыққа секіру жаттығуларын жасау. |
Дескриптор Викториналық сұрақтарға жауап бере алады Ұзындыққа секіру жаттығуларын орындай алады. |
Слайд,АКТ, Leoningapps.com сайты
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 4 мин. |
Оқушыларға бүгінгі сабақтан түсінгендерін стикерге жаздыру |
Оқушылар бүгінгі сабақтан түсінгендерін стикерге жазады |
|
|

1-топ

2-топ
шағым қалдыра аласыз














