Ұйымдастыру
бөлімі
3 мин
Сабақтың
басы
Жаңа
сабақ
10
мин
9
мин
|
«Пазл
әдісі»
Жұптық
жұмыс
-

-

-

-

-

«Қызықты
теледидар» әдісі бойынша ондық
бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын білімлэнд платформасын
пайдаланып түсіндіремін. Тақырыптың QR кодын оқушылардың алдына
беремін, оқушылар тақырыптың мазмұнын, мысалдарын дәптерлеріне
жазып алады
Тапсырма:
«Бос орынды толтыр»
«Пилот-Штурман» әдісін
қолданылады,Пилот орындаушы, Штурман нұсқаушы яғни
ЕБҚ оқушы Пилот болуын
қадағалаймын. Жауабының дұрыстығын тексеру үшін интербелсенді
тақтаны пайдаланамын.



Дескриптор:
Дескриптор
І
топ
|
|
ІІ
топ
|
|
2,3+4,5=6,8
6,8+0,6=7,4
7,4+0,5=7,9
7,9+1,7=9,6
9,6+0,4=10
|
1 б
1 б
1 б
1 б
1 б
|
6,3+2,5=8,8
8,8+1,6=10,4
10,4+0,5=10,9
10,9+2,7=13,6
13,6+1,4=15
|
1 б
1 б
1 б
1 б
1 б
|
ІІІтоп
|
|
8,01+9,08=17,09
17,09+5,13=22,22
22,22+1,99=24,2124,21+0,87=25,08
25,08+4,92=30
|
1 б
1 б
1 б
1 б
1 б
|
|
Сынып оқушылары
бөліктерді құрастыра отырып анықтамаларды қайталайды. Әр жұп жеке
партаға орналасады
Оқушылар ұялы
телефонның қосымшасын сканерлеу арқылы, жаңа сабақты меңгереді,
мысалдарын жазып алады.
Жұптағы оқушылар
бірлесіп бос орындарды ережеге сүйеніп толтырады.
|
ҚБ: «Мадақтау».
ҚБ:
«Ақиқат пен жалған» әдісі.
Егер жұп сұраққа дұрыс
жауап берген жағдайда, оң қолын, ал бұрыс болған жағдайда – сол
қолын көтеру арқылы бағалайды.
|
5 сынып
оқулығы

Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
5 мин
|
Топтық
жұмыс
«Кемпірқосақ»
Топты түрлі түсті
стикер таңдау арқылы бөліп аламын, бір топта әртүрлі түстегі
оқушылар орналасады, әр топқа бөлек тапсырма беріледі. Топта есеп
талданады, шығарылады. Мұғалім кез келген түсті атаған кезде,
берілген түстегі оқушы сағат тілі бойымен келесі топқа көшеді.
Осылайша барлық түс аталған кезде, барлық оқушыда төрт есепте
талданады.
Функционалдық
сауаттылықа берілген есептер:
Мәнмәтін жағдаяты:
кәсіби
Математикалық мазмұны:
кеңістік және пішін
Құзыреттілік: жоғары
ойлау деңгейі
Мәтін түрі:
аралас
В
деңгейі
Тапсырма №
1

Дескриптор:
-
см-ді дм-мен
өрнектейді
-
Үшбұрыштың екінші
қабырғасын анықтайды
-
Периметрін
есептейді
Тапсырма №
2

Дескриптор:
-
бірінші және екінші
күндікін қосады
-
жалпы қанша кг екенін
анықтайды
Тапсырма №
3

Дескриптор:
-
ондық бөлшектерді
азайтады
Тапсырма №
4

Дескриптор:
-
үшбұрыштың екінші қабырғасын
анықтайды
-
үшбұрыштың үшінші қабырғасын
анықтайды
-
периметрін
есептейді
«ПОСТЕР»
Тапсырма /күрделілігіне
қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларды бар карточканы
пайдалану/
Бұл жолы тапсырма
барлық топқа бірдей беріледі.
С
деңгейі:

Дескриптор:
-
қосуды
орындайды
-
азайтуды
орындайды
-
жауабын
тексереді
|
Берілген түстер бойынша
оқушылар топтасады, берілген тапсырманы орындайды. Содан соң келесі
топтарына келіп топ мүшелеріне есептердің шығарылу жолын түсіндіріп
өтеді.
Шешуі:
1.61см
2.4,2дм+6,1
3.4,2дм+10,3дм+14,2дм
1.23,75кг+9,1кг 32,85кг
2.32,85кг+26,91кг
8,5-3,39
1.6,5см-0,7см
2.
6,5см+1,6см
3.
6,5см+5,8см+8,5см
Топ тапсырманы
орындаған соң, постерде қорғап шығады.

х+25,6
х+25,6
х
х
(8,9+25,6)-23
|
Интербелсенді тақта
арқылы есептер тексеріледі. )
ҚБ«Пайыз»
% оқушылар өз өздерін
бағалайды.
(қаншалықты
түсінгендерін пайызбен көрсетеді. Мәселен, 0% түк түсінбедім, 50%
түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет, 75% түсіндім, 100% өте
жақсы түсіндім)
|