№ | Сабақ тақырыбы | Мақсаты | Мазмұны құрлымы | Белсенді оқу әдісі | Дифференциация | Оқу үшін ба,ғалау | Күтілетін нәтиже | Кірітіген модульдер | Негізгі дереккөздері,ресурстар |
1 | Атомның құрлысы және құрамы | Атомның құрлымы мен құрамы жайлы анықтама беру ,түсіну | 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасы3.Жаңа тапсырма 4.Сабақты бекіту5.Бағалау6.Үй тапсырмасы | 1.Геометриялық фигуралар арқылы топқа біріктіру 2.Ыстық орындық3.Джигсо4.Кувёртка5.Бағдаршам | білім алушы-лардың жас ерекшелігіне қарай деңгейлік тапсырмалар аудио визуалды,кинестетикалық | 2-3-4-смайлок,бағдаршам,бесбармақ | Атомның құрлымы мен құрамы жайлы түсінік айтады | 2-3-СТО.Диалог.о4-Диалог.оКері байланыс ЖАДА,Дарынды және талан.б.о.Көшбасшылық | Оқулық 9 сынып |
2 | Д.И.Менделеевтың периодтық жүйесі | Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі құрамымен құрлысын түсіндіру | 1. Ұйымдастыру кезеңі2. Үй тапсырмасы3. Жаңа тапсырма4. Сабақты бекіту5. Бағалау6. Үй тапсырмасы | 1.Адасқан әріптермен топқа біріктіру 2.Миға шабуыл3Галереяны шарлау4.Желпуіш5.Бесбармақ
| білім алушы-лардың жас ерекшелігіне қарай деңгейлік тапсырмалар аудио визуалды,кинестетикалық | 2-3-4-смайлок,бағдаршам,бесбармақ | Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі құрамымен құрлысы жайлы түсінік айтады | 2-3-4-СТО.Диалог о,Жаңа әдіс тәсіл, | Оқулық 9 сынып |
3 | Химиялық элементің периоттық жүйедегі орны бойынша сипаттама | Периодтық жүйедегі элементтердің құрлысы мен қасиеттерін анықтау | 1.Ұйымдастыру кезеңі2. Үй тапсырмасы3. Жаңа тапсырма4. Сабақты бекіту5. Бағалау6. Үй тапсырмасы | 1.Гүл күлтеші арқылы топқа біріктіру 2. Қара жәшіктегі сұрақтар3.Буклет 4. ыстық орындық 25.Смайлок | білім алушы-лардың жас ерекшелігіне қарай деңгейлік тапсырмалар аудио визуалды,кинестетикалық | 2-3-4-смайлок,бағдаршам,бес-бармақ | Периодтық жүйедегі элементтердің құрлысы мен қасиеттерін сипаттайды |
.2-3-4-СТО,Диалог .о. | Оқулық 9 сынып |