Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Сабаққа дайындығын
тексеру
«Біз қандаймыз?» әдісі боынша
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып
аламын
Оқушылар 4 топқа
бөлінеді:
1 – топ
«Үздіктер»
2 – топ
«Дарындылар»
3 –
«Таланттылар»
4 – топ «
Талаптылар»
Балалар, біз өткен сабақтар
бойы неше түрлі қызықты тақырыптар өттік
иә?!
Қане, кім айтады, қандай
тақырыптар өткенімізді?
Ендеше, өткен тақырыптар
бойынша сендерге ойын дайындап
келдім;
Бірге
ойнайық!
«Баскетбол» әдісі (топтық
жұмыс)
-
Антоним дегеніміз не?
(мағынасы қарама қарсы
сөздер)
-
«Қара» сөзіне антоним?
(ақ)
-
«Дос» сөзіне антоним? (дұшпан»
жау)
-
Синоним сөздер деген не?
(мағынасы бір, бірақ, дыбысталуы әртүрлі
сөздер)
-
«Әдемі» сөзінің синонимдері
(көркем, сұлу)
-
Омоним деген не? Дыбысталуы
бірдей, білдіретін мағыналары әртүрлі
сөздер)
-
«Түс» сөзінің омонимі (заттың
сипаты; қимыл атауы)
-
«бас» сөзінің омонимі (бас –
қимыл, бас – адам мүшесі)
-
«Аяз» сөзінің синонимі
(суық,үскірік
ЕББҚ
тапсырмасы
Жарайсыңдар!
Балалар, бүгінгі сабақта біз
осы омоним,синоним, антоним бойынша өткен тақырыптарды
пысықтаймыз;
Сабақтың
мақсаты:
мәтіннің тақырыбы мен тірек
сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжаймыз;
тірек сөздерді қатыстыра
отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме
құраймыз;
1 – тапсырма (жеке
жұмыс)
14 бет 23 –
жаттығу
-
Тақырыбы бойынша өлең не
туралы екенін болжа;
-
«Оқу мен ойын» өлеңің мәнерлеп
оқиды;
-
«Өлең неліктен «Оқу мен ойын»
деп аталады?
-
Қарамен жазылған сөздердің
омоним бола алатынын
дәлелде:
«Қақпа» - заттың
атауы; іс – қимыл;
ЕББҚ
тапырмасы
Өзің жақсы көретін қандай
спортшы бар?
Ол саған несімен
ұнайды?
Футбол ойыны туралы не
білесің?
2 –
тапсырма
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма:
«Постер» әдісі (топтық
жұмыс)
1 – топ «Спорт және
мен»
2 – топ «Спорттың менің
өміріме әсері»
3 – топ «Менің сүйікті спорт
түрім»
4 – топ «Спорттың денсаулыққа
әсері»
-
Постер жазу барысында топ
мүшелері бәрі қатысады;
-
Сурет, сызба, өлең жолдары
болса қосымша ұпай беріледі;
-
Синоним, антоним, омоним
сөздер болуы керек;
3 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
24 жаттығу (үлестірмелі
материал)
Берілген тапсырмада жақша
ішіндегі сөздердің тиістісін қойып,сөйлемдерді көшіріп
жаз;
Ермахан – мықты боксшы.
Айжанның үйі мектептен алыс. Көне кітаптарды жыртуға
болмайды;
ЕББҚ
тапырмасы:
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 –
тапсырма
Топтар
жарысы
«Роботтар боксы»
әдісі
Оқушылар болмаса екі топ
мүшелері бір – біріне сұрақтар қойып, қарсыластарына соққы беріп
отырады,қарсыласы сұраққа жауап бере алмаса,соққыға қарсы тұра
алмайды. Осылай нәтижесінде бокс жеңімпазы
анықталады;
5 – тапсырма (жеке
жұмыс)
Берліген сөздерді пайдаланып
қысқаша мәтін құра;
Тірек сөздерді пайдаланып,
«Жеңіс» тақырыбына мәтін құрап
жаз:
Қазақстан,боксшылар, Серік
Сәпиев,Бекзат
Саттарханов,жеңу,Ту
«Жеңімпаздар» әдісі бойынша
кері байланыс береді
Үйге: 15 бет 25 -
жаттығу
|
Амандасады
Сабаққа дайындығын
тексереді
Топқа
бөлінеді
Үй тапсырмасын
пысықтайды;
ЕББҚ
тапсырмасы
Жаңа тақырыппен
жұмыс
Сабақ мақсатымен
танысады
Оқулықпен
жұмыс
ЕББҚ
тапсырмасы
Постер
қорғайды
Жұптық
жұмыс
ЕББҚ
тапсырмасы
Сергіту
сәті
Топтық
жарыс
Дәптермен
жұмыс
Кері байланыс
береді
Үйге тапсырма
алады
|
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға дұрыс
жауап береді – 1 балл
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп оқиды – 1
балл
Қармен жазылған сөздердің
омоним болатынын дәлелдейді – 1
балл
Өзі білетін спортшылар туралы
ақпарта айтады – 1
балл
Жалпы – 3
балл
Дескриптор:
Берілген тақырыптар бойынша
постер құрайды – 1
балл
-Сурет, сызба, өлең жолдары
болады – 1 балл
Синоним, антоним, омоним
сөздер болады – 1
балл
Жалпы – 3
балл
Дескриптор:
Берілген тапсырма ішінлегі
сөздердің тиістісін қойып көшіріп жазады – 1
балл
Дескриптор:
Қарсылас топқа сұрақтар
қояды;
Дұыс жауаптар береді – 1
балл
Дескриптор:
Берілген сөздерді пайдалана
отырып мәтін құрайды – 1
балл
|
Интертақта
Платформалық
ойын
Оқулық
Слайд
Ақ
парақ
Қарандаштар
Үлестірмелік
материал
Музыка
Платфоомалық
сервис
Дәптер
Кубок
медаль
|