Сабақжоспары
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5-мин
|
1. Ұйымдастырукезеңі Сәлемдесу (оқушылардытүгелдеу) Сыныптажағымдыахуалорнату. Оқушыларды топтарға біріктіру Атмосфера ауасында кездесетін газдардың атауларына байланысты топтарға біріктіремін 1-топ "Оттегі" тобы 2-топ."Көмірқышқыл газ" тобы 3-топ. "Азот"тобы 2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Құпия сурет» әдісін қолданамын
Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. |
Тыныс алу мүшелері мен газдардың суреттері |
||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 8-мин
10-мин
12-мин |
1-тапсырма (Тж)"Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі Адамның тыныс алу жүйесі бейнеленген суретке назар аударыңыз.
Атауын және қызметін жазыңыз. A______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ В______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ К______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ J_______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ D______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Дескриптор
ҚБ: Пікір алмасу
2- тапсырма (Тж)"Суреттер:Неболды? " әдісі Сызбаға назар аударыңыз.Сызба бойынша механизмдітұжырымдаңыз.
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Дескриптор
ҚБ: Пікір алмасу
3-тапсырма (Тж)"Айырмашылығынеде? " әдісі Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сұрақтарға жауап беру арқылы салыстырыңыз.
Дескриптор
ҚБ:Пікір алмасу |
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 116-бет
Түрлі – түсті стикерлер
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 116-бет
Түрлі – түсті стикерлер
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 115-бет
Түрлі-түсті стикерлер
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5- мин
|
Рефлексия: "Миыңның суретін сал" әдісі Оқушылармидыңсуретіндəптергесаладыда,онысабақ кезіндемеңгергенбілімдерінбілдіретінсөздерментолтырады. О |
Мидың суреті берілген үлестірме қағаздар |
||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||||||||
|
Қабілеті төмен оқушылар: "Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісіарқылы aдамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін сипаттау барысында оқушының тақырыпқа деген қызығушылығын арттыра отырып, барынша қолдау көрсетемін;
Қабілеті орта оқушылар: " Суреттер:Неболды?" әдісі арқылы оқушылар суретте берілген өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмін сипаттау арқылы оқылым, айтылым дағдыларын дамыта отырып, орташа қолдау көрсетемін Қабілеті жоғары оқушылар: "Айырмашылығы неде?" әдісі арқылы оқушылар топта өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде сипаттау арқылы, жауаптарын дәлелдей отырып өз ойларын білдіруге, өздігінен жұмыс жасауға, шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік беремін. |
Қалыптастырушы бағалау үздіксіз жүргізіле отырып, оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, балл не баға қоймастан-ақ оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі алға ілгерілеп, дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы бағалау: Тапсырманы орындауына қарай оқушыларды "Пікір алмасу"арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топқа тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындатамын. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстыруын сұраймын. Топ басшысына стикердегі сұрақтарды оқытып, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындатамын. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашып, жауаптарды талқылатамын және дұрыс жауаппен салыстыртамын.
|
Оқушылар ды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыландыру Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.
|
||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақ мақсаттары Немесе оқу Мақсаттары шынайы, Қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу Мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ кезеңдерінде Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан Ауытқулар болдыма жəне неліктен? |
|
|||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу.
Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу.
Сабақжоспары
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5-мин
|
1. Ұйымдастырукезеңі Сәлемдесу (оқушылардытүгелдеу) Сыныптажағымдыахуалорнату. Оқушыларды топтарға біріктіру Атмосфера ауасында кездесетін газдардың атауларына байланысты топтарға біріктіремін 1-топ "Оттегі" тобы 2-топ."Көмірқышқыл газ" тобы 3-топ. "Азот"тобы 2.Ширату жаттығуы. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Құпия сурет» әдісін қолданамын
Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру. |
Тыныс алу мүшелері мен газдардың суреттері |
||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 8-мин
10-мин
12-мин |
1-тапсырма (Тж)"Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі Адамның тыныс алу жүйесі бейнеленген суретке назар аударыңыз.
Атауын және қызметін жазыңыз. A______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ В______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ К______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ J_______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ D______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Дескриптор
ҚБ: Пікір алмасу
2- тапсырма (Тж)"Суреттер:Неболды? " әдісі Сызбаға назар аударыңыз.Сызба бойынша механизмдітұжырымдаңыз.
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Дескриптор
ҚБ: Пікір алмасу
3-тапсырма (Тж)"Айырмашылығынеде? " әдісі Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сұрақтарға жауап беру арқылы салыстырыңыз.
Дескриптор
ҚБ:Пікір алмасу |
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 116-бет
Түрлі – түсті стикерлер
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 116-бет
Түрлі – түсті стикерлер
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 115-бет
Түрлі-түсті стикерлер
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5- мин
|
Рефлексия: "Миыңның суретін сал" әдісі Оқушылармидыңсуретіндəптергесаладыда,онысабақ кезіндемеңгергенбілімдерінбілдіретінсөздерментолтырады. О |
Мидың суреті берілген үлестірме қағаздар |
||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||||||||
|
Қабілеті төмен оқушылар: "Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісіарқылы aдамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін сипаттау барысында оқушының тақырыпқа деген қызығушылығын арттыра отырып, барынша қолдау көрсетемін;
Қабілеті орта оқушылар: " Суреттер:Неболды?" әдісі арқылы оқушылар суретте берілген өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмін сипаттау арқылы оқылым, айтылым дағдыларын дамыта отырып, орташа қолдау көрсетемін Қабілеті жоғары оқушылар: "Айырмашылығы неде?" әдісі арқылы оқушылар топта өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде сипаттау арқылы, жауаптарын дәлелдей отырып өз ойларын білдіруге, өздігінен жұмыс жасауға, шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік беремін. |
Қалыптастырушы бағалау үздіксіз жүргізіле отырып, оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, балл не баға қоймастан-ақ оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі алға ілгерілеп, дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы бағалау: Тапсырманы орындауына қарай оқушыларды "Пікір алмасу"арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топқа тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындатамын. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстыруын сұраймын. Топ басшысына стикердегі сұрақтарды оқытып, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындатамын. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашып, жауаптарды талқылатамын және дұрыс жауаппен салыстыртамын.
|
Оқушылар ды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыландыру Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.
|
||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақ мақсаттары Немесе оқу Мақсаттары шынайы, Қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу Мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ кезеңдерінде Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан Ауытқулар болдыма жəне неліктен? |
|
|||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





қушылардың
не үйренгені туралы қорытынды жасау
үшін












