Ұйыстастыру
кезеңі
8
минут
|
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа
дайындығын ұйымдастыру.
Сабақ барысында
өзін-өзі бағалау парақтарын таратамын.Үй жұмыстарын дайын слайд
көмегімен тексеремін.
Сабақ мақсатымен
таныстырамын.
|
Сәлемдесу. Сабаққа
дайындығын бастайды. Сабақтың мақсатымен танысады. Үй жұмыстарын
дайын слайд көмегімен «Көршіңді тексер» әдісімен бірін-бірі
тексереді. Әр оқушы бағалау парақтарына алған ұпайын белгілеп
отырады.Сұрақтар болса мұғалімге
жолдайды.

|
Дәптерлерін «Көршіңді
тексер» әдісімен
бірін-бірі
+ немесе
–
қойып
бағалайды
ҚБ: «Ауызша
бағалау» «жарайсың», «өте жақсы»
т.б.
Дескриптор:
Ондық бөлшектерді
көбейту алгоритмін біледі;1
балл
Шешімін табады;1
балл
Жалпы балл
-2 балл
|
Бағалау
парағы;
Слайд; оқу
құралдары
|
Сабақтың
басы
2
минут
|
Өткен тақырыптарды
еске түсіру мақсатында ауызша сұрақтар қойып, ондық бөлшектерге
арналған есептерді
шығартамын.
|
Ауызша сұрақтарға
кезекпен-кезек жауап береді.
|
ҚБ: «Ауызша
бағалау»
«жарайсың», «дұрыс», «өте
жақсы» т.б.
|
Оқу
құралдары;
|
Сабақтың
ортасы
23
минут
|
Өткен тақырыптан
келесі тапсырманы орындатамын. Себебі тақырыптар бір-бірімен тығыз
байланысты. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуда үтірден кейінгі
цифрларды теңестіру маңызды. Ал ондық бөлшектерді көбейтуде үтірін
айыру маңызды. Әсіресе ондық бөлшектерді азайтуда балалар үтірден
кейінгі таңбаларды теңестірмеген соң шатасып жатады. Ал көбейтуде
үтірге назар аудармай көбейту кезіңде шатасып
жатады.
(Тапсырманы топтық
жұмыс етіп беремін).
«Садақ
ату» әдісі. Тапсырманы слайд арқылы
беремін. №844 жұп есептері.
2)
0,61
4)
0,91
6) 0,6
8)
1 =

|
Тапсырма.
Оқушылар тапсырманы
орындап, кез-келген оқушы қолын көтеру арқылы тақтаға шығады.
Тақтаға есепті шығарып, дұрыс жауапты тест түрінде берілген
презентациядан белгілейді.

0,01403
0,182
0,048
9,618
№850
S=a*b
S=1,8*1,2=2,16
№828
1) 1,5
сағ * 900 км/сағ = 1350 км
2) 0,4 сағ * 850 км/сағ = 340 км
3) 1350 +340 = 1690 км
№2
1) 3.25 м * 2
див
= 6.5 м
2) 0.75 м * 12
ст
= 9 м
3) 6.5 м + 9 м = 15.5
м
№870
(7,8-4)*4=3,8*4=15,2
20,5*4=82
15,2+82=97,2
97,6*0,3*125=3645
|
Дайын слайд
көмегімен «өзін-өзі» тексереді.
Ондық бөлшектерді ондық
бөлшекке көбейте алады-1
балл
Шешімін табады-1
балл
Жалпы балл -2
балл
Дескриптор:
А. Ауданын
табады
|
1
|
|
|
|
В. Ұшақтың жылдамдығын
табады
Барлығын
табады
|
2
|
Жолдың енін
табады
Қардың қалыңдығын
есептейді
Қардың массасын
табады
|
3
|
ҚБ: «От
шашу»;
|
Оқу
құралда
ры;
Слайд;
Тақта
Бағалау
парағы;
Тапсырмалар,
оқулықпен жұмыс
|
Сабақтың
соңы
12
минут
Қорытынды
|
Бекіту
тапсырмасы
Бекіту
тапсырмасы
https://wordwall.net/ru/resource/69233451/%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%8B%D2%9B
Осылай сабақты
сәйкестендіру тапсырмасы арқылы
қорытындылаймын.
|

Оқушылар wordwoll платформасы арқылы
сәйкестендіру тапсырмаларын
орындайды
|
Wordwoll
5 баллдық шкаламен
бағалап береді. Әр оқушы тапсырманы орындап болған сәтте жинаған
ұпайын көре алады.
|
Интербелсенді
тақта
|
Рефлексия
Слайдтағы «ат
жарысы» арқылы оқушылардан кері байланыс
аламын.
Бағалау жұмыстарын
жинап аламын. Оқушылардың белсенділігіне қарай,жинаған ұпайына
қарай бағалап өтемін
|
Үйге тапсырма:
№844тақ есептері.848
|
Бағалау парақтары
бойынша жалпы ұпайдың пайызын
шығарып
1-10 баллдық
шкаламен бағалау
|
Ат жарысы кері
байланысқа арналған
презентация;
Бағалау
парағы
|