Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Олқылық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5- сынып білім алушыларының «Қазақ тілі мен
әдебиеті» пәні бойынша 2021-2022 о.ж біліміндегі олқылықтардың
орнын толықтыру
бойынша талдау жұмысы.
I
жартыжылдық
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
Сыныбы: 5
Пән
мұғалімі: Акшауова
Раушан
2021-2022 о.ж басты міндеті – білім
алушылардың өткен
оқу жылындағы білімін толықтыра отырып, жаңа оқу жылының бағдарламасын жүзеге асыру.
Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды
толықтыру жұмыстарында:
-
білім алушының артта қалу себептерін, оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;
-
жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу; -
жеке тапсырмаларды таңдай отырып, оқытудың жеке жоспарын әзірлеу;
Сынып |
Бақылау жазған оқушы саны |
Макс. балл |
Бақылау жұмысының пайыздық көрсеткіші |
Білім сапасы % |
Үлгерімі % |
|||
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
5а |
22 |
30 |
|
62% |
|
|
62% |
100% |
5б |
22 |
30 |
25% |
|
|
|
25% |
100% |
№ Тақырыптар |
Қиындық туғызған оқыту мақсаттары |
1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесі. Үндестік заңы ,орфография |
5.ӘТН1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін,үндестік заңын,емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,орфографиялық нормаға сай жазу. 5ӘТН2.1. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді,кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
2. Лексика. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы. Көп мағыналы сөздер. |
5.ӘТН3. тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер,омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. 5Ж2 Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі 5.ӘТН3 тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдерді дұрыс қолдана білу. |
3.Туынды сөздер.Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер. |
О5.2.5.1. –мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; О5.2.2.1. –лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану. |
4.Күрделі сөздер,жасалу жолдары.Сөз таптары. |
Ж5.3.6.1. –мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау. |
жүйелі кері байланысты ұйымдастыру ұсынылады.
Бақылау жұмысында «қазақ тілі мен әдебиеті»
пәнінен 5-сынып бағдарламасының І жарты жылдық бөлімдеріне арналған
тапсырмалар
қамтылды.
Ең көп ұпай саны - 30
балл.
Бақылау жұмысының
нәтижесі
Олқылықты жою мақсатында жүргізілген жұмыстар
бойынша, келесідей нәтиже
шықты:
Сынып |
Бақылау жазған оқушы саны |
Макс балл |
Жұмыс нәтижелері бойынша оқушылар саны |
||
жоғары |
орта |
төмен |
|||
5А |
22 |
30 |
7 |
9 |
6 |
5Б |
22 |
30 |
6 |
9 |
7 |
Олқылықтарды жою үшін жүргізілген жұмыстар
нәтижесінде келесідей қателер мен қиындықтар
анықталды:
-
Дыбыстар жүйесін,үндестік заңын,емлелік ерекшеліктерін есте сақтау,орфографиялық нормаға сай жазып үйрену.
-
Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялап үйрену.
-
Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы табуға үйрену.
-
Тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдерді дұрыс қолдана білу.
Жоспарланған түзету
жұмыстары:
Білімді түзету және оқушылардың біліміндегі
олқылықтарды жою үшін «2021-2022 оқу жылдарында Қазақстан
Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу үрдісінің
ерекшеліктері туралы» әдістемелік хатта ұсынылған ұсыныстарды
ұстану жоспарлануда. Қайталау мен бекітуге арналған 5-сыныпқа
арналған оқу бағдарламасының
«Қазақ тілі мен
әдебиеті» пәні бойынша және білім берудің ұсынылған
тақырыптары бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды
толықтыруға арналған сабақты жоспарлау кезінде оқылатын
тақырыптарды қайталауға және бекітуге баса назар аударылады.
Бөлімдер / бөлімшелер / тақырыптар бойынша білімдегі бар
олқылықтарды ескере отырып, күнтізбелік-тақырыптық жоспарды қайта
қарау жоспарлануда (академиялық тоқсан ішінде сағаттарды қайта
бөлу); жаңа оқу жылында қайталау, оқу үшін оқушылар өткен оқу
жылында меңгермеген күрделі тақырыптарды, оқу мақсаттарын анықтау;
қол жеткізе алмайтын оқу мақсаттары мен тақырыптарын ескере отырып,
қысқа мерзімді жоспарлар құру; қажет болған жағдайда, кірістілік
бойынша аз ұпай жинаған оқушылардың біліміндегі олқылықтарды
толтыру үшін жеке жұмыс жоспарларын әзірлеу; оқу материалының оқу
бағдарламасына арналған оқу мақсаттарын
біріктіру.
7- сынып білім алушыларының «Қазақ тілі мен
әдебиеті» пәні бойынша 2021-2022 оқу жылдарындағы біліміндегі
олқылықтардың орнын толықтыру
бойынша талдау жұмысы.
I
жартыжылдық
Пәні: Қазақ тілі мен
әдебиеті Сыныбы: 7
Пән
мұғалімі: Акшауова
Р.Ы.
2021-2022 оқу жылының басты міндеті – білім
алушылардың өткен
оқу жылындағы білімін толықтыра отырып, жаңа оқу жылының бағдарламасын жүзеге асыру.
Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды
толықтыру жұмыстарында:
-
білім алушының артта қалу себептерін, оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;
-
жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу;
-
жеке тапсырмаларды таңдай отырып, оқытудың жеке жоспарын әзірлеу;
-
жүйелі кері байланысты ұйымдастыру ұсынылады.
Бақылау жұмысында
«Қазақ тілі мен
әдебиеті» пәнінен 7-сынып бағдарламасының І жарты
жылдық бөлімдеріне арналған тапсырмалар
қамтылды.
Ең көп ұпай саны - 30
балл.
Бақылау жұмысының нәтижесі:
Сынып |
Бақылау жазған оқушы саны |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық көрсеткіші |
Білім сапасы % |
Үлгерімі % |
|||
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
7Ә |
20 |
20 |
23% |
|
|
|
23% |
100% |
7В |
21 |
20 |
|
42% |
|
|
42% |
100% |
№ Тақырыптар |
Қиындық туғызған оқыту мақсаттары. |
1.Шылаулар емлесі |
7.ӘТН1.Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып,үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
2.Фразеологизмдердің көпмағыналылығы |
7.Т/А6.-коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш ,эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып,диалогке қатысу,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. |
3.Диалог. Монолог |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәтінін түсініп қолдану. 7.эссе құрылымы мен даму желісін сақтап,тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу. |
4.Есімше.Көсемше. Етістіктің шақтары. Етістіктің райлары. |
7.4.4.1.Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
Олқылықты жою мақсатында жүргізілген жұмыстар бойынша, келесідей нәтиже шықты:
Сынып |
Бақылау жазған оқушы саны |
Макс балл |
Жұмыс нәтижелері бойынша оқушылар саны |
||
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |