Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім.

    5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

    Күні: 01.02.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Лесова Шолпан Руслановна

    Сынып:5

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

    Сабақтың мақсаты:

    • ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін біледі

    • ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады

    • ондық үлестерінің разрядтары әртүрлі ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады

    Бағалау критерийі

    • ондық бөлшектердің қосу және азайту ережелерін қолданады

    • ондық бөлшектерді бағандап қосу және азайту амалдарын орындайды

    • ондық үлес разрядтары әртүрлі ондық бөлшектерді қосып, азайтады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Білу, түсіну және қолдану

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру бөлімі

    3 мин

















    Сабақтың басы

    Жаңа сабақ

    10 мин










    9 мин

    «Пазл әдісі»

    Жұптық жұмыс













    «Қызықты теледидар» әдісі бойынша ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын білімлэнд платформасын пайдаланып түсіндіремін. Тақырыптың QR кодын оқушылардың алдына беремін, оқушылар тақырыптың мазмұнын, мысалдарын дәптерлеріне жазып алады




    Тапсырма: «Бос орынды толтыр»

    «Пилот-Штурман» әдісін қолданылады,Пилот орындаушы, Штурман нұсқаушы яғни ЕБҚ оқушы Пилот болуын қадағалаймын. Жауабының дұрыстығын тексеру үшін интербелсенді тақтаны пайдаланамын.


    Овал 2


    Овал 1


    Овал 3




    Дескриптор:

    Дескриптор

    І топ


    ІІ топ


    2,3+4,5=6,8

    6,8+0,6=7,4

    7,4+0,5=7,9

    7,9+1,7=9,6

    9,6+0,4=10

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    6,3+2,5=8,8

    8,8+1,6=10,4

    10,4+0,5=10,9

    10,9+2,7=13,6

    13,6+1,4=15

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б


    ІІІтоп


    8,01+9,08=17,09

    17,09+5,13=22,22

    22,22+1,99=24,2124,21+0,87=25,08

    25,08+4,92=30

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б



    Сынып оқушылары бөліктерді құрастыра отырып анықтамаларды қайталайды. Әр жұп жеке партаға орналасады












    Оқушылар ұялы телефонның қосымшасын сканерлеу арқылы, жаңа сабақты меңгереді, мысалдарын жазып алады.



    Жұптағы оқушылар бірлесіп бос орындарды ережеге сүйеніп толтырады.











    ҚБ: «Мадақтау».


















    ҚБ: «Ақиқат пен жалған» әдісі.

    Егер жұп сұраққа дұрыс жауап берген жағдайда, оң қолын, ал бұрыс болған жағдайда – сол қолын көтеру арқылы бағалайды.















    5 сынып оқулығы












    Үлестірме қағаздар


    Сабақтың ортасы

    7 мин






































































    5 мин


















    Топтық жұмыс

    «Кемпірқосақ»


    Топты түрлі түсті стикер таңдау арқылы бөліп аламын, бір топта әртүрлі түстегі оқушылар орналасады, әр топқа бөлек тапсырма беріледі. Топта есеп талданады, шығарылады. Мұғалім кез келген түсті атаған кезде, берілген түстегі оқушы сағат тілі бойымен келесі топқа көшеді. Осылайша барлық түс аталған кезде, барлық оқушыда төрт есепте талданады.


    Функционалдық сауаттылықа берілген есептер:

    Мәнмәтін жағдаяты: кәсіби

    Математикалық мазмұны: кеңістік және пішін

    Құзыреттілік: жоғары ойлау деңгейі

    Мәтін түрі: аралас








    В деңгейі

    Тапсырма № 1


    Дескриптор:

    1. см-ді дм-мен өрнектейді

    2. Үшбұрыштың екінші қабырғасын анықтайды

    3. Периметрін есептейді







    Тапсырма № 2

    Дескриптор:

    1. бірінші және екінші күндікін қосады

    2. жалпы қанша кг екенін анықтайды


    Тапсырма № 3

    Дескриптор:

    1. ондық бөлшектерді азайтады


    Тапсырма № 4


    Дескриптор:

    1. үшбұрыштың екінші қабырғасын анықтайды

    2. үшбұрыштың үшінші қабырғасын анықтайды

    3. периметрін есептейді





    «ПОСТЕР»

    Тапсырма /күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларды бар карточканы пайдалану/

    Бұл жолы тапсырма барлық топқа бірдей беріледі.

    С деңгейі:


    Дескриптор:

    1. қосуды орындайды

    2. азайтуды орындайды

    3. жауабын тексереді








    Берілген түстер бойынша оқушылар топтасады, берілген тапсырманы орындайды. Содан соң келесі топтарына келіп топ мүшелеріне есептердің шығарылу жолын түсіндіріп өтеді.








    Шешуі:

    1.61см

    2.4,2дм+6,1

    3.4,2дм+10,3дм+14,2дм









    1.23,75кг+9,1кг 32,85кг

    2.32,85кг+26,91кг








    8,5-3,39







    1.6,5см-0,7см

    2. 6,5см+1,6см

    3. 6,5см+5,8см+8,5см







    Топ тапсырманы орындаған соң, постерде қорғап шығады.


    х+25,6

    х+25,6

    х

    х

    (8,9+25,6)-23




    Интербелсенді тақта арқылы есептер тексеріледі. )


















    ҚБ«Пайыз» % оқушылар өз өздерін бағалайды.

    (қаншалықты түсінгендерін пайызбен көрсетеді. Мәселен, 0% түк түсінбедім, 50% түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет, 75% түсіндім, 100% өте жақсы түсіндім)










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Лесова Шолпан Руслановна
    18 Ақпан 2023
    284
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім.

    5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

    Күні: 01.02.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Лесова Шолпан Руслановна

    Сынып:5

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

    Сабақтың мақсаты:

    • ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін біледі

    • ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады

    • ондық үлестерінің разрядтары әртүрлі ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады

    Бағалау критерийі

    • ондық бөлшектердің қосу және азайту ережелерін қолданады

    • ондық бөлшектерді бағандап қосу және азайту амалдарын орындайды

    • ондық үлес разрядтары әртүрлі ондық бөлшектерді қосып, азайтады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Білу, түсіну және қолдану

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру бөлімі

    3 мин

















    Сабақтың басы

    Жаңа сабақ

    10 мин










    9 мин

    «Пазл әдісі»

    Жұптық жұмыс













    «Қызықты теледидар» әдісі бойынша ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын білімлэнд платформасын пайдаланып түсіндіремін. Тақырыптың QR кодын оқушылардың алдына беремін, оқушылар тақырыптың мазмұнын, мысалдарын дәптерлеріне жазып алады




    Тапсырма: «Бос орынды толтыр»

    «Пилот-Штурман» әдісін қолданылады,Пилот орындаушы, Штурман нұсқаушы яғни ЕБҚ оқушы Пилот болуын қадағалаймын. Жауабының дұрыстығын тексеру үшін интербелсенді тақтаны пайдаланамын.


    Овал 2


    Овал 1


    Овал 3




    Дескриптор:

    Дескриптор

    І топ


    ІІ топ


    2,3+4,5=6,8

    6,8+0,6=7,4

    7,4+0,5=7,9

    7,9+1,7=9,6

    9,6+0,4=10

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    6,3+2,5=8,8

    8,8+1,6=10,4

    10,4+0,5=10,9

    10,9+2,7=13,6

    13,6+1,4=15

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б


    ІІІтоп


    8,01+9,08=17,09

    17,09+5,13=22,22

    22,22+1,99=24,2124,21+0,87=25,08

    25,08+4,92=30

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б

    1 б



    Сынып оқушылары бөліктерді құрастыра отырып анықтамаларды қайталайды. Әр жұп жеке партаға орналасады












    Оқушылар ұялы телефонның қосымшасын сканерлеу арқылы, жаңа сабақты меңгереді, мысалдарын жазып алады.



    Жұптағы оқушылар бірлесіп бос орындарды ережеге сүйеніп толтырады.











    ҚБ: «Мадақтау».


















    ҚБ: «Ақиқат пен жалған» әдісі.

    Егер жұп сұраққа дұрыс жауап берген жағдайда, оң қолын, ал бұрыс болған жағдайда – сол қолын көтеру арқылы бағалайды.















    5 сынып оқулығы












    Үлестірме қағаздар


    Сабақтың ортасы

    7 мин






































































    5 мин


















    Топтық жұмыс

    «Кемпірқосақ»


    Топты түрлі түсті стикер таңдау арқылы бөліп аламын, бір топта әртүрлі түстегі оқушылар орналасады, әр топқа бөлек тапсырма беріледі. Топта есеп талданады, шығарылады. Мұғалім кез келген түсті атаған кезде, берілген түстегі оқушы сағат тілі бойымен келесі топқа көшеді. Осылайша барлық түс аталған кезде, барлық оқушыда төрт есепте талданады.


    Функционалдық сауаттылықа берілген есептер:

    Мәнмәтін жағдаяты: кәсіби

    Математикалық мазмұны: кеңістік және пішін

    Құзыреттілік: жоғары ойлау деңгейі

    Мәтін түрі: аралас








    В деңгейі

    Тапсырма № 1


    Дескриптор:

    1. см-ді дм-мен өрнектейді

    2. Үшбұрыштың екінші қабырғасын анықтайды

    3. Периметрін есептейді







    Тапсырма № 2

    Дескриптор:

    1. бірінші және екінші күндікін қосады

    2. жалпы қанша кг екенін анықтайды


    Тапсырма № 3

    Дескриптор:

    1. ондық бөлшектерді азайтады


    Тапсырма № 4


    Дескриптор:

    