Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу. Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақжоспары



Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 8.2 В Тыныс алу

Мектеп:Аманкелді атындағы ном

Күні:25.05.2018ж.Мұғалімнің аты-жөні: Накипбеков А

Сынып: 8 Қатысқандар:26 Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Альвеола мен қан арасындағы газ алмасу. Өкпедегі қанның оттекке қанығуы. Ұлпа мен қан арасындағы газ алмасу. Қанның көмірқышқыл газына қанығуы, жасушаның оттекке қанығуы.

Осы сабақтақол

жеткізілетіноқумақсаттары

(оқубағдарламасына

сілтеме)

8.1.4.1 Өкпе мен ұлпадағы газалмасу механизмдерін сипаттау.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Адамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін сипаттау

Оқушылардың басым көпшілігі:

Өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмін тұжырымдау

Кейбір оқушылар:

Өкпедегі және ұлпадағы механизмдерін салыстыру


Бағалау критерийі

Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану


Адамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін сипаттайды;

Өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмін тұжырымдайды;

Өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырады.


Тілдікмақсаттар


Пәндік лексика және терминология:тынысалу, кардиореспираторлықжүйе, ауажолдары, альвеолалар, митохондриялар.

Оқытудың тілдік мақсаты:Адамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін сипаттай отырып, суретте көрсетілген тыныс алу мүшелерінің қызметін жазу, өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмін сызбадан тұжырымдау арқылы, өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде кестеге түсіру барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дығдылары дамиды.


Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Адамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметі.....................

.................................................................................................................

Өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмі.................................................................................................

Өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмдерінің салыстырмалары........................................................................................


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар адамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін,өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде талдай отырып, оқушыларды жеке және топпен жұмыс істеуарқылы қарым – қатынас жасау қабілеттерін дамытамын.

Пəнаралықбайланыс

География пәнінен жердің қабаттары туралы білімін пайдаланады

Химия пәнінен атмосфера ауасында кездесетін газдар туралы білімін пайдаланады

Физика пәнінен диффузия заңы туралы білімін пайдаланады

Алдыңғыбілім

7.1.4.1 Тірі ағзалар үшін тыныс алудың маңызын сипаттау



Сабақбарысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5-мин






















1. Ұйымдастырукезеңі

Сәлемдесу (оқушылардытүгелдеу)

Сыныптажағымдыахуалорнату.

Оқушыларды топтарға біріктіру

Атмосфера ауасында кездесетін газдардың атауларына байланысты топтарға біріктіремін

1-топ "Оттегі" тобы

2-топ."Көмірқышқыл газ" тобы

3-топ. "Азот"тобы

2.Ширату жаттығуы.

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында

«Құпия сурет» әдісін қолданамын





Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.





















Тыныс алу мүшелері мен газдардың суреттері

Сабақтыңортасы

8-мин























































10-мин

















































12-мин

1-тапсырма (Тж)"Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісі

Адамның тыныс алу жүйесі бейнеленген суретке назар аударыңыз.


Атауын және қызметін жазыңыз.

A______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

В______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

К______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

J_______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

D______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________







Дескриптор

  • aдамныңтынысалужүйесініңмүшелері мен қызметінсипаттайды;

ҚБ: Пікір алмасу



2- тапсырма (Тж)"Суреттер:Неболды? " әдісі

Сызбаға назар аударыңыз.Сызба бойынша механизмдітұжырымдаңыз.



_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Дескриптор

  • өкпедегіжәнеұлпадағыгазалмасумеханизмінтұжырымдайды;

ҚБ: Пікір алмасу



3-тапсырма (Тж)"Айырмашылығынеде? " әдісі

Өкпе мен ұлпадағы газ алмасу механизмдерін сұрақтарға жауап беру арқылы салыстырыңыз.



Салыстыру сұрақтары

Өкпедегі

Ұлпадағы

Басында қанның түсі қандай болады?



Қанғақандай газ түседі?



Қаннанқандай газ шығады?



Қанның түсі шыққанда қандай болады?



Қай қанайналым шеңберінде жүзеге асады?





Дескриптор

  • өкпедегіжәнеұлпадағымеханизмдердісалыстырады.



ҚБ:Пікір алмасу



Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 116-бет







































Түрлі – түсті стикерлер







Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 116-бет



















Түрлі – түсті стикерлер









Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып 115-бет























Түрлі-түсті стикерлер







Сабақтың соңы

5- мин

























Рефлексия:

"Миыңның суретін сал" әдісі

Оқушылармидыңсуретіндəптергесаладыда,онысабақ кезіндемеңгергенбілімдерінбілдіретінсөздерментолтырады.

О қушылардың не үйренгені туралы қорытынды жасау үшін"миыңның суретін сал" әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін, ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын.

Мидың суреті берілген үлестірме қағаздар

Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлапотырсыз?

Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасынсақтау

Қабілеті төмен оқушылар:

"Суреттен сөйлем, сөйлемнен-мәтін" әдісіарқылы aдамның тыныс алу жүйесінің мүшелері мен қызметін сипаттау барысында оқушының тақырыпқа деген қызығушылығын арттыра отырып, барынша қолдау көрсетемін;


Қабілеті орта оқушылар:

" Суреттер:Неболды?" әдісі

арқылы оқушылар суретте берілген өкпедегі және ұлпадағы газ алмасу механизмін сипаттау арқылы оқылым, айтылым дағдыларын дамыта отырып, орташа қолдау көрсетемін

Қабілеті жоғары оқушылар: "Айырмашылығы неде?" әдісі арқылы оқушылар топта өкпедегі және ұлпадағы механизмдерді салыстырмалы түрде сипаттау арқылы, жауаптарын дәлелдей отырып

өз ойларын білдіруге, өздігінен жұмыс жасауға, шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік беремін.

Қалыптастырушы бағалау үздіксіз жүргізіле отырып, оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, балл не баға қоймастан-ақ оқу үдерісін түзетіп отыруға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау-оқушының оқу нәтижесінің үнемі алға ілгерілеп, дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.



Қалыптастырушы бағалау:

Тапсырманы орындауына қарай оқушыларды "Пікір алмасу"арқылы кері байланыс орнатамын.

Әрбір топқа тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындатамын. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстыруын сұраймын. Топ басшысына стикердегі сұрақтарды оқытып, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындатамын. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашып, жауаптарды талқылатамын және дұрыс жауаппен салыстыртамын.



Оқушылар ды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға дағдыландыру

Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.



Сабақбойыншарефлексия

Сабақ мақсаттары

Немесе оқу

Мақсаттары шынайы,

Қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу

Мақсатына қол

жеткіздіме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде

Уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

Ауытқулар болдыма

жəне неліктен?





Жалпыбағалау


Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:


Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
2809
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі