Сабақтың
басталуы
10
минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
«Атомдар мен
молекулалар»
Сабақтың тақырыбы мен
оқу мақсатымен таныстыру;
2.Үй
тапсырмасын «Барабан»
әдісі арқылы қай оқушының
сабақ айтатынын таңдап аламыз.
Ойтүрткі
Тақырыпқа байланысты
видеоролик көрсетіледі.

Әр топтан 1 оқушы
шығып тақтадағы тапсырмаларды орындайды. . /Негізгі етістік,
күрделі етістік,/Дара,күрделі етістік:

|
Психологиялық
ахуал
«Атомдар мен молекулалар»
Молекулалар атомдардың
жиынтығы екендігі баршаға да мәлім.
Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды
жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып,
әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы
атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулар!» деп айтып, бір санды
атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан
құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған
саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды: өлең
оқиды, ән айтады т.с.с. Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол
құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда
жалғастырады
Оқушылар видеоролик
көріп,сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар қоянның
себетіне сәбіздерін бөліп салады.
|
Ауызша мадақтау
арқылы бағалау Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!


|
Оқулық
Қазақ
тілі
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
ОҚЫТУДА
ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
ҚОРЖЫНЫ
НАН ЕСБОСЫН НАҒИША
ҚОЖАҚ
ҚЫЗЫ
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
5
минут
8
минут
7
минут
Сабақтың
аяқталуы
5
минут
|
5-тапсырма
(оқулықтан)
Мәтінді мұқият
оқы.
Сұрақтарға жауап
беріңдер.
• «Олимпиада» деген сөзді
қандай ұғымдармен байланыстырар едің?
• Олимпиада ойындарының маңызы неде деп
ойлайсың?
• Олимпиада ойындарына
спорттың қандай түрлерінен қатысуға болады? • Ұлттық ойындарымыздың
қайсысын олимпиада ойындарына қосуды ұсынар
едің?
1)
2)Мәтіннен
негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтап, дәлелдеп
түсіндір.
Негізгі
ақпарат
|
Прометей, Пьер де Кубертен, көк түс, Австралия,
бес сақина
|
Қосымша
ақпарат
|
қасиетті Кронос тауы, 11 әйел
адам, «тезірек, биігірек, күштірек», Гера
шіркеуі
|
Детальді
ақпарат
|
олимпиада ойындары, олимпиада оты, олимпиада
ұраны, отты өшіру, жағу
|
Жеке
жұмыс
2)
Әр оқушыға
ссылка жіберіледі.Берілген тапсырмадан ұяшықтарды таңдап,тапсырманы
орында.
8-тапсырма.
(оқулықтан)
Мәтін мазмұнына сәйкес
жауаптарды белгіле.
Мәтіндегі
ақпарат
|
дұрыс
|
бұрыс
|
Ежелгі Африка Олимпиада ойындарының отаны деп
саналады.
|
|
|
Қазіргі заманғы Олимпиада
ойындары 2000 жыл бұрын пайда
болған.
|
|
|
Олимпиада ойындарының оты ойын
басталғанға дейін бірнеше ай бұрын
жағылады.
|
|
|
Олимпиада ойындарының ажырамас символы – бес
сақина.
|
|
|
Ежелгі Грекияда от қасиетті деп
саналған.
|
|
|
10-тапсырма.Оқылым мәтіні бойынша
етістіктерді теріп жаз.
Негізгі
|
Туынды
|
Дара
|
Күрделі
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма:
11-тапсырма

|
Оқушылар мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Н егізгі
ақпарат
|
Прометей, Пьер де Кубертен, көк түс, Австралия,
бес сақина
|
Қ осымша
ақпарат
|
қасиетті Кронос тауы, 11 әйел
адам, «тезірек, биігірек, күштірек», Гера
шіркеуі
|
Детальді
ақпарат
|
олимпиада ойындары, олимпиада оты, олимпиада
ұраны, отты өшіру, жағу
|
Оқушылар берілген
тапсырмадан ұяшықтарды таңдап,тапсырманы
орындайды.
Олимпиада ойындарына
сипаттама береді. Етістік түрлерін қолданады.
Оқушылар бүгін сабақ
барысында ең ұнаған тұстарын, сабақты қаншалықы меңгергендігін,
рефлексия жасайды.
Оқылым мәтіні бойынша
етістіктерді теріп жазады.
|
Дескриптор
Білім
алушы
-сұрақтарға жауап
береді,
-негізгі ақпаратты
анықтайды,
- қосымша ақпаратты
анықтайды,
-деталді ақпаратты
анықтайды,
-себебін
дәлелдейді.
«Ноутбук» әдісі арқылы
бағалау

Дескриптор
Білім
алушы
-спорт түрлеріне
қатысты сөздерге сипаттама береді,
-етістік түрлерін
қолданады.
.
|
Оқулық
Қазақ
тілі
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
|