Сабақтың
басы
3
мин
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Сәлемдесу,
оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру
Топқа бөлу
QR код
арқылы
Жеке
жұмыс:
І. «Графикалық
диктант» иә, жоқ
-
Өзара тең бөліктер үлес деп
аталады. иә
-
Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы
жазылады.
жоқ
-
2/5 бөлшегі қысқарылмайтын бөлшек.
иә
-
Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң
жағында орналасады. жоқ
-
15 минут сағаттың
1/4 бөлігі. иә
|
Графикалық
диктант: __-
иә, —
жоқ
(оқушылар А4 бетке
маркермен жауаптарын сызып
отырады)
|
Оқушылар тапсырмаларды дұрыс
орындау арқылы қораптардағы дәрумендерді жинау арқылы өздеріне балл
жинайды соңында жиналған дәрумендердің санын жазып, мұғалімге
өткізеді
|
Т аныстырылым,
оқулықпен жұмыс
|
А
Сабақтың
ортасы
25
минут
ЕБҚ (Зияты
төмен)
7мин
|
Жеке жұмыс (Тақта орындалатын
тапсырмалар (Киндер
сюрприз)
1. Ондық бөлшек
түрінде жаз:
Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде
жаз: 1,6=
;
51,007
=
Ондық бөлшектерді
жаз: 1) бір бүтін оннан
екі;
2) үш бүтін жүзден жетпіс
бес;
Жай бөлшекті қысқартып, сонан соң ондық
бөлшек түрінде жаз:
= =0.03
Топтық
жұмыс
«Математикалық
приамида»
(3,7)
(100)
(9)
(13)
(10)
(0,07)
Сәйкестендіру
тапсырмасы «Қазақ үй»
Жұптық жұмыс «LearningApps»
платформасында тест тапсырмасын
орындау
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
Мұғалім оқушыларға
қораптан киндер таратады
Киндердің ішінен 6
оқушыға ғана есеп шығады, қалған оқушылар киндер ішіндегі
тәттілерге ие болады
Математикалық
пирамида топта есептер шығарып, пирамида
құрайды
|
Окушылар тақтаға
шыққан оқушылардың жұмыстарын тексеріп
отырады.
Оқушылардың
белсенділіген байланысты бағаланады (топ басшысы белсенді отырған
оқушыға бір дәруменнен береді)
|
Презентация
|