Сабақтың
басы
12
минут
|
Дайындық
бөлімі:
Оқушыларды қатарға тұрғызу.
Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар
аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау
критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту.
Оқушылардың қатарда түзу
тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу
жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
Бой жазу
жаттығулары:
1. Аяқтарға арналған
жаттығуларды бір орнында тұрып
орындау.
- қолдарды алдыға созып,
отырып тұру. (15-20
рет)
- шаттарды
айналдыру.
- бір аяқпен
тұру.
- алға-артқа
секіру.
2. Екі топқа бөліп дене
қыздыру ойынын ойнату. (ашылу-жабу)
3. Акробатикалық жаттығулар
топтамасы.
4. Тыныс жолдарын қалпына
келтіру.
5.
Доппен жаттығулар топтамасы:
- допты
кедергілердің арасымен өтіп пас беру, қақпаға
тебу,
- доппен
дәлдікке, кіші қақпаға тебу,
-
әртүрлі комбинациялар жасап қақпаға допты тебу. (төрт бұрыш, үш
бұрыш, қабырға жасап және бір сызықтың
бойымен).
|
Аяқтарға арналған жаттығуларды
бір орнында тұрып жасайды.
- қолдарды алдыға созып,
отырып тұрады. (15-20
рет)
- шаттарды
айналдырады.
- бір аяқпен
тұрады.
- алға-артқа
секіреді.
2. Екі топқа бөліп дене
қыздыру ойынын ойнайды.
(ашылу-жабу)
3. Акробатикалық жаттығулар
топтамасын жасайды.
4. Тыныс жолдарын қалпына
келтіреді.
5.
Доппен жаттығулар топтамасын
жасайды:
- допты
кедергілердің арасымен өтіп пас береді, қақпаға
тебеді,
- доппен
дәлдікке, кіші қақпаға
тебеді,
- әртүрлі комбинациялар жасап
қақпаға допты тебеді. (төрт бұрыш, үш бұрыш, қабырға жасап және бір
сызықтың бойымен).
|
Әрбір
әрекет түрі үшін үлкен бос
кеңістік.
Футбол,
доптары,
кедергілер,
төсеніштер,
ысқырық,
гимнастика-лық
орындықтар,
футбол
қақпасы,
спорттық
жейделер,
жылжымалы
фишкалар,
|
Сабақтың
ортасы:
25
минут
|
1 –
тапсырма:
Екі топқа бөлініп квадрат
ойынын ойна:
Оқушылар
1 мен 2 ге санай отырып, екі топқа бөлінеді. Әр топта оқушылар
квадрат бойынша орналасады, ортада 1 ойыншы орналасады. Оқушылар
допқа 2 рет жанасады, (допты тоқтатады, допты ұзатады). Ортадағы
ойыншы допқа иемденуге әрекет
етеді.
Дескриптр:
- оқушылар ойын ережесін
біледі,
-
оқушылар квадратқа тұрады,
-
оқушылар допқа екі рет жанасады, (тоқтатады,
ұзатады)
-
ортадағы оқушы допты иемденуге әрекет
жасайды,
Қ.Б:
жарайсың,
талпын.
2-
тапсырма:
Футбол
ойынын ойна.
-
оқушылар футбол ережесін
біледі,
-
қақпашы допты ойынға қолмен
қосады,
-
оқушылар алаңда допсыз
ашылады.
-
оқушылар допты қақпаға
тебеді,
Әдіс:
(лидер) «көсбасшы»
Қыздардың шеберліктерін арттыру мақсатында ойынға ұл
балдарды қосу.
Қ.Б:
Өте
жақсы, керемет, жетілдір.
3 –
тапсырма:
Ойын арқылы жеңімпаз топты
анықта.
Оқушылар
3 топқа бөлініп футбол ережесімен ойнайды, жеңген топ ойынды
жалғастырады. Жеңімпаз топ
анықталады.
Дескриптор:
-
оқушылар өз ережесімен футбол
ойнайды,
-
оқушалар допты тоқтатады,
-
оқушылар бір-біріне допты
ұзатады,
-
оқушылар топталып шабуылға
шығады,
-
оқушылар екеуара шабуылға
шығады,
-
оқушылар тосқауыл қояды,
-
оқушылар топтық ойында бір-бірін түсіне отырып, белсенді іс-қимыл
әрекет жасайды.
Қ.Б:
Жарайсың, керемет,
талпын.
|
Екі топ бойынша оқушылар
ортадағы ойыншының аяғына допты тигізбеу мақсатында қимыл әрекет
жасайды. Ортадағы ойыншы допқа иемденуге әрекет
жасайды.
Оқушылар
екі топқа бөлініп 1 ұл баладан қосып футбол ойынын ойнайды, әр
топтағы 1 ұл бала топтың жетекші міндетін
атқарады.
- оқушылар допты қақпаға
тебеді,
-
оқушалар допты тоқтатады ,
-
оқушылар бір-біріне допты ұзатады
,
-
оқушылар топтық ойында бір-бірін түсіне отырып, белсенді іс-қимыл
әрекет жасайды.
Оқушылар
3 топқа бөлініп футбол ережесімен ойнайды, жеңген топ ойынды
жалғастырады. Жеңімпаз топ
анықталады.
|