Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді
пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары туралы
әңгімелейді.
Жетістік
критерийлер:
С. 1.тақырыбына байланысты
сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға
жауап береді.
В. 1.Шағын әңгіме
құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа
түседі.
А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды
құрастырып, жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын
айтады.
Негізгі дерек
көздер: оқулық қазақ тілі. 2сынып,
А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау
парақтары.
Сабақтың әдіс-
тәсілдері: «Қар үйіндісі», «Ыстық
орындық»
жазу
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Дерікті
көздер
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
|
3
мин
|
1. Амандасады.
2. Психологиялық
дайындық.
3. Сыныптағы кезекшімен сұхбат
жүргізеді.
-Бүгін сынып түгел
ме?
-Сабаққа дайындық қандай
дәрежеде?
Ыстық орындық:71-бет
4-т-ма:мәнерлеп оқу
|
Оқушылар қол алысып
бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері
|
Оқулық.
Қазақ
тілі.
2-
сынып.
А.Қайырбекова.
Алматы «Атамұра»
2013
|
Кіріспе
бөлімі.
Қызығушылықты
ояту.
Білу
|
3
мин
|
Қар
үйіндісі:
Ойыншық.
Әдемі ойыншық.
...
Презентация көру:ойыншықтар
суреті
|
Оқушылар тез жауап
береді.
жұптасымен сұхбатқа
түседі:
Мен сұрақты ...-ға
қоямын.
|
моноблок,
презентация
|
Мағынаны
тану
Түсіну
|
5
мин
|
Сурет қиықтарын
таратады.
72-бет 1-т-ма:Диалогті оқып,
досыңмен сөйлес
|
Топқа
бөлінеді.
О ÷
О
|
сурет
қиықтары,
Оқулық.
Қазақ
тілі.
2-
сынып.
А.Қайырбекова.
Алматы «Атамұра»
2013
|
Қолдану
|
18
мин
|
72-бет
2-т-ма
Формативті бағалау
жүргізу.
Қолпаштау.
Жаттығу жұмыстарын
ұйымдастырады.
74-бет 5-т-ма/қазақшаға
аудару
74-бет 6-т-ма/сөзжұмбақты
шешу
|
Мәтін бойынша берілген
тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен
алмасып,жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын
тексереді.
Жұмыс дәптері б/ша
жұмыс
Ең жоғары ұпай саны -
24
5 балдық шкаладағы бағаның
сипаты
5 ұпай –
үздік
4 ұпай –
жақсы
3 ұпай –
қанағаттандырылған
2 ұпай –
қанағат
|
Критериалды
бағалау
Ұпайды мектеп бағасына
айналдыру шкаласы
Баға
|
Балдар
|
2
|
0-12
|
3
|
13-17
|
4
|
18-21
|
5
|
22-24
|
|
Талдау
|
8
|
Жұмбақ
оқу.
73-бет
4-т-ма
|
Оқушылар өздері
орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін
тыңдайды.
|
|
Жинақтау
|
5
мин
|
Сабақтың тақырыбынан
түсінгендерін постерге түсіртеді. «Ойындар» туралы
түсініктерін қағаз бетіне
түсіреді.
|
Әр топ постер
дайындайды,қорғайды.
|
Түрлі түсті маркерлер, А3
қағазы, бағалау парақтары
|
Бағалау
|
3
мин
|
Оқушылардың бағалауын
тыңдайды.
Не білдім? Не білгім
келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер
толтыртады. Эссе жазу
|
Әр оқушы өз ойын
айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.
Оқушылар
толтырылған стикерлерді тақтаға
іледі.
|
|