№
|
Сабақ
тақырыбы
|
Мақсаты
|
Мазмұны
құрлымы
|
Белсенді оқу
әдісі
|
Дифференциация
|
Оқу үшін
ба,ғалау
|
Күтілетін
нәтиже
|
Кірітіген
модульдер
|
Негізгі
дереккөздері,
ресурстар
|
1
|
Атомның құрлысы және
құрамы
|
Атомның құрлымы мен құрамы
жайлы анықтама беру ,түсіну
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
2.Үй
тапсырмасы
3.Жаңа
тапсырма
4.Сабақты
бекіту
5.Бағалау
6.Үй
тапсырмасы
|
1.Геометриялық
фигуралар арқылы топқа
біріктіру
2.Ыстық
орындық
3.Джигсо
4.Кувёртка
5.Бағдаршам
|
білім
алушы-
лардың жас ерекшелігіне қарай
деңгейлік тапсырмалар аудио
визуалды,
кинестетикалық
|
2-3-4-смайлок,
бағдаршам,бес
бармақ
|
Атомның құрлымы мен құрамы
жайлы түсінік айтады
|
2-3-СТО.Диалог.о
4-Диалог.оКері байланыс ЖАДА,Дарынды
және талан.б.о.Көшбасшылық
|
Оқулық
9
сынып
|
2
|
Д.И.Менделеевтың периодтық
жүйесі
|
Д.И.Менделеевтің периодтық
жүйесі құрамымен құрлысын
түсіндіру
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
2. Үй
тапсырмасы
3. Жаңа
тапсырма
4. Сабақты
бекіту
5.
Бағалау
6. Үй
тапсырмасы
|
1.Адасқан әріптермен
топқа біріктіру
2.Миға
шабуыл
3Галереяны
шарлау
4.Желпуіш
5.Бесбармақ
|
білім
алушы-
лардың жас ерекшелігіне қарай
деңгейлік тапсырмалар аудио
визуалды,
кинестетикалық
|
2-3-4-смайлок,
бағдаршам,бесбармақ
|
Д.И.Менделеевтің периодтық
жүйесі құрамымен құрлысы жайлы түсінік
айтады
|
2-3-4-СТО.Диалог о,Жаңа әдіс
тәсіл,
|
Оқулық
9
сынып
|
3
|
Химиялық элементің периоттық
жүйедегі орны бойынша
сипаттама
|
Периодтық жүйедегі
элементтердің құрлысы мен қасиеттерін
анықтау
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
2. Үй
тапсырмасы
3. Жаңа
тапсырма
4. Сабақты
бекіту
5.
Бағалау
6. Үй
тапсырмасы
|
1.Гүл күлтеші арқылы
топқа біріктіру
2. Қара жәшіктегі
сұрақтар
3.Буклет
4. ыстық
орындық 2
5.Смайлок
|
білім
алушы-
лардың жас ерекшелігіне қарай
деңгейлік тапсырмалар аудио
визуалды,
кинестетикалық
|
2-3-4-смайлок,
бағдаршам,бес-бармақ
|
Периодтық жүйедегі
элементтердің құрлысы мен қасиеттерін
сипаттайды
|
.2-3-4-СТО,Диалог
.о.
|
Оқулық
9
сынып
|