Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №9
|
Бөлім: |
5.3A Мәтінді есептер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Курмангалиева Л.С |
|
Күні: |
18.01.23 |
|
Сыныбы: 5 а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
ондық бөлшек ұғымын меңгеру; ондық бөлшектерді оқу және жазуды үйрену, оларға берілген есептерді шығару
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 8 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Қандай сан жай бөлшек деп аталады? Мысал келтір. 2.Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. 3. Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:
4. Мына сандардың арасынан бөлімі 10; 100; 1000 болатын сандарды теріп алыңыз. Бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 8 мин. |
|
Тақырыпқа байланысты мысалдармен танысады. |
||||||
|
Жеке жұмыс 7 мин |
Математикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандардың оқылуын жазыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 |
Дескриптор: - Ондық бөлшектерді жазады -Оларды аралас сан түрінде жазады - Сандардың оқылуын жазады Жалпы - 12 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||
|
Жұппен жұмыс 8 мин |
Оқулықтан есептер шығарады. № 716. І. 1) 0,7 2) 0,19 3) 0,317 4) 0,501 ІІ. 1) 1,1 2) 7,18 3) 24,09 4) 9,813 ІІІ. 1) 2,3 2) 5,7 3) 6,49 4) 3,419 ІV. 1) 5,07 2) 3,07 3) 4,174 4) 5,013 № 724. І. 1) 0,06 2) 0,17 3) 0, 303 4) 7,007 5) 0,099 6) 0,008 7) 0,0705 ІІ. ) 40,4 2) 5,05 3) 9, 806 4) 6,006 5) 2,3709 ІІІ. 1) 3,07 2) 9,001 3) 16, 302 4) 27,018 5) 42,006 6) 77,0315 |
Дескриптор: - ондық бөлшек түрінде жазады. Жалпы - 34 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тест жұмысы 1. Ондық бөлшекті анықта
а) 12,05 в) 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап а) 23 в) 53 с)100
4. а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17
|
Дескриптор: - ондық бөлшек түрінде жазады. Жалпы - 5 балл Жауабы: 1. А 2. С 3. В 4. С 5. В |
ДК экраны Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Бекіту сұрақтары:
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар өз-өздерін бағалайды. Барлығы:51 балл 33-тен төмен балл-5 33-42 балл-6-7 43-51 балл-8-9-10 Үйге тапсырма: №717 және №718 есептер |
||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №9
|
Бөлім: |
5.3A Мәтінді есептер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Курмангалиева Л.С |
|
Күні: |
18.01.23 |
|
Сыныбы: 5 а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
ондық бөлшек ұғымын меңгеру; ондық бөлшектерді оқу және жазуды үйрену, оларға берілген есептерді шығару
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 8 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Қандай сан жай бөлшек деп аталады? Мысал келтір. 2.Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. 3. Мына сандарды оқы, бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:
4. Мына сандардың арасынан бөлімі 10; 100; 1000 болатын сандарды теріп алыңыз. Бүтін және бөлшек бөліктерін ажырат:
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 8 мин. |
|
Тақырыпқа байланысты мысалдармен танысады. |
||||||
|
Жеке жұмыс 7 мин |
Математикалық диктант 1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: а) жиырма бес бүтін оннан үш; ә) үш бүтін жүзден он алты; б) нөл бүтін мыңнан он үш; в) нөл бүтін мыңнан бес 2. Ондық бөлшекті жазыңдар: а) жеті бүтін мыңнан он тоғыз; ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. Оларды аралас сан түрінде жаз. 3. Сандардың оқылуын жазыңдар: а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 |
Дескриптор: - Ондық бөлшектерді жазады -Оларды аралас сан түрінде жазады - Сандардың оқылуын жазады Жалпы - 12 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||
|
Жұппен жұмыс 8 мин |
Оқулықтан есептер шығарады. № 716. І. 1) 0,7 2) 0,19 3) 0,317 4) 0,501 ІІ. 1) 1,1 2) 7,18 3) 24,09 4) 9,813 ІІІ. 1) 2,3 2) 5,7 3) 6,49 4) 3,419 ІV. 1) 5,07 2) 3,07 3) 4,174 4) 5,013 № 724. І. 1) 0,06 2) 0,17 3) 0, 303 4) 7,007 5) 0,099 6) 0,008 7) 0,0705 ІІ. ) 40,4 2) 5,05 3) 9, 806 4) 6,006 5) 2,3709 ІІІ. 1) 3,07 2) 9,001 3) 16, 302 4) 27,018 5) 42,006 6) 77,0315 |
Дескриптор: - ондық бөлшек түрінде жазады. Жалпы - 34 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тест жұмысы 1. Ондық бөлшекті анықта
а) 12,05 в) 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап а) 23 в) 53 с)100
4. а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17
|
Дескриптор: - ондық бөлшек түрінде жазады. Жалпы - 5 балл Жауабы: 1. А 2. С 3. В 4. С 5. В |
ДК экраны Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Бекіту сұрақтары:
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар өз-өздерін бағалайды. Барлығы:51 балл 33-тен төмен балл-5 33-42 балл-6-7 43-51 балл-8-9-10 Үйге тапсырма: №717 және №718 есептер |
||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||
шағым қалдыра аласыз




















