Материалдар / ойындар түрі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ойындар түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2021
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары  туралы әңгімелейді.

Жетістік критерийлер:

                                 С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

                                      2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

                                 В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

                                     2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

                                 А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

                                     2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі. 2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері: «Қар үйіндісі», «Ыстық орындық» жазу                                                                          

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер

1.Ұйымдастыру кезеңі:








3 мин

1.   Амандасады.

2.   Психологиялық дайындық.

3.   Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін  сынып түгел ме?

 -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?


Ыстық орындық:71-бет 4-т-ма:мәнерлеп оқу



Оқушылар  қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері



Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013



Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу


3 мин

Қар үйіндісі:

Ойыншық.

Әдемі ойыншық. ...

Презентация көру:ойыншықтар суреті

Оқушылар тез  жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі:

Мен сұрақты ...-ға қоямын.

моноблок, презентация


Мағынаны тану

Түсіну

5 мин

Сурет қиықтарын таратады.

72-бет 1-т-ма:Диалогті оқып, досыңмен сөйлес

Топқа бөлінеді.

О ÷ О

 сурет қиықтары,

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013


Қолдану

18 мин


72-бет 2-т-ма


Формативті бағалау жүргізу.

Қолпаштау.


Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады.


74-бет 5-т-ма/қазақшаға аудару


74-бет 6-т-ма/сөзжұмбақты шешу


Мәтін бойынша  берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын  тексереді.

Жұмыс дәптері б/ша жұмыс

Ең жоғары ұпай саны - 24

5 балдық шкаладағы бағаның сипаты

5 ұпай – үздік

4 ұпай – жақсы

3 ұпай – қанағаттандырылған

2 ұпай – қанағат

Критериалды бағалау

Ұпайды мектеп бағасына айналдыру шкаласы


Баға

Балдар

2

0-12

3

13-17

4

18-21

5

22-24


Талдау

8

Жұмбақ оқу.


73-бет 4-т-ма

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.



Жинақтау

5 мин

Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін  постерге  түсіртеді. «Ойындар» туралы түсініктерін  қағаз бетіне түсіреді.


Әр топ  постер дайындайды,қорғайды.


Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары

Бағалау

3 мин

Оқушылардың  бағалауын тыңдайды.

Не  білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу

Әр оқушы  өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар   толтырылған   стикерлерді   тақтаға іледі.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!