Ондық бөлшектер мен жәй бөлшектерге амалдар қолдану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшектер мен жәй бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Бөлім:

Мәтінді есептер

Педагогтің аты-жөні:

Кадиров Ж.Б.

Күні:

06.03.2025

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 4 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

  • Тақырып бойынша алғашқы ұғымдарды қайталап, пысықтау,жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар орындау қабілеттерін дамыту.

  • Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, тапқырлығын, жылдамдығын, таным белсенділігін арттыру;

  • Логикалық есептерді шығаруға ынталандыру. Алға қойған мақсатқа жете білуге, жауапкершілікке жұмыс істей білуге тәрбиелеу.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» ребус шешу



1. Жаздың бір күні,қыстың мың күнін асырайды.



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты


1- Логикалық есептер

1-тапсырма

  1. 7 жұмыртқаның

бағасы 7 теңге болса,

100 жұмыртқаның

бағасы неше теңге?


Жалпы - 1 балл


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма. Бір сан ойладық,

сол санды 2 есе арттырып,

шыққан нәтижені

3 – ке бөлгенде,

80 санын алдық.

Ойланған санды тап?


Жалпы - 1 балл


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3-тапсырма

. Түйе, бота маң басқан

Төрт аяғын тең басқан.

Шұнақ құлақ бес ешкі

Қос лақпен қос ешкі.

Төрт қозылы екі қой

Бәрін бірге санап қой.


Жалпы - 1 балл


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


4-тапсырма

. Көл тоғанды қырға бар

Келіп қонды тырналар.

Жұптан қонып сол жерде

Отыр екен он жерде

Санап берші тырналар

Қанша болды ол жерде?


Жалпы - 1 балл


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Мақал мәтелдер

Ал, балалар, балалар

Мақал –мәтел айтайық.

Қиындыққа қайыспай

Асулардан асайық

  1. Ер 1 рет өледі,

Қорқақ 1000 рет өледі.

  1. 7 рет өлшеп,

1 рет кес.

. 2 құзғын таласса,

1 қарғаға жем болар.

  1. Жақсыны 7 жыл жетелесең адам болар,

Жаманды 7 жыл жетелесең надан болар.

. 30 тістен шыққан сөз,

30 рулы елге тарайды.


. Білгенің бір 9,

білмегенің 99.



Жалпы - 1 балл


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Білімнің ұшқырлығын танытып сен,

Асып- тасып, асықпа,қалыспа сен.

Уақыт деген зымырап , зулап жатыр,

Шапшаңдық бұл сайыста керек екен.



100-ге көбейт

152,346

8,6

0,0031

0,015

100-ге бөл

123,547

7,5

0,062

72,5





Жалпы 3 ұпай

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сергіту жаттығуы






Есептер шығару арқылы ДЕНСАУЛЫҚ сөзін құрастыру

1. 2,5+1,3= 5. 3-0,2=

2. 1,4-0,7= 6. 7,5:3=

3. 0,3*6= 7. 6,4+2,6=

4. 3,5*2= 8. 4,2:0,7=

9. 5,5+2



ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Биік мұнараға кім тез шығады

41,7+3,15

44,85+1.05

45,9+9,8

55,7-14

Жалпы 1 ұпай

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Сиқырлы балықтар әлемі

1 тапсырма

Теңдеуді шеш

2 тапсырма

Есепте

Жалпы 3 ұпай

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



38.45 тең болатын өрнекті табу

Жалпы 1 ұпай

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

РЕФЛЕКСИЯ


Мен сабақты жақсы түсіндім
Маған бәрі түсінікті емес,қате болды,маған көмек керек.

Мен түсінбедім сабақты қиын болды.

Жалпы бағалау

Үй тапсырмасы;755





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.03.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі