Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5- сынып білім алушыларының «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша 2021-2022 о.ж біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша талдау жұмысы.

    I жартыжылдық
    Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті  Сыныбы: 5  Пән мұғалімі: Акшауова Раушан
    2021-2022 о.ж басты міндеті – білім алушылардың өткен оқу жылындағы білімін толықтыра отырып, жаңа оқу жылының бағдарламасын жүзеге асыру.
    Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыру жұмыстарында:

    • білім алушының артта қалу себептерін, оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;


    • жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу;


    • жеке тапсырмаларды таңдай отырып, оқытудың жеке жоспарын әзірлеу;

    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс.

    балл

    Бақылау жұмысының пайыздық көрсеткіші

    Білім сапасы %

    Үлгерімі %

    0-39%

    40-63%

    64-84%

    85-100%

    5а

    22

    30


    62%



    62%

    100%

    5б

    22

    30

    25%




    25%

    100%



    № Тақырыптар

    Қиындық туғызған оқыту мақсаттары

    1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесі.






    Үндестік заңы ,орфография

    5.ӘТН1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін,үндестік заңын,емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,орфографиялық нормаға сай жазу.


    5ӘТН2.1. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

    2. Лексика. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. Көп мағыналы сөздер.

    5.ӘТН3. тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер,омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.


    5Ж2 Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі

    5.ӘТН3 тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдерді дұрыс қолдана білу.

    3.Туынды сөздер.Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер.

    О5.2.5.1. –мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

    О5.2.2.1. –лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

    4.Күрделі сөздер,жасалу жолдары.Сөз таптары.

    Ж5.3.6.1. –мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.



    жүйелі кері байланысты ұйымдастыру ұсынылады.

    Бақылау жұмысында «қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 5-сынып бағдарламасының І жарты жылдық бөлімдеріне арналған тапсырмалар қамтылды.

    Ең көп ұпай саны - 30 балл.

    Бақылау жұмысының нәтижесі





    Олқылықты жою мақсатында жүргізілген жұмыстар бойынша, келесідей нәтиже шықты:


    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс балл

    Жұмыс нәтижелері бойынша оқушылар саны

    жоғары

    орта

    төмен

    5А

    22

    30

    7

    9

    6

    5Б

    22

    30

    6

    9

    7





    Олқылықтарды жою үшін жүргізілген жұмыстар нәтижесінде келесідей қателер мен қиындықтар анықталды:


    1. Дыбыстар жүйесін,үндестік заңын,емлелік ерекшеліктерін есте сақтау,орфографиялық нормаға сай жазып үйрену.

    2. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялап үйрену.

    3. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы табуға үйрену.

    4. Тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдерді дұрыс қолдана білу.

    Жоспарланған түзету жұмыстары:

    Білімді түзету және оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою үшін «2021-2022 оқу жылдарында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу үрдісінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік хатта ұсынылған ұсыныстарды ұстану жоспарлануда. Қайталау мен бекітуге арналған 5-сыныпқа арналған оқу бағдарламасының «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша және білім берудің ұсынылған тақырыптары бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыруға арналған сабақты жоспарлау кезінде оқылатын тақырыптарды қайталауға және бекітуге баса назар аударылады. Бөлімдер / бөлімшелер / тақырыптар бойынша білімдегі бар олқылықтарды ескере отырып, күнтізбелік-тақырыптық жоспарды қайта қарау жоспарлануда (академиялық тоқсан ішінде сағаттарды қайта бөлу); жаңа оқу жылында қайталау, оқу үшін оқушылар өткен оқу жылында меңгермеген күрделі тақырыптарды, оқу мақсаттарын анықтау; қол жеткізе алмайтын оқу мақсаттары мен тақырыптарын ескере отырып, қысқа мерзімді жоспарлар құру; қажет болған жағдайда, кірістілік бойынша аз ұпай жинаған оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру үшін жеке жұмыс жоспарларын әзірлеу; оқу материалының оқу бағдарламасына арналған оқу мақсаттарын біріктіру.

    7- сынып білім алушыларының «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша 2021-2022 оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша талдау жұмысы.

