Он алтыншы желтоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Он алтыншы желтоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен 2 сыныпта жаңартылған бағдарлама бойынша әдебиеттік оқу пәнінен өткен ашық сабағымды жариялап отырмын. Бұл материалды жаңартылған бағдарламаның әдіс-тәсілдері, топқа бөлу тағы да басқа ізденген әріптестіріме қажетті дүниелер табылады деп ойлаймын. Себебі мен өзімде әр кез ізденіс үстінде жүремін. Ғаламтор желісін, баспаларды пайдаланып отырамын. Жас мамандар мен ізденіс үстінде жүретін ұстаздарға көмегі тиер деген оймен отырмын.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы:

Тұманбай Молдағалиев.

Он алтыншы желтоқсан.

Мұғалімнің аты-жөні: № 56 ЖОМ

Мұғалімі: Қалабиева Айгүл

СЫНЫП: 2 «Б»


Әдебиеттік оқу


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

  1. Ұйымдастыру кезең

---Шаттық шеңберін қалыптастыру.

Жақсы оқу - антымыз

Артымызда қалсын алтын із

Білімнен бақыт табимыз

Біз бақытты баламыз!

  1. Үй тапсырмасын сұрау

«Интервью» әдісі

--- «Кімнің мекені жақсы» мәтіні

--- Әр топтан сұрақ – жауап арқылы сұрау

1.Кімнің мекені жақсы екен?

--Әркімнің өз мекені жақсы

2. Олай болса балалар бәріміздің мекеніміз қандай қала?

--Бірнеше сұрақ – жауап алынып қортындыланады.












Жаңа білім

10 минут










Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

16 желтоқсан – Қазақстан тәуелсіздігін жарияланған күн.

Сөзжұмбақтан ерекше сөз – Тәуелсіздік.

Ендеше, оқушылар 16 желтоқсан – Қазақстан Тәуелсіздігін жариялаған күн.

Тәуелсіздікті – 1991 жылы 16 желтоқсанда алдық

. – Биыл біз тәуелсіздіктің 23 жыдлығын тойлаймыз

Міне, балалар тәуелсіздік бізге оңайлықпен келген жоқ.

Осы біздің тәуелсіздігімізге, егемендігімізге көптеген ақын, жазушы ағаларымыз, аталарымыз өлеңдер арнаған екен.

Олай болса, біз бүгін Т. Молдағалиев атамыздың «Он алтыншы желтоқсан» деген өлеңімен Қайраттың жазу дәптерінен мәтінімен танысамыз. Дәптерді ашып күн ретін жазу

Т.Молдағалиев 1935жылы 20 наурызда Алматы обл Еңбекшіқазақ ауд .Жарсу совхозында дүниеге келді. Т.Молдағалиев көптеген ән мәтіндерінің авторы. Қазақтың біртуар ақыны 2011 жылы қазанның 10 күні дүниеден озды.









Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут




Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Есіңе сақта

Қайрат Рысқұлбеков – Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі жолында мерт болған қайсар рухты қазақ

Біздің осы аға-апаларымыз желтоқсанда ерлігімен, өжеттігімен, батылдығымен, батырлығымен көзге түсті. – Осы тәуелсіздіктің бізге оңайлықпен келмегенін білдік. Тәуелсіздік, егемендік жолында қазақ жастары шеруге шықты. Біздің көптеген аға – апаларымыз желтоқсан оқиғасының құрбандары болды. Олар: Қайрат Рұсқұлбеков , Ербол Спатаев , Сабира Мұхамбетжанова , Ләззат болды. Солардың ішінде біз бүгін Қайрат ағамыздың абақтыда жатқан кезде өзінің ішкі жан сырын қағаз бетіне түсіріп отырған.

Ендеше, бүгін бізге де «Қайраттың жазу дәптерінен» үзінді берілген екен. Соны оқимыз

1.Өзім оқулықтан оқып беремін.

2. 3- 4 оқушыға оқытамын.

3. Сұраққа жауап аламын – Қ.Рысқұлбековтің асыл міндет деп отырғаны не деп ойлайсыңдар? (оқушылардан жауапалу)

-Қайрат өз халқының бостандығын, ел болашағын, тәуелсіздігін өз алдына мақсат, асыл міндет етіп қойды.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті. Мен қазақпын.

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту

Эссе парағы...... Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады





Shape1






Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.



Бағалау



5 минут



Кері байланыс

3 минут



«Білім ағашы» кері байланыс



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі