Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
8.2.6.1 -оқылым стратегияларын
қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап
оқу;
8.2.1.1 -тұтас және аралас
мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды
салыстыру;
|
Сабақ
мақсаты
|
Тақырыпты ашу мақсатында
оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу,
талдап оқу;тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба,
сурет) ақпараттарды салыстыру.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру, сабақ мақсатын
хабарлау, бағалау критерийімен
таныстыру.
Жағымды психологиялық
ахуал.
Оқушылар тұрған орындарында
шынжыр бойымен санайды, құрамында
3 саны бар сандарға келгенде
оқушылар «Жасөспірімнің қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауы»
туралысөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер
айтады.
Оқушылар ой тұжырымдайды,
өз пікірлерін білдіреді.
Қызығушылықты
ояту.«Миға
шабуыл»
Өткен сабақты еске түсіремін.
Жасөспірім шақтағы ең ауыр әрі маңызды шақ қай кезең екенін
балалардан сұрау арқылы тақырыпты ашу:
-
Қазіргі кезде
жасөспірімдер арасында қандай проблемалар
кездеседі?
-
Жасөспірім шақтағы ең
қиын қай кезең деп ойлайсыздар?
-
Өтпелі кезеңде
ата-ананың кеңесін қалай
қабылдайсыздар?
Айтылған пікірлер
тыңдалады.
Оқылым
алды
Суретке байланысты оқушылардың
пікірін білу, тақырыпты анықтау
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
|
Оқушылар тұрған
орындарында шынжыр бойымен санайды, құрамында
3 саны бар сандарға
келгенде оқушылар «Жасөспірімнің қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауы»
туралысөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.
Суретке
байланысты оқушылардың пікірін білу, тақырыпты
анықтау
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
|
Қалыптастырушы
бағалау.
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!
Төмен
жауап!

|
8-сынып «Қаза тілі»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Оқылым мәтінін
оқу.
Тақырыпқа байланысты мәтінді бірнеше топқа бөлінген
оқушыларға оқуға беру:
1-топ мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп
комментарий жасай отырып
оқиды.
2-топ. тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына
сәйкес іріктеп оқиды.
3- топ. Тақырып мақсатына сай
зерттеп оқиды.

Дескриптор:
-
мәтіннен алынған тұжырымдарды
мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып
оқиды;
-
тақырыпқа қатысты нақты
ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп
оқиды;
-
Тақырып мақсатына сай зерттеп
оқиды.
Оқушылар берілген
мәтінмен танысады, мәтін бойынша тапсырма түрлерін
орындайды.
2-тапсырма. «Жылқы сұлбасы» стратегиясы.

1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді
жазыңыз.
2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша
жазыңыз.
3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты
жазыңыз.
4. Жылқының құйрығына мәтін
бойынша қорытынды жазыңыз.
Дескриптор:
-
мәтіндегі негізгі тірек
сөздерді анықтайды;
-
мәтіннің жазылу мақсатын
анықтайды;
-
мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
-
қорытынды
жазады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН
5-ТАПСЫРМА.
«Қазақстанда футбол ойындары дамыған
ба?»деген тақырыпта жұптарыңмен диалог құрыңдар.Бір-біріңе екі
сұрақтан қойып, өз ойларыңды жүйелі
жеткізіңдер.
Дескриптор:
ҚБ
|
Тақырыпқа байланысты мәтінді бірнеше топқа бөлінген
оқушыларға оқуға беру:
1-топ мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп
комментарий жасай отырып
оқиды.
2-топ. тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына
сәйкес іріктеп оқиды.
3- топ. Тақырып мақсатына сай
зерттеп оқиды.
Оқушылар берілген мәтінмен танысады, мәтін бойынша тапсырма
түрлерін орындайды.
«Қазақстанда футбол ойындары
дамыған ба?»деген тақырыпта жұптарыңмен диалог құрыңдар.Бір-біріңе
екі сұрақтан қойып, өз ойларыңды жүйелі
жеткізіңдер.
|
Қалыптастырушы
бағалау.
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

Төмен
жауап!

Қалыптастырушы
бағалау.
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!
Төмен
жауап!

Қалыптастырушы
бағалау.
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

Төмен
жауап!

|
Ғабиден
Құлахмет
|
Рефлексия
|
«Бәрі сенің
қолыңда»
Бас бармақ
– мен үшін маңызды және
қызықты
Сұқ саусақ
– мына сұрақ бойынша мен нақты жауап
алдым
Ортаңғы саусақ
– мен үшін қиын болғаны (маған
ұнамады)
Аты жоқ саусақ
– мен психологиялық ортаны қалай
бағалаймын
Шынашақ
– мен үшін жеткіліксіз
болды
|
Рефлексия
шаблоны
|