    I жартыжылдық
    Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті  Сыныбы: 7  Пән мұғалімі: Акшауова Р.Ы.
    2021-2022 оқу жылының басты міндеті – білім алушылардың өткен оқу жылындағы білімін толықтыра отырып, жаңа оқу жылының бағдарламасын жүзеге асыру.
    Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыру жұмыстарында:

    • білім алушының артта қалу себептерін, оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;

    • жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу;

    • жеке тапсырмаларды таңдай отырып, оқытудың жеке жоспарын әзірлеу;

    • жүйелі кері байланысты ұйымдастыру ұсынылады.

    Бақылау жұмысында «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 7-сынып бағдарламасының І жарты жылдық бөлімдеріне арналған тапсырмалар қамтылды.
    Ең көп ұпай саны - 30 балл.

    Бақылау жұмысының нәтижесі:

    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс балл

    Бақылау жұмысының пайыздық көрсеткіші

    Білім сапасы %

    Үлгерімі %

    0-39%

    40-63%

    64-84%

    85-100%

    7Ә

    20

    20

    23%




    23%

    100%

    7В

    21

    20


    42%



    42%

    100%




    № Тақырыптар

    Қиындық туғызған оқыту мақсаттары.

    1.Шылаулар емлесі

    7.ӘТН1.Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

    2.Фразеологизмдердің көпмағыналылығы

    7.Т/А6.-коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш ,эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып,диалогке қатысу,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

    3.Диалог. Монолог

    7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәтінін түсініп қолдану.

    7.эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

    4.Есімше.Көсемше.

    Етістіктің шақтары.

    Етістіктің райлары.

    7.4.4.1.Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

    Олқылықты жою мақсатында жүргізілген жұмыстар бойынша, келесідей нәтиже шықты:

    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс балл

    Жұмыс нәтижелері бойынша оқушылар саны

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Акшауова Раушан Ыскаковна
    08 Қаңтар 2023
    1193
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Олқылық жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Олқылық жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Олқылық талдау жұмыстарын жүргізуге көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5- сынып білім алушыларының «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша 2021-2022 о.ж біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша талдау жұмысы.

    I жартыжылдық
    Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті  Сыныбы: 5  Пән мұғалімі: Акшауова Раушан
    2021-2022 о.ж басты міндеті – білім алушылардың өткен оқу жылындағы білімін толықтыра отырып, жаңа оқу жылының бағдарламасын жүзеге асыру.
    Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыру жұмыстарында:

    • білім алушының артта қалу себептерін, оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;


    • жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу;


    • жеке тапсырмаларды таңдай отырып, оқытудың жеке жоспарын әзірлеу;

    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс.

    балл

    Бақылау жұмысының пайыздық көрсеткіші

    Білім сапасы %

    Үлгерімі %

    0-39%

    40-63%

    64-84%

    85-100%

    5а

    22

    30


    62%



    62%

    100%

    5б

    22

    30

    25%




    25%

    100%



    № Тақырыптар

    Қиындық туғызған оқыту мақсаттары

    1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесі.






    Үндестік заңы ,орфография

    5.ӘТН1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін,үндестік заңын,емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,орфографиялық нормаға сай жазу.


    5ӘТН2.1. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

    2. Лексика. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. Көп мағыналы сөздер.

    5.ӘТН3. тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер,омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.


    5Ж2 Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі

    5.ӘТН3 тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдерді дұрыс қолдана білу.

    3.Туынды сөздер.Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер.

    О5.2.5.1. –мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

    О5.2.2.1. –лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

    4.Күрделі сөздер,жасалу жолдары.Сөз таптары.

    Ж5.3.6.1. –мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.



    жүйелі кері байланысты ұйымдастыру ұсынылады.

    Бақылау жұмысында «қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 5-сынып бағдарламасының І жарты жылдық бөлімдеріне арналған тапсырмалар қамтылды.

    Ең көп ұпай саны - 30 балл.

