Материалдар / Ондық бөлшектерді оқу және жазу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектерді оқу және жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2024
116
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Қаралды:

Мектеп директоры: ОІЖО:



Қысқамерзімді жоспар

Бөлім

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Күні

18.01.2024

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Буламбаева Б. Т.

Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшектерді оқу және жазу..

Сынып: 5 «А»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.13ондық бөлшек ұғымын меңгеру;

5.5.2.5ондық бөлшектерді оқу және жазу;


Сабақтың мақсаттары

Ондық бөлшектерді оқу, жазу тақырыбын тиянақтау, білімдерін тексеру, есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

ЕБҚ: жай бөлшектермен ондық бөлшектерді ажыратады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Топқа бөлу QR код арқылы


Жеке жұмыс:

І. «Графикалық диктант»  иә, жоқ


  1. Өзара тең бөліктер үлес деп аталады. иә

  2. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады. жоқ

  3. 2/5  бөлшегі қысқарылмайтын бөлшек. иә

  4. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады. жоқ

  5. 15 минут сағаттың 1/4 бөлігі. иә



Графикалық диктант:  __-  иә,       — жоқ


(оқушылар А4 бетке маркермен жауаптарын сызып отырады)


Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1











Оқушылар тапсырмаларды дұрыс орындау арқылы қораптардағы дәрумендерді жинау арқылы өздеріне балл жинайды соңында жиналған дәрумендердің санын жазып, мұғалімге өткізеді


Т аныстырылым, оқулықпен жұмыс

А

Сабақтың ортасы


25 минут
































ЕБҚ (Зияты төмен)

7мин





Жеке жұмыс (Тақта орындалатын тапсырмалар (Киндер сюрприз)


1. Ондық бөлшек түрінде жаз:


Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаз:
1,6= ;

51,007 =
Ондық бөлшектерді жаз:
1) бір бүтін оннан екі;
2) үш бүтін жүзден жетпіс бес;
Жай бөлшекті қысқартып, сонан соң ондық бөлшек түрінде жаз:

= =0.03


Топтық жұмыс

«Математикалық приамида»

(3,7)


(100)


(9)


(13)


(10)


(0,07)


Сәйкестендіру тапсырмасы «Қазақ үй»


Жұптық жұмыс «LearningApps» платформасында тест тапсырмасын орындау

Қызықты тапсырма

8 минут


Мұғалім оқушыларға қораптан киндер таратады

Киндердің ішінен 6 оқушыға ғана есеп шығады, қалған оқушылар киндер ішіндегі тәттілерге ие болады








Математикалық пирамида топта есептер шығарып, пирамида құрайды










Окушылар тақтаға шыққан оқушылардың жұмыстарын тексеріп отырады.










Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады (топ басшысы белсенді отырған оқушыға бір дәруменнен береді)



Презентация









































Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия

«Google» парақша әдісі

Үй тапсырмасы № 721

QR (телефон суреті) жазылған парақшаның артына бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!