Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ .Ондық бөлшектер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 «Б»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру.


Сабақтың мақсаты:

-Білім алушылар ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырумен танысады.

-Білім алушылар ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды талдауды біледі.

-Білім алушылар ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды сипаттап бере алады.

Құндылықтарға баулу:

- Талап


Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы


7 минут

Ұйымдастыру сәті

(амандасу, сыныпты түгелдеу)


«Ондық бөлшек, жай бөлшек, аралас сан» арқылы топқа бөлу.


Үй тапсырмасын тексеру.

610


«Ауызша журнал» айдары өткен сабақты еске түсіру.




Сынып 3 топқа бөлінеді.



Бірге және дұрыс жауабымен салыстыру.


Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.

QR код арқылы берілген суретке қарап бар білетін мәліметтерді жинақтап жауап береді.






Бағалау критери-лері.





1 ұпай







1 ұпай

Психологиялық ахуал.








QR код


Оқулықпен жұмыс


15 минут

1-тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар

(жеке жұмыс) «Сәйкестендіру»

«Оқылуына сәйкес санды тап» (сандарды дұрыс тапса, сандардың астындағы әріптерден ең кішкентай құстың атын оқиды)

(Колибри)





2-тапсырма. «Сыйлық сыйла» әдісі

Сыйлықта берілген есептерді шығарады. Дұрыс шығарған оқушы сыйлық алады.




Дескриптор:

1.Сандардың дұрыс жазылуын табады.

2. Дұрыс жауабын жазады.



Дескриптор:


-Ұяшық таңдайды.

- Есепті тақтада шығарады.

- Жауабымен тексереді.

Бағалау критери-лері



2 ұпай




















2 ұпай




таныстырылым



5 минут









3 мин







8 минут












3-тапсырма. Жұптық жұмыс

(оқулықпен жұмыс)


  1. топ: № 600

  2. топ:№ 611

  3. топ :№ 612 есепті шығарады



Сергіту сәті.

«Баскетбол» ойынын математикалық тілде ойнаймыз.


4-тапсырма. Топтық жұмыс.

Функционалды сауаттылыққа берілген тапсырма.

  1. Көптеген аурулардың себепкері жайсыз экологиялық жағдайлар болып табылады- ауаның, судың, топырақтың ластануы.

Мысалы, ауаның ластануы

Зауыт үстінде - 86/100

Қаланың үстінде -

Ауылдың үстінде -

Өзен көлдердің үстінде -

Орманның үстінде –





Сандарды өсу ретімен орналастырып, қай жердің экологиялық жағдайы жағымды екенін анықта.


Дескриптор:


-Есепті шығарады.

- Жауабымен тексереді.








Дескриптор:


  1. 1 -топ сандарды ондық бөлшекке айналдырады.

2- топ сандарды өсу ретімен орналастырады.

3-топ , қай жердің экологиялық жағдайы жағымды екенін анықтайды.

  1. Есепті постерде орындайды.








2 ұпай

















2 ұпай









Үлестірме қағазы


Соңы

7 минут

Бағалау.

«Smart сағат» әдісі

Үйге тапсырма: 616

Белсенділігі

Қорытынды баға шығару




Кері байланыс

Рефлексия (тәтті анимация)

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңізді қолдана аласыңба?

Қиындық тудырған түсініктерді ата.


Сабақта алған білімдерін ``тәтті анимация`` жасап ауызша бөліседі.






Тексерілді:

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі