|
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кадиров Ж.Б. |
|
Күні: |
06.03.2025 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: 4 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» ребус шешу |
1. Жаздың бір күні,қыстың мың күнін асырайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды сипаттап көрсетеді. |
Тақырыпқа байланысты |
||||
|
|
1- Логикалық есептер |
1-тапсырма
бағасы 7 теңге болса, 100 жұмыртқаның бағасы неше теңге? |
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма. Бір сан ойладық, сол санды 2 есе арттырып, шыққан нәтижені 3 – ке бөлгенде, 80 санын алдық. Ойланған санды тап? |
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
3-тапсырма |
. Түйе, бота маң басқан Төрт аяғын тең басқан. Шұнақ құлақ бес ешкі Қос лақпен қос ешкі. Төрт қозылы екі қой Бәрін бірге санап қой. |
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
4-тапсырма |
. Көл тоғанды қырға бар Келіп қонды тырналар. Жұптан қонып сол жерде Отыр екен он жерде Санап берші тырналар Қанша болды ол жерде?
|
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Мақал мәтелдер |
Ал, балалар, балалар Мақал –мәтел айтайық. Қиындыққа қайыспай Асулардан асайық
Қорқақ 1000 рет өледі.
1 рет кес. . 2 құзғын таласса, 1 қарғаға жем болар.
Жаманды 7 жыл жетелесең надан болар. . 30 тістен шыққан сөз, 30 рулы елге тарайды. . Білгенің бір 9, білмегенің 99.
|
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Білімнің ұшқырлығын танытып сен, Асып- тасып, асықпа,қалыспа сен. Уақыт деген зымырап , зулап жатыр, Шапшаңдық бұл сайыста керек екен.
|
100-ге көбейт 152,346 8,6 0,0031 0,015 100-ге бөл 123,547 7,5 0,062 72,5 |
Жалпы 3 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
Сергіту жаттығуы |
|
|
|
|
||||
|
|
Есептер шығару арқылы ДЕНСАУЛЫҚ сөзін құрастыру |
1. 2,5+1,3= 5. 3-0,2= 2. 1,4-0,7= 6. 7,5:3= 3. 0,3*6= 7. 6,4+2,6= 4. 3,5*2= 8. 4,2:0,7= 9. 5,5+2 |
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Биік мұнараға кім тез шығады |
41,7+3,15 44,85+1.05 45,9+9,8 55,7-14 |
Жалпы 1 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Сиқырлы балықтар әлемі |
1 тапсырма Теңдеуді шеш 2 тапсырма |
Жалпы 3 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
|
38.45 тең болатын өрнекті табу |
Жалпы 1 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
РЕФЛЕКСИЯ |
|
Мен сабақты жақсы түсіндім
Мен түсінбедім сабақты
қиын болды. |
||||||
|
Жалпы бағалау Үй тапсырмасы;755 |
|
|
||||||
|
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшектер мен жәй бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектер мен жәй бөлшектерге амалдар қолдану
|
Бөлім: |
Мәтінді есептер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кадиров Ж.Б. |
|
Күні: |
06.03.2025 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: 4 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» ребус шешу |
1. Жаздың бір күні,қыстың мың күнін асырайды. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды сипаттап көрсетеді. |
Тақырыпқа байланысты |
||||
|
|
1- Логикалық есептер |
1-тапсырма
бағасы 7 теңге болса, 100 жұмыртқаның бағасы неше теңге? |
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма. Бір сан ойладық, сол санды 2 есе арттырып, шыққан нәтижені 3 – ке бөлгенде, 80 санын алдық. Ойланған санды тап? |
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
3-тапсырма |
. Түйе, бота маң басқан Төрт аяғын тең басқан. Шұнақ құлақ бес ешкі Қос лақпен қос ешкі. Төрт қозылы екі қой Бәрін бірге санап қой. |
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
4-тапсырма |
. Көл тоғанды қырға бар Келіп қонды тырналар. Жұптан қонып сол жерде Отыр екен он жерде Санап берші тырналар Қанша болды ол жерде?
|
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Мақал мәтелдер |
Ал, балалар, балалар Мақал –мәтел айтайық. Қиындыққа қайыспай Асулардан асайық
Қорқақ 1000 рет өледі.
1 рет кес. . 2 құзғын таласса, 1 қарғаға жем болар.
Жаманды 7 жыл жетелесең надан болар. . 30 тістен шыққан сөз, 30 рулы елге тарайды. . Білгенің бір 9, білмегенің 99.
|
Жалпы - 1 балл |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Білімнің ұшқырлығын танытып сен, Асып- тасып, асықпа,қалыспа сен. Уақыт деген зымырап , зулап жатыр, Шапшаңдық бұл сайыста керек екен.
|
100-ге көбейт 152,346 8,6 0,0031 0,015 100-ге бөл 123,547 7,5 0,062 72,5 |
Жалпы 3 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
Сергіту жаттығуы |
|
|
|
|
||||
|
|
Есептер шығару арқылы ДЕНСАУЛЫҚ сөзін құрастыру |
1. 2,5+1,3= 5. 3-0,2= 2. 1,4-0,7= 6. 7,5:3= 3. 0,3*6= 7. 6,4+2,6= 4. 3,5*2= 8. 4,2:0,7= 9. 5,5+2 |
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Биік мұнараға кім тез шығады |
41,7+3,15 44,85+1.05 45,9+9,8 55,7-14 |
Жалпы 1 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
Сиқырлы балықтар әлемі |
1 тапсырма Теңдеуді шеш 2 тапсырма |
Жалпы 3 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
|
|
38.45 тең болатын өрнекті табу |
Жалпы 1 ұпай |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||||
|
РЕФЛЕКСИЯ |
|
Мен сабақты жақсы түсіндім
Мен түсінбедім сабақты
қиын болды. |
||||||
|
Жалпы бағалау Үй тапсырмасы;755 |
|
|
||||||
|
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













