Ұзақ мерзімді
жоспардың бөлімі
|
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімінің тақырыптары
|
Оқу
мақсаты
Білім алушылар білуі
тиіс
|
Сағат
саны
|
|
|
|
1-тоқсан 24
сағат
|
|
|
|
|
1-бөлім Жүгіру, сегіру,
лақтыру техникасын жетілдіру
|
Қауіпсіздік техникасы
Спринтерлік жүгіруді жетілдіру
|
9.3.4.4 Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді,
қауіпсіздік техникасын, сондай-ақ денсаулыққа кері әсерін тигізуі
мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай
білу
|
2
|
|
|
|
Жүгірудегі төзімділік дағдысын
жақсарту
|
9.3.3.3. Түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау,
олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын
түсіндіру және сипаттау
|
2
|
|
|
|
9.3.2.2 Нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған дене
қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны
қалпына келтіру тиімділігін бағалау
|
2
|
|
|
|
Секіруге арналған жаттығуларды
түрлендіру
|
9.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде
негіздеу және қолдана білу
|
3
|
|
|
|
Лақтыру техникасын жетілдіруге
арналған жаттығулар құрастыру
|
9.1.1.1 Үлкен ауқымдағы
арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және
икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты
салыстыру
|
3
|
|
|
|
Жүгіру эстафетасын ұйымдастыру
және өткізу
|
9.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін
байытуға арналған дағдыларды бағалай білу
|
3
|
|
|
|
2-бөлім
Спорт ойындары арқылы бірлескен жұмыс
|
Ойын
техникасы
|
9.1.1.1 Үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің
дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған
қимыл-қозғалысты салыстыру
|
1
|
|
|
|
9.1.3.3 Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі
дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу
|
1
|
|
|
|
9.2.4.4 Дене жаттығулары аясындағы ісәрекеттерді
оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен
құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу
|
2
|
|
|
|
Ойын тактикасы және тактикалық
әрекеттер
|
9.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде
негіздеу және қолдана білу
|
2
|
|
|
|
9.1.5.5 Кең ауқымдағы
дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және
композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра
білу
|
1
|
|
|
|
Командалық жұмыс және көшбасшылық
дағдысы
|
9.2.2.2 Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс
істей білуді бағалау
|
1
|
|
|
|
9.2.1.1 Өзгермелі
жағдайға жауап қайтару, қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді
бағалай білу
|
1
|
|
|
|
2-тоқсан 24
сағат
|
|
|
|
|
3-бөлім
Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары
|
Қауіпсіздік техникасы Сапта орындалатын топтық
жаттығулар
|
9.3.4.4 Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді,
қауіпсіздік техникасын, сондай-ақ денсаулыққа кері әсерін тигізуі
мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай
білу
|
2
|
|
|
|
Акробатикалық элементтердің жиынтығын
құру
|
9.3.2.2 Нақты дене шынықтыру сабақтарыдна денені қыздыруға
арналған жаттығуларды құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны
қалпына келтіру тиімділігін бағалау
|
2
|
|
|
|
9.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде
негіздеу және қолдана білу
|
2
|
|
|
|
Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар
құру
|
9.1.5.5 Кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі
тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру,
талдау және салыстыра білу
|
2
|
|
|
|
9.1.4.4 Қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің
және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу
|
2
|
|
|
|
Топта гимнастикалық жаттығулар тізбегін құру және
бағалау
|
9.2.2.2 Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс
істей білуді бағалау
|
3
|
|
|
|
9.2.5.5 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін
бағалау және талдай білу, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама
жолдарын ұсыну
|
2
|
|
|
|
4-бөлім
Қазақстан халықтарының ойындары
|
Халықаралық
ойындар
|
9.2.7.7 Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және
ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талдай
білу
|
1
|
|
|
|
9.2.3.3 Қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша
бірқатар біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын бағалай
білу
|
2
|
|
|
|
9.3.5.5 Басқа
адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған
дағдыларды бағалай білу
|
2
|
|
|
|
Зияткерлік
ойындар
|
9.2.6.6 Жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін
бағалау және талдай білу
|
2
|
|
|
|
9.2.5.5 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін
бағалау және талдай білу, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама
жолдарын ұсыну
|
2
|
|
|
|
3 тоқсан 30
сағат
|
|
|
|
|
5-бөлім Шаңғы
/ кросс/коньки дайындығы*
|
Қауіпсіздік ережесі Тыныс алуды қалпына келтіру техникасы
және денені қыздыру жаттығуларының жиынтығын
құрастыру
|
9.3.4.4 Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді,
қауіпсіздік техникасын, сондай-ақ денсаулыққа кері әсерін тигізуі
мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай
білу
|
3
|
|
|
|
9.3.2.2 Нақты дене шынықтыру сабақтарында денені қыздыруға
арналған жаттығуларды құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны
қалпына келтіру тиімділігін бағалау
|
3
|
|
|
|
Күшті, төзімділікті
жақсарту жаттығуларының жиынтығы
|
9.3.1.1 Салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін
әсерін жекебастың үлгісімен көрсету
|
3
|
|
|
|
9.1.4.4 Қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің
және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу
|
3
|
|
|
|
|
Кедергілерден өтуге арналған арнайы спецификалық
жаттығуларды жетілдіру
|
9.1.3.3 Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі
дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу
|
3
|
|
|
|
9.3.3.3. Түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау,
олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын
түсіндіру және сипаттау
|
3
|
|
|
|
6-бөлім
Команда құруды талап ететін ойындар
|
Ойын кезіндегі көшбасшылық және командалық
іс-шаралар
|
9.3.4.4 Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді,
қауіпсіздік техникасын, сондай-ақ денсаулыққа кері әсерін тигізуі
мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай
білу
|
2
|
|
|
|
9.2.2.2 Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс
істей білуді бағалау
|
1
|
|
|
|
Ойын кезіндегі мәселені шешу дағдысын
жетілдіру
|
9.2.8.8 Түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған
рөлдерді бағалау және бейімдей білу
|
2
|
|
|
|
9.1.4.4 Қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің
және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу
|
1
|
|
|
|
Ойын
комбинацияларын құру
|
9.2.3.3 Қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша
бірқатар біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын бағалай
білу
|
2
|
|
|
|
9.2.5.5 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін
бағалау және талдай білу, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама
жолдарын ұсыну
|
1
|
|
|
|
Баламалы
ойындар құрастыру
|
9.2.1.1 Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу,
қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді бағалай
білу
|
2
|
|
|
|
9.2.6.6 Жарыс
іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай
білу
|
1
|
|
|
|
4 тоқсан 24 сағат
|
|
|
|
|
7-бөлім Әлеуметтік дағдылар және мәселелерді командалық
ісәрекеттерде шешу
|
Қауіпсіздік
техникасы Ойын жағдайында допты басқару техникасы
|
9.3.4.4 Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді,
қауіпсіздік техникасын, сондай-ақ денсаулыққа кері әсерін тигізуі
мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай
білу
|
|
|
|
|
9.1.1.1 Үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің
дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған
қимыл-қозғалысты салыстыру
|
|
|
|
|
Ойын кеңістігінде
бағыт-бағдар табу дағдысын жетілдіру
|
9.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде
негіздеу және қолдана білу
|
|
|
|
|
9.2.4.4 Дене жаттығулары аясындағы ісәрекеттерді
оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен
құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу
|
|
|
|
|
Жеке, топтық, командалық тактикалық
әрекеттер
|
9.1.5.5 Кең ауқымдағы
дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және
композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра
білу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|