Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің
аты-жөні:
Таңатов
Дәурен
Пән/Сынып:
5
сынып
Күні:
Тарау немесе
бөлім атауы:
5.3ВОндық бөлшек және оларға
амалдар қолдану
Сабақтың
тақырыбы:
Ондық бөлшектерді
дөңгелектеу
Оқу
мақсаты:
5.1.1.15санның жуық мәні ұғымын
меңгеру;
5.1.2.32 ондық бөлшектерді
берілген разрядқа дейін дөңгелектеу
Бағалау
критериі:
санның жуық мәні ұғымын
біледі;
ондық бөлшектердің жуық мәнін
табу ережесін тұжырымдай алады;
ондық бөлшектің артығымен және
кемімен жуық мәнін табуды ажырата алады;
Ондық бөлшектердің жуық мәнін
табу ережелерін пайдаланып, есептеулерді дұрыс жүргізе
алады;
Ондық бөлшектерді
дөңгелектеудің маңыздылығын түсініп, зерттеу есептеулеріне талдау
жасай алады.
Уақыты
Кезең
дері
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйымдастыру
Ұйымдастыру
бөлімі:
Оқушылардың сабаққа
дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру.
Топқа бөлу: Авиа билет
аркылы»
Үй тапсырмасын
тексеру. «Көршіңді
тексер»
Орындалуы:. Дұрыс жауабы тақтаға
беріледі.пМұғалім орындалған тапсырмалар
бойынша қорытынды жасайды.
Әр жұп бір-бірімен дәптерлерін
алмастыра отырып, тапсырмалардың орындалуын
тексереді
Дескриптор:
Барлық жауабы дұрыс 1 балл
ҚБ: «Көршіңді
бағала»
.
Слайд
5 мин
Сұрактар қою аркылы
өткен тақырыпты бекітеді, жаң сабакты
ашады
Дескриптор:
-көбейтіндіні ауызша
орындайды,
дұрыс
жауабын айтады 1 балл
«смайлик» арқылы
бағалау
.
Слайд
10
мин
Тапсырмалар.
Топтық
жұмыс
Тақтаға тапсырмалар шығарады
Дескриптор:
-ондық бөлшекті дұрыс
оқиды
1 балл
-ондық бөлшекті дұрыс
дөнгелектейді
1 балл
«Житон» арқылы
бағалау
Интерактивті
такта
слайд
10мин
Топтық жұмыс
Пирамида
әдісі
Дескриптор:
-амалдарды орындайды 1
балл
-ондық үлеске дейін
дөңгелектейді 2 балл
«Үш шапалақ» арқылы
бағалау
Стакан
Слайд
10 мин
Жеке жұмыс
Оқулықпен
жұмыс
Дескриптор:
-есептің шартын
құрайды
1 балл
-сандарды бірлікке
дейін жуықтайды
2
балл
«Термометр» арқылы
бағалау
Пазлды тақта слайд
5
минут
Қорытынды.
Бүгінгі сабақта:
Үйге
тапсырма. № 762 , №763
Сабақты қорытындылап,
рефлексия жүргізу. Өзін-өзі бағалау.
Мақсаты: Оқушылардың
ондықбөлшектерді дөңгелектеуді
білетіндіктеріне,сабақтың мақсатына
жеткендеріне көз жеткізу.
Оқушылар
іс-әрекеті:Сабақтан алған білімдерін
қорытындылап, келесі сұрақтарға жауаптар
күтіледі.
- Бүгінгі сабақ мақсаты қандай
еді?
- Ол мақсат орындалды ма?
Неге?
Бағалау:Мұғалім оқушылардың жауаптары
мен жұмыстарын мадақтап, жігерлендіреді.
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Кіру билеттеріне
сабаққа қатысты ойларын жазады
Презентация
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз