Материалдар / Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпка арналған ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
128
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Бөлім

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Білім беру ұйымның атауы

Қ.Есқалиев атындағы о/м

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Есенова Жадыра Куатовна

Сабақ тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Күні

29.01.2024ж

Сынып 5 «ә»

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны


Сабақ негізделген оқу мақсаты


5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

- Ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын білу ;

- Ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын қолдану.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

  1. Ұйымдастыру

Атмасфералық жағдайды қалыптастыру.

Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау.

Үй тапсырмасын тексеру

774, 775

Жаңа сабақ тақырыбын «МЮНСТЕНБЕРГ» әдісімен ашу. 

МНКТМАПНОНДЫҚЗОДМТПНАДГЛЩЛКЕЩШДЛБӨЛШЕКТЕРДІТЫФЯСТМНКШНПИПИТТРРРОРРПРРОПНЩҚОСУТАОПНГУОВЛЫДШЕРАНЕЛКУЖДАКЕОРЖӘНЕИАНХЖВТАРЫЗКНАБЛДУКБАРРЖФЭУАЗАЙТУБАУЫЛЕН

АКТ – дан күнделік кз видео сабақ көрсету.

Анықтама: Ондық бөлшектерді қосу (азайту) үшін алдымен бөлшектердегі үтірден кейінгі цифрлар саны теңестіріледі. Содан соң баған түрінде жазылып, аттас разрядтар бойынша қосу (азайту) орындалады. Шыққан нәтижедегі үтір берілген бөлшектердегі үтірлердің астына келтіріліп қойылады.

Оқушылар 2 топқа бөлінеді. «Жай бөлшек», «ондық бөлшек» жазылған қима қағаздарды таңдап алу арқылы


Үй тапсырмасын тексеру

774, 775

775

1) 1,85 > 1,8

2) 0,2 > 0,15

3) 9,45 = 9,45

4) 0,32 > 0,25

5) 3,4 < 3,9

6) 7,7 < 7,75

Жаңа сабақ тақырыбын «МЮНСТЕНБЕРГ» әдісімен ашу

«Ондық бөлшектерді қосу және азайту»



ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың ортасы












Жеке жұмыс

(10 минут)













Топтық жұмыс

(15 минут)





























1 тапсырма (Ауызша)

Ондық болшектерді қосындар

0,17+0,83=

0,24+0,76=

2,54+3,46=

0,01+0,99=


Окулықпен жұмыс

779 (1,2)



781 (1,2,3,4,5, 6)

Есептерді шығаруга нұсқаулық береді






«Бәрін білгім келеді» әдісі

І топ.

Ұшақ А қаласынан В қаласына ұшты. Ол 2,7 сағат ұшқан соң аралықтағы қала әуежайына қонып, онда 48 мин тоқтады. Ұшақ аралықтағы қала әуежайына В қаласының әуежайына дейін 2,6 сағ ұшты. Ұшақ А қаласынан ұшқан соң неше сағаттан кейін В қаласына ұшып барады?

ІІ топ

А және В пункттерінің арақашықтығы 8,5 км. А пунктінен В пунктіне қарай жаяу адам шықты. Осы уақытта В пункітінен сол бағытта велосипедші шықты. Жаяу адамның жылдамдығы 4,7 км/сағ, ал велосипедшінікі 10,4 км/сағ. Бір сағаттан кейін олардың арақашықтығы неше километр болды.








1 окушылар тақтада берілген тапсырмаларды орындайды

0,17+0,83= 1

0,24+0,76= 1

2,54+3,46= 6

0,01+0,99= 1


779

  1. 0,07+13,23=13,3 2)85,07 + 3,03 =88,1

9,02 + 4,28= 13,3 25,6 + 0,41=26,01

18,36 + 7,14= 25,5 56 + 0, 37 =56, 37


781

  1. 6,25 – 4,3 = 1,95

  2. 15,9 – 4,75=11,15

  3. 7,63 – 2, 51=5,12

  4. 41 – 32,5=8,5

  5. 6,5 – 4,7 =1,8

  6. 18,3 – 5=13,3



І топ

Шарты: Ұшқаны – 2,7 сағ

Тоқтағаны – 48 мин = 48/60 = 0,8 сағ

Кейін ұшқаны – 2,6 сағ

Барлық уақыты - ?

Шешуі: 2,7 + 0,8 + 2,6 =6,1

Жауабы: 6,1 сағ




ІІ топ

S1 = 8,5 км

V1 = 4,7км/сағ

V2 = 10,4 км/ сағ

t = 1сағ

S2 - ? км

Шешуі: S2= S1 + ( V2 – V1)*t

S2 = 8,5 + ( 10,4 – 4,7)*1 = 14,2

Жауабы: 14,2 км









Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Жалпы балл - 1 балл


Дескриптор:

Онд.бөлшектерді қосуды орындайды

Жалпы балл - 2 балл

Дескриптор:

Онд.бөлшектерді азайтуды орындайды

Жалпы балл- 2 балл





Жалпы балл- 3 балл























ДК экраны

Слайд.













5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Жұптық жұмыс

(5минут)

Жауап

Тапсырма

4,3

16,7

8

23

0,8

13,92

9

13,3

14

12,76

1. ( 4 + 1,8) + 2,2

О

Н

М

П

В

П

А

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!