Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Олқылықтарды жою мақсатында кіріктірілген қысқа мерзімді сабақ жоспары 6сынып

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    5.1. Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

    Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы № 62 гимназия


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаева Ж.К


    Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы


    6 сынып

    Түріктер туралы тарихи деректер, Көне түркілердің діни наным-сенімі.

    Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

    5 сынып

    Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер.

    Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    6.2.1.1 - түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру

    5.2.1.1 -алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Түркілер мен алғашқы адамдардың дүниетанымы мен наным-сенімдерінің ерекшелігін анықтайды

    Бағалау критерийі

    түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін анықтайды

    алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Миф, тәңір, зороастризм

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары

    6.Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы



    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану 4 сынып

    Тарихи концепті

    Дәлел

    Тарихи деректерді түсіну (интерпретация) жасайды

    Алдыңғы білім



    1.Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін біледі.

    2.Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесіп, «Көңіл күйлерің қалай?», «Сәттілік тілеймін!» сөз тіркестері арқылы психологиялық ахуал жасап, жағымды атмосфера орнату. Бүгінгі сбақатан көп білім алатынымзға сенім білдіремін. Зерттеу сұрағын негізге ала отырып,

    1.Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

    2.Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? Деген сұрақтар қою арқылы алдыңғы білімді естеріне түсіруге мүмкіндік жасаймын

    ҚБ:Керемет, жарайсың, ауызша мадақтау арқылы





    1тапсырма: Білімленд платформасынан бейнежазбаны көру, керібайланыс алу

    https://onlinemektep.org/schedule/24.09.2021/lesson/3390c0d6-8e0f-46a7-a43e-0d7f73e2eaed



    https://onlinemektep.org/schedule/24.09.2021/lesson/36b540a3-01ea-4325-a4de-ba9801bdafda



    Бейнежазба Оқулық, кесте




    Сабақтың ортасы

    Топтық жұмыс



















    Жеке жұмыс



    «Сипаттама картасы» тәсілін орындау арқылы негізгі ұғымдар мен олардың сипатамалары туралы жазады. Білім алушылардың сыни және аналитикалық ойлауын дамыту үшін

    Тәңіршілдік

    Буддизм

    Манихей

    Зороастризм

    Христиан












    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Түркілер мен алғашқы адамдардың дүниетанымы мен наным-сенімдерінің ерекшелігін анықтау

    Ежелгі түркілердің діни-сенімін сипаттайды



    Жұптық тапсырма: «Салыстырмалы органайзер»

    5 сынып

    Алғашқы адамдардың діни түсінігі

    6 сынып

    Ежелгі түркілердің діни сенімі



    Ұқсастығы мен айырмашылығы



















    Кесте, оқулық























    Флипчарт, маркер













    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Түркілер мен алғашқы адамдардың дүниетанымы мен наным-сенімдерінің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтау

    Ежелгі түркілердің діни-сенімін сипаттайды

    Алғашқы адамдардың діни түсінігін сипаттайды






    Сабақтың соңы



    Кері байланыс жүргізе отырып қорытындылап, белсенділік танытқан оқушыларымен, белсенді болған топтарға қол шапалақтап, қолдау көрсетіп, бағаланады (қорытындылау арқылы саралау жүзеге асады)

    -бүгін не білдіңіз?

    -сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

    -сабақта қандай қиындықтар туындады?

    -сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?

    Саралау

    -диалог және қолдау көрсету арқылы;

    -бағалау арқылы

    -қорытындылау арықылы

    Бағалау

    Керібайланыс

    Біз не істедік? Не үшін жасадық? Не түсіндік? Топтық рефлексия жасау арқылы керібайланыс жасау

    -критерий, дескриптор негізінде бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережесін сақтау


    Сабақ бойынша рефлексия:

    Сабақ мақсаттары оқушылардың жас ерекшелігіне сйәкес құрылды

    Оқу мақсаты барлық оқушыға қолжетімді болды

    Жалпы бағалау


    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Жұптық жұмыста үлгермеген оқушыға өзара қолдау көрсетілді?


    2: Топтық жұмыста баяу жұмыс жасайтын оқушылардың белсенділігі байқалды


    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Мәтінді түгел оқып, өз ойын ашық айтуға дағдыланса


    2: Тапсырмаларды түсініп орындаса


    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

    Сыныптағы білімін түзетуді қажет ететін оқушыларға деңгейлі тапсырма әзірлеу








    Олқылықтарды жою мақсатында кіріктірілген қысқа мерзімді сабақ жоспары 6сынып

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6-сынып:VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    5сынып: Ғұндар



    Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы № 62 гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаева Ж.К



    Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Қазақстан аумағындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер.Түрік қағанаты

    Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?



    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Зерттеу сұрағы:Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.3.1.2 - VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

    6.3.2.2 - ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау;

    5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі мемлекеттік бірлестіктер мен Қазақстан аумағында ерте орта ғасырлық мемлекеттердің пайда болу тарихын зерттейді

    Бағалау критерийі

    Қазақстан аумағында ерте орта ғасырлық мемлекеттердің пайда болу тарихын зерттейді

    Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылу тарихын анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Қағанат, бұдун, ашина,бек,хунну, шаньюй

    Тарихи концепті

    Себеп және салдар

    Тарихи анализ және түсіндіру

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары

    6.Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы

    Алдыңғы білім


    Мемлекеттің басты белгілерін айта алады

    Ежелгі мемлекеттік бірлестіктер турлы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгендеп, «Мен сіздерді көріп, кереметтей қуанып қалдым». Балалар бүгінгі сабақ мақсатына назар аударсақ.

    1 тапсырма:

    Онлайнмектеп платформасынан бейнежазба көру арқылы сыни талдау жасау.

    https://onlinemektep.org/schedule/24.09.2021/lesson/526ee61b-89a9-45cd-82d5-7ac4b5fc5e8d





    Сабақтың ортасы

    Топтық жұмыс

















































    5 сынып

    Ғұн мемлекетінің құрылуы

    Жұптық жұмыс

    2 тапсырма: «Оқиға картасы» тәсілі арқылы ерте орта ғасырлық мемлекеттердің құрылуын зерттей отырып, түсініктерін жақсарту



    Түрік қағанатының құрылуы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кирбаева Жазира Канашевна
    30 Қазан 2021
    5048
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Олқылықтарды жою бойынша кіріктірілген сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Олқылықтарды жою бойынша кіріктірілген сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6 сынып Түріктер туралы тарихи деректер, Көне түркілердің діни наным-сенімі. Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді? 5 сынып Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер. Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? тақырыптарында олқылықтарды жоюға арналған 5-6 сыныптардың оқу мақсаттары ұқсас тақырыптардан құрылған қысқа мерзімді жоспар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Олқылықтарды жою мақсатында кіріктірілген қысқа мерзімді сабақ жоспары 6сынып

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6.1 VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    5.1. Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі

    Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы № 62 гимназия


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаева Ж.К


    Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы


    6 сынып

    Түріктер туралы тарихи деректер, Көне түркілердің діни наным-сенімі.

    Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

    5 сынып

    Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер.

    Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    6.2.1.1 - түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру

    5.2.1.1 -алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Түркілер мен алғашқы адамдардың дүниетанымы мен наным-сенімдерінің ерекшелігін анықтайды

    Бағалау критерийі

    түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін анықтайды

    алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Миф, тәңір, зороастризм

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары

    6.Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы



    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану 4 сынып

    Тарихи концепті

    Дәлел

    Тарихи деректерді түсіну (интерпретация) жасайды

    Алдыңғы білім



    1.Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін біледі.

    2.Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесіп, «Көңіл күйлерің қалай?», «Сәттілік тілеймін!» сөз тіркестері арқылы психологиялық ахуал жасап, жағымды атмосфера орнату. Бүгінгі сбақатан көп білім алатынымзға сенім білдіремін. Зерттеу сұрағын негізге ала отырып,

    1.Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

    2.Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? Деген сұрақтар қою арқылы алдыңғы білімді естеріне түсіруге мүмкіндік жасаймын

    ҚБ:Керемет, жарайсың, ауызша мадақтау арқылы





    1тапсырма: Білімленд платформасынан бейнежазбаны көру, керібайланыс алу

    https://onlinemektep.org/schedule/24.09.2021/lesson/3390c0d6-8e0f-46a7-a43e-0d7f73e2eaed



    https://onlinemektep.org/schedule/24.09.2021/lesson/36b540a3-01ea-4325-a4de-ba9801bdafda



    Бейнежазба Оқулық, кесте




    Сабақтың ортасы

    Топтық жұмыс



















    Жеке жұмыс



    «Сипаттама картасы» тәсілін орындау арқылы негізгі ұғымдар мен олардың сипатамалары туралы жазады. Білім алушылардың сыни және аналитикалық ойлауын дамыту үшін

    Тәңіршілдік

    Буддизм

    Манихей

    Зороастризм

    Христиан












    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Түркілер мен алғашқы адамдардың дүниетанымы мен наным-сенімдерінің ерекшелігін анықтау

    Ежелгі түркілердің діни-сенімін сипаттайды



    Жұптық тапсырма: «Салыстырмалы органайзер»

    5 сынып

    Алғашқы адамдардың діни түсінігі

    6 сынып

    Ежелгі түркілердің діни сенімі



    Ұқсастығы мен айырмашылығы



















    Кесте, оқулық























    Флипчарт, маркер













    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Түркілер мен алғашқы адамдардың дүниетанымы мен наным-сенімдерінің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтау

    Ежелгі түркілердің діни-сенімін сипаттайды

    Алғашқы адамдардың діни түсінігін сипаттайды






    Сабақтың соңы



    Кері байланыс жүргізе отырып қорытындылап, белсенділік танытқан оқушыларымен, белсенді болған топтарға қол шапалақтап, қолдау көрсетіп, бағаланады (қорытындылау арқылы саралау жүзеге асады)

    -бүгін не білдіңіз?

    -сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

    -сабақта қандай қиындықтар туындады?

    -сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?

    Саралау

    -диалог және қолдау көрсету арқылы;

    -бағалау арқылы

    -қорытындылау арықылы

    Бағалау

    Керібайланыс

    Біз не істедік? Не үшін жасадық? Не түсіндік? Топтық рефлексия жасау арқылы керібайланыс жасау

    -критерий, дескриптор негізінде бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережесін сақтау


    Сабақ бойынша рефлексия:

    Сабақ мақсаттары оқушылардың жас ерекшелігіне сйәкес құрылды

    Оқу мақсаты барлық оқушыға қолжетімді болды

    Жалпы бағалау


    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Жұптық жұмыста үлгермеген оқушыға өзара қолдау көрсетілді?


    2: Топтық жұмыста баяу жұмыс жасайтын оқушылардың белсенділігі байқалды


    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Мәтінді түгел оқып, өз ойын ашық айтуға дағдыланса


    2: Тапсырмаларды түсініп орындаса


    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

    Сыныптағы білімін түзетуді қажет ететін оқушыларға деңгейлі тапсырма әзірлеу








    Олқылықтарды жою мақсатында кіріктірілген қысқа мерзімді сабақ жоспары 6сынып

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6-сынып:VI - IX ғасырлардағы Қазақстан

    5сынып: Ғұндар



    Мектеп: Шона Смаханұлы атындағы № 62 гимназия

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кирбаева Ж.К



    Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Қазақстан аумағындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер.Түрік қағанаты

    Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?



    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Зерттеу сұрағы:Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.3.1.2 - VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

    6.3.2.2 - ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау;

    5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі мемлекеттік бірлестіктер мен Қазақстан аумағында ерте орта ғасырлық мемлекеттердің пайда болу тарихын зерттейді

    Бағалау критерийі

    Қазақстан аумағында ерте орта ғасырлық мемлекеттердің пайда болу тарихын зерттейді

    Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылу тарихын анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Қағанат, бұдун, ашина,бек,хунну, шаньюй

    Тарихи концепті

    Себеп және салдар

    Тарихи анализ және түсіндіру

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылқтары

    6.Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы

    Алдыңғы білім


    Мемлекеттің басты белгілерін айта алады

    Ежелгі мемлекеттік бірлестіктер турлы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгендеп, «Мен сіздерді көріп, кереметтей қуанып қалдым». Балалар бүгінгі сабақ мақсатына назар аударсақ.

    1 тапсырма:

    Онлайнмектеп платформасынан бейнежазба көру арқылы сыни талдау жасау.

    https://onlinemektep.org/schedule/24.09.2021/lesson/526ee61b-89a9-45cd-82d5-7ac4b5fc5e8d





    Сабақтың ортасы

    Топтық жұмыс

















































    5 сынып

    Ғұн мемлекетінің құрылуы

    Жұптық жұмыс

    2 тапсырма: «Оқиға картасы» тәсілі арқылы ерте орта ғасырлық мемлекеттердің құрылуын зерттей отырып, түсініктерін жақсарту



    Түрік қағанатының құрылуы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 6 сынып
    30.10.2021
    5048
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кирбаева Жазира Канашевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации