Материалдар / Өмір бұл ғажап сый

Өмір бұл ғажап сый

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өмір бұл ғажап сый" сынып сағаты Қауіпсіздік сабағы 10 минут: «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?» (Фонтан) Құндылықтарды дарыту Заң және тәртіп Қоғамға қызмет Ар-ұят
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тәрбие сағаты

Өмір бұл ғажап сый

Сынып жетекшісі:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өмір бұл ғажап сый

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға өмірдің құндылығын түсіндіру.

Өмірді бағалауды, қиыншылықтарға төтеп беруді үйрету.

Өмірге деген оң көзқарас қалыптастыру.

4-апта дәйексөзі

Өнерлі бала - өрге жүзер

Қауіпсіздік сабағы 10 минут

«Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады?» (Фонтан)

Қауіпсіздік міндеті

Оқушыларды көшедегі қауіпті нысандармен таныстыру.

Қауіпсіздікті сақтау үшін қажетті ережелерді түсіндіру.

Оқушылардың көшеде кездесетін қауіпті жағдайларда дұрыс әрекет ету дағдыларын дамыту.

Құндылықтарды дарыту

  • Заң және тәртіп

  • Қоғамға қызмет

  • Ар-ұят

Музыкалық және бейне көркемдеу

интерактивті тақта, слайд

Үлестірмелі материалдар

А3 парағы

Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

Презентация

Дайындыққа арналған әдебиет

Интернет материалдары


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)











Сабақ басы (13 мин)



  1. Ұйымдастыру кезеңі.

5Т ережесі
Тәртіп
Талап
Тазалық
Тыныштық
Татулық
Оқушылар ережені есімізге түсіріп, тобымыздың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
«Жүректен жүрекке» бір-бірімізге жылы сөздер айту арқылы көңіл күйлерімізді жақсартып алу.

«Өмір дегеніміз не?» деген сұрақ қою арқылы сабақтың тақырыбына кіріспе жасау.

Өмірдің әрбір сәті — бұл біз үшін үлкен мүмкіндік екенін түсіндіру.

Өмірді бағалай білу және әр сәтті толыққанды өмір сүрудің маңыздылығы туралы ой қозғау.

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша  орындарына отырады.


Оқушылардың пікірі тыңдалады






Компьютер




















Ортасы (20 мин)


Тапсырма 1: Өмірдің ғажайып сый екеніне көз жеткізіңдер

Мақсаты:
Оқушылардың өмірдің құндылығын түсінуін және оны әр сәтінде бағалауды үйрену. Өмірді ғажайып сый ретінде қабылдау арқылы олардың өмірге деген оң көзқарасын қалыптастыру.

Тапсырма сипаттамасы:

  1. Тапсырма мақсаты мен түсінігі:
    Оқушыларға өмірдің әр сәті бірегей, ғажайып сый екені туралы түсінік беру. Өмірдің құндылығы мен маңыздылығын түсіну арқылы әрбір сәтті толыққанды бағалай білуге үйрету.

  2. Тапсырманың орындалуы:

    • Оқушыларды топтарға бөлу (әр топта 3-4 адам болуы мүмкін).

    • Әр топқа топтық жұмыс ретінде төмендегідей тапсырма беріледі:

Өмірдің ғажайып екенін дәлелдейтін 5 сәт туралы ойлау.
Оқушылар топ болып, өмірде орын алған қандай да бір жағдайлар, оқиғалар немесе сәттерді сипаттап, олардың өмірдің ғажайып сыйы екендігіне қалай дәлел келтіре алатындарын талқылайды. Мысалы:

      • Табиғаттың әсемдігі: Күннің шығуы, жаңбырдың кейінгі тұнған ауасы, өзеннің тыныштығы.

      • Адамдар арасындағы махаббат пен достық: Бір-біріне қол ұшын созу, достықтың беріктігі, отбасының жылулығы.

      • Өмірдегі сәттілік: Табысты аяқталған кез келген қиыншылық, мұғалімнің немесе жақын адамнан алған қолдау, армандарға жету.

Өмірдегі қиындықтарды жеңген кезде не сезінесіздер?
Әр оқушы осы сұраққа жауап беруі керек. Бұл сұрақ арқылы оқушылар өмірдің қиыншылықтары мен сынақтарынан кейінгі жеңістің маңыздылығын түсінеді. Өмірді бағалау үшін кейде қиындықтардың да қажетті екенін сезіну маңызды.

Өмірдің құндылығын анықтайтын 3 сөз.
Оқушылар топ болып өмірді сипаттайтын үш сөзді таңдайды. Бұл сөздер оқушылардың өмірге деген көзқарасын көрсетіп, оларды терең ойлауға мәжбүр етеді.

Жұмыс нәтижелері:
Топтар өздеріне берілген тапсырманы орындап, флипчартқа немесе үлкен қағазға өз ойларын жазып, сурет салады. Әр топ өздерінің нәтижелерін сынып алдында қорғап, өмірдің ғажайып сый екенін қалай түсінетіндерін баяндайды. Қорғау кезінде олар төмендегі сұрақтарға жауап беруге тырысады:

    • Неліктен осы 5 сәт өмірдің ғажайып сыйы болып табылады?

    • Өмірдің құндылығын түсіну үшін не қажет?

    • Күнделікті өмірде қандай құндылықтарды бағалауымыз керек?

Талқылау:
Топтар қорғауды аяқтағаннан кейін, сынып жалпы талқылау жүргізеді. Мұғалім оқушылардың пікірлерін тыңдап, өмірдің әртүрлі қырларына қалай назар аудару керектігін және әр сәттің құндылығын қалай бағалауға болатындығын түсіндіреді.

Қорытынды:
Мұғалім әр топтың жұмыстарын қорытындылап, оқушылардың өмірді бағалауының маңыздылығын айтып, өмірдің ғажайып сый екенін түсіндіреді. Әрбір оқушы өзінің өмірінде осы ғажайып сәттерді көріп, бағалай білуі тиіс екендігіне көңіл бөледі.



Флипчартпен жұмыс жасайды

слайд

Қауіпсіздік

10 мин

Мақсаты:

  • Оқушыларға көшедегі қауіпті нысандарды (мысалы, фонтан, ашық шұңқырлар, құрылыс алаңдары) түсіндіру.

  • Оқушылардың көшеде кездесетін қауіпті жағдайлардан сақ болуға үйрету.

  • Оқушыларды қауіпті нысандардан қалай аулақ болу керек екендігі туралы ойлануға бағыттау.

Нұсқаулық:

  1. Көшедегі қауіпті нысандарды анықтау: Мұғалім оқушыларға көшеде кездесетін қауіпті нысандарды таныстырады. Әр нысанға сипаттама береді, олардың қауіптілігі мен себептерін түсіндіреді.

Мысалы:

    • Фонтан: Көшеде орналасқан фонтанның айналасы су шашып, тайғақ болуы мүмкін. Балалар мен ересектер үшін қауіп тудыруы мүмкін. Жаз кезінде көп адамдар бұл жерлерде ойнайды, бірақ шуағында су ішкі ағындар мен тайғақ жерлер қауіп тудыруы мүмкін.

    • Ашық шұңқырлар мен құрылыс алаңдары: Көшеде жүргенде кейде құрылыс жұмыстары жүріп жататын жерлер мен ашық шұңқырлар кездеседі. Мұндай жерлерде адамдар оңай құлап кетуі немесе жарақат алуы мүмкін.

    • Құрылыс алаңдары: Көшеде құрылыс жұмыстары жүруі мүмкін. Құрылыс алаңдары қауіпті: жердің бұзылуы, биік құрылыс материалдарының құлауы және құлаған заттар оқушылар мен ересектер үшін қауіпті болуы мүмкін.

    • Жолда қалған, жойылған немесе зиянды заттар: Көшеде қалдырылған қауіпті химикаттар немесе сынған шыны сынықтары да қауіп тудыруы мүмкін.

  1. Қауіпті анықтауға бағытталған сұрақтар:

    • Фонтанның жанында тайғақ жерлердің болуы қауіпті ме?

    • Құрылыс алаңында қандай қауіпті жағдайлар болуы мүмкін?

    • Ашық шұңқырлар мен құрылыс жұмыстары қалай қауіп тудыруы мүмкін?

Мұғалім осы сұрақтарды қойып, оқушыларды оларды ойланып, талқылауға шақырады. Оқушылар әр қауіпті нысан бойынша жауаптарын бөліседі.

«Көшедегі қауіпті нысандар туралы түсінік беру» ойыны


Соңы






Біз бүгін фонтан, құрылыс алаңдары, ашық шұңқырлар сияқты қауіпті нысандардың неге қауіпті екенін және оларға жақындамас бұрын қандай сақтық шараларын қолдану керектігін талқыладық. Осы ережелерді ұстана отырып, біз өзімізді және айналамыздағы адамдарды қауіптен қорғай аламыз.

Бүгінгі сабағымызда біз "Өмір — бұл ғажап сый" деген ұлы ойды тереңірек түсінуге тырыстық. Өмірдің әр сәті — бұл біз үшін берілген ерекше мүмкіндік, ғажайып сый. Әрбір күн, әрбір сәт біздің қолымызда, және оны бағалай білуіміз керек.



Оқушылардың мақалды жалғасытырып мағынасын ашады

слайд





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі