Бөлім: 2
|
Командалық спорттық
ойындар
|
Педагогтің аты-жөні:
|
|
Күні:
|
05.10.2023ж
|
Сыныбы: 6 «б»
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Ойын техникасының дағдысын дамыту .Баскетбол.Допты екі
қолмен беру және қабылдау әдістері .
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
6.1.1.1. Аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің
дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған
қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану
|
Сабақтың мақсаттары:
|
Оқушыларға баскетбол
ойынының әдіс-тәсілдерін үйрету.
Оқушылар допты
төменнен және жоғарыдан беру техникасын
үйрету.
|
Құндылықтарға баулу:
|
Ұлттық мүдде
құндылығы: Дене шынықтырудың
қолдану аясын кеңейту, салауатты өмір салтына
дағдылануды жоспарлы
орындау, қоғам игілігі үшін
қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу.
Ар-ұят
құндылығы: адал еңбекті
құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және
жауапкершілікті сезіну.
Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға
құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната
білу.
|
Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
15
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Жағымды
ахуал
«Шаттық
шеңбері»
Саптағы жаттығуларды
орындатады
Оңға,солға, айналып
бұрылу.
Секіріп
бұрылу.
Жүру:
Аяқтың ұшымен,
өкшемен,
Аяқтың ішкі, сыртқы
жағымен.
Отырып, жартылай отырып
жүру.
Назар аудару
жаттығулар:
-
жүріс
-
жүгіріс
Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
Топқа
біріктіру
1,2 саналу арқылы топқа
біріктіремін
|
Жаттығуларды
орындайды
|
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
Дескриптор:
-Саптық жттығуларды біледі
-Бөліну әдістері кезінде қателіктер
жібермейді
-Сапта жүру, бұрлу ,
тұруды меңгерген
-Сапта дұрыс жүруді,
ара-қашықтықты қатесіз орындайды
-Қауіп-қатерді анықтай
алады
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6
мин
Сабақтың ортасы
|
Жаңа білімді
меңгерту
Оқушыларға
видеоролик көрсету
|
Оқушылар видеролик көреді
|
Мақсаты: функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
|
АКТ,слайд,видео
|
Топтық
жұмыс
10
мин.
|
1-топ: Допты екі
қолмен беру және қабылдау
әдістері
.
2-топ: Ойын
техникасының дағдысын дамыту Баскетбол
ойынында
2 топқа тапсырма беремін
|
2-топ постер
қорғайды
|
Дескриптор:
Топ болып тапсырманы орындайды.
|
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға допсыз екі адым
жасап, торға тастау әдісін көрсету. Оқушыларды екіге бөліп, осы
әдістерді қолдана отырып, оң жақтан, ортадан, сол жақтан екі адым
жасап: - Допты бір рет ұрып екі адым жасап торға лақтыру. - Допты
алып жүріп екі адым жасап торға лақтыру. - Допты кедергілерден алып
жүріп екі адым жасап допты торға
лақтыру.
|
Оқушылар
|
Дескриптор:
-Нысананы дәл
көздейді.
- Екі адым жасап, допты торға
тастайды.
Формативті бағалау: «Басбармақ»
әдісі
|
Слайд,Ысқырық, доптар, кедергілер,
гимнастик. орындық, тор.
|
Жұптық
жұмыс
5
мин
|
Оқушылардың қырағылығын
арттыру мақсатында
«Көршіге доп» ойыны.
Қатысушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберге қарама-қарсы жатады.
Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытта бірінен соң
бірін барынша жылдамырақ жібере бастайды. Бір мезгілде қолында екі
доп болып қалған ойыншы жеңіліске ұшырайды. Содан кейін доптар
қарама-қарсы жаққа жіберіле бастайды да, ойын жалғаса
береді.
|
|
Дескриптор:
-Допты жылдам қарсы бағытқа
береді.
- Допты жылдам қағып
алады.
Формативті бағалау: «Шапалақ»
әдісі
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
Үйге
тапсырма:
еркін жүгіру, доппен еркін
жаттығулар жасау.
Оқушыларға бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін «баскетбол»әдісіне апарып жапсыру
сұралады.
|
Оқушылар алған
әсерлерін стикермен жабыстырады
|
Маған
ұнады
Қызықты
болды
Әлі де білгім
келеді
|
Плакат
,стикерлер
|