    Бақылау жұмысының нәтижесі





    Олқылықты жою мақсатында жүргізілген жұмыстар бойынша, келесідей нәтиже шықты:


    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс балл

    Жұмыс нәтижелері бойынша оқушылар саны

    жоғары

    орта

    төмен

    5А

    22

    30

    7

    9

    6

    5Б

    22

    30

    6

    9

    7





    Олқылықтарды жою үшін жүргізілген жұмыстар нәтижесінде келесідей қателер мен қиындықтар анықталды:


    1. Дыбыстар жүйесін,үндестік заңын,емлелік ерекшеліктерін есте сақтау,орфографиялық нормаға сай жазып үйрену.

    2. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялап үйрену.

    3. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы табуға үйрену.

    4. Тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдерді дұрыс қолдана білу.

    Жоспарланған түзету жұмыстары:

    Білімді түзету және оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою үшін «2021-2022 оқу жылдарында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу үрдісінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік хатта ұсынылған ұсыныстарды ұстану жоспарлануда. Қайталау мен бекітуге арналған 5-сыныпқа арналған оқу бағдарламасының «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша және білім берудің ұсынылған тақырыптары бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыруға арналған сабақты жоспарлау кезінде оқылатын тақырыптарды қайталауға және бекітуге баса назар аударылады. Бөлімдер / бөлімшелер / тақырыптар бойынша білімдегі бар олқылықтарды ескере отырып, күнтізбелік-тақырыптық жоспарды қайта қарау жоспарлануда (академиялық тоқсан ішінде сағаттарды қайта бөлу); жаңа оқу жылында қайталау, оқу үшін оқушылар өткен оқу жылында меңгермеген күрделі тақырыптарды, оқу мақсаттарын анықтау; қол жеткізе алмайтын оқу мақсаттары мен тақырыптарын ескере отырып, қысқа мерзімді жоспарлар құру; қажет болған жағдайда, кірістілік бойынша аз ұпай жинаған оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру үшін жеке жұмыс жоспарларын әзірлеу; оқу материалының оқу бағдарламасына арналған оқу мақсаттарын біріктіру.

    7- сынып білім алушыларының «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша 2021-2022 оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша талдау жұмысы.

    I жартыжылдық
    Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті  Сыныбы: 7  Пән мұғалімі: Акшауова Р.Ы.
    2021-2022 оқу жылының басты міндеті – білім алушылардың өткен оқу жылындағы білімін толықтыра отырып, жаңа оқу жылының бағдарламасын жүзеге асыру.
    Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды толықтыру жұмыстарында:

    • білім алушының артта қалу себептерін, оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;

    • жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу;

    • жеке тапсырмаларды таңдай отырып, оқытудың жеке жоспарын әзірлеу;

    • жүйелі кері байланысты ұйымдастыру ұсынылады.

    Бақылау жұмысында «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 7-сынып бағдарламасының І жарты жылдық бөлімдеріне арналған тапсырмалар қамтылды.
    Ең көп ұпай саны - 30 балл.

    Бақылау жұмысының нәтижесі:

    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс балл

    Бақылау жұмысының пайыздық көрсеткіші

    Білім сапасы %

    Үлгерімі %

    0-39%

    40-63%

    64-84%

    85-100%

    7Ә

    20

    20

    23%




    23%

    100%

    7В

    21

    20


    42%



    42%

    100%




    № Тақырыптар

    Қиындық туғызған оқыту мақсаттары.

    1.Шылаулар емлесі

    7.ӘТН1.Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

    2.Фразеологизмдердің көпмағыналылығы

    7.Т/А6.-коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш ,эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып,диалогке қатысу,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

    3.Диалог. Монолог

    7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәтінін түсініп қолдану.

    7.эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

    4.Есімше.Көсемше.

    Етістіктің шақтары.

    Етістіктің райлары.

    7.4.4.1.Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

    Олқылықты жою мақсатында жүргізілген жұмыстар бойынша, келесідей нәтиже шықты:

    Сынып

    Бақылау жазған оқушы саны

    Макс балл

    Жұмыс нәтижелері бойынша оқушылар саны

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Мақала Мектепке дейінгі балалар
    08.01.2023
    1193
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Акшауова Раушан Ыскаковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации