Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ынтымақтастық, тиімді
байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық
және топтық жұмыс арқылы дамыту.
Пәнаралық
байланыс
Практикалық жұмысты орындаған
кезде 6 сыныпта оқитын пәндермен байланысты ( берілген тақырыпқа
құжатты құру кезінде).
Алдын ала
білімдер
Авторлық құқықтарды сақтаудың
маңыздылығын түсіну, «плагиат» түсінігін білу, мәтіндік редактормен
жұмыс істеу дағдылары, сілтемелерді, гиперсілтемелерді қолдану,
мазмұнды қосу арқылы мәтінді ұйымдастыру дағдылары. Файлдарды
сақтау және қарау үшін ортақ қолданыстағы бумаларды
қолдану.
Сабақтың
барысы
Жоспарланған сабақтың
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
жұмыстар
Ресурстар
Сабақтың
басы
0-7
Мұғалім сабақтың мақсаттарын
талқылауды және оқушылармен бағалау критерийлерін нәтижелеуді
ұйымдастырады.
Критерийлерді анықтау үшін
сынып топтарға бөлінеді, әр топқа басып шығарылған құжат беріледі.
Оқушылар мәтіндік құжатты зерттеп, оны бағалау үшін критерийді
анықтайды.
Мүғалім критерийлерді
топтармен көрсетуді ұйымдастырады, одан соң критерийлер кестесі
құрылады.
Берілген кесте практикалық
жұмысты орындау үшін сабақтың аяғына дейін ортақ қолданыста
болады.
Критерий
Қатысады
Бірен-саран
сәйкес
Қатыспайды
Презентация. Слайд
2
Презентация.
Слайд
3
Қосымша
1.1
Сабақтың
ортасы
8-28
29-35
Мұғалім
үй тапсырмасы ретінде берілген тақырып бойынша мәтіндік құжатты
дайындау керек болатынын оқушылардың есіне түсіреді. Сондай-ақ
оқушыларға құжатты өз жұмыс үстеліне орнатуға уақыт беріп,
практикалық жұмысты орындауға бөлінетін уақытты
айтады.
Оқушылар
практикалық жұмысты орындайды: құжатты құру, ортақ қолданыстағы
бумаға жұмыс нәтижелерін сақтау.
Мұғалім
оқушылар арасында жұпаралық бағалауды ұйымдастырады. Әр оқушы өз
қолына бағалау бетін алып, оны толтырады. Оқушылар бір бірінің
жұмысын қарап, оны бағалауды
орындайды.
Мұғалім
жұмыстарда қателер болса, оларды дұрыстап, ортақ қолданыстағы
бумаға сақтауды ұсынады.
Сондай-ақ әр оқушы өз жұмысында авторлық құқық қалай
сақталғанын туралы түсінік беру қажет, сонымен қатар оның жұмысы
плагиат емес екенін дәлелдеу қажет.
Қосымша
1.2
Сабақтың
аяғы
36-40
Рефлексия
БББ
Презентация. Слайд
8
Дифференциация – Сіз қандай
әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар
алдына қандай мақсаттар қоюды
жоспарлайсыз?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз