Материалдар / Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді натурал санға көбейтді үйретуде қолданады, 5 сыныпқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейтуСабақтың мақсаты: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту алгоритмін айта білуге және ондық бөлшекті натурал санға көбейтуде көбейтудің қасиеттерін пайдалана білуге үйрету.Сабақтың түрі: жаңа сабақӘдісі:Түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмысКөрнекілігі: слайд, бағдаршам, бағалау парағы, тест жұмысыСабақтың барысы:I.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.Сабаққа назарларын аудару.Сыныпты үш топқа бөлу.Мақсат бөлу бойынша үшбұрыш, квадрат, дөңгелек фигуралар бойынша өзім бөліп шығамын.II.Үй тапсырмасын тексеру. Есептер жинағынан есептер беріледі, соны оқушыларға оқытып тексеремін.1)3,25+0,8=4,05 2) 14,6+5,3=19,9 3) 6,17+3,7=9,874)7,35-5,7=1,65 5) 17,9-6=11,9 6) 89-7,65=81,35III.Жаңа сабақ түсіндіру.1-тәсіл. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту бірдей қосылғыштарды қосумен есептеледі.Мұндағы қосылғыштар саны натурал санға тең.Мысалы : 1,15·3=1,15+1,15+1,15=3,452-тәсіл. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін:1) үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейткендей көбейту керек;2) ондық бөлшекте неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек.Мысалы : 1) 23, 75 2) 7 ,2 3) 0,007 3 8 6 71, 25 57, 6 0, 042Ондық бөлшектерді көбейткенде көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиеттері орындалады.1) ауыстырымдылық қасиеті: а·b=b·a 2,7·3=3·2,72) терімділік қасиеті: (a·b)·c=a·(b·c) (3·2,5)·4=(2,5·4)·33) үлестірімділік қасиеті: (a+b)·c=ac+bc (2,5+3)·5=2,5·5+3·5IV.Бекіту. 1.Оқулықпен жұмыс.№13351-топ:1); 2); 3) 1) 6,3·7=44,1 2) 8,35·3=25,05 3) 9,6·8=76,82-топ:4); 5); 6) 4) 4,5·12=54 5) 8,31·14=116,34 6) 9,5·11=104,53-топ:7); 8); 9) 7) 9,03·17=153,51 8) 9,04·15=135,6 9) 2,15·12=25,8№13361-топ:1); 4); 7) 1) 0,5·45=22,5 4) 0,8·5=4 7) (1,7+2)·4=1,7·4+2·4=14,82-топ:2); 5); 8) 2) 0,4·40=16 5) 0,7·3=2,1 8) (5,3+1,4)·3=5,3·3+1,4·3=20,13-топ:3); 6); 9) 3) 0,2·9=1,8 6) 0,3·25=7,5 9) (6,15+3,5)·5=6,15·5+3,5·5=48,252.Сәйкестендіру тесті.
р/cСұрақ Жауап
16,9+3,276,65
27,9-5,464
38,5·62,5
4(2,5+5,5)·810,1
570,3+6,3551
1-нұсқа 2-нұсқа
р/cСұрақЖауап
12,5+1,74,9
20,7·76
30,75-0,34,2
41,2·570,2
57,8·90,45












3.Сергіту сәті.





Жаңа сабақты «Бағдаршам» әдісі бойынша қорытындылайын деп отырмын,бағдаршамға апарып, бүгінгі сабақты қаншалықты түсіндіңдер сол жайлы жазып ілесіңдер.Қызыл- түсінген жоқпын, сары – cұрақтарым бар, жасыл- барлығы түсінікті. V.Бағалау.Әр оқушы өздерінің қоржындарына жинаған cмайликтер бойынша бағаланады.VI.Үйге тапсырма беру. №1338, №1339VII.Қорытындылау. Д.И.Менделеевтің сөзімен аяқтау.«Ондық таңбамен өрнектелген санды немісте, орыс та, араб та, янки да оқи алады».Сабақ аяқталды.Сау болыңдар!



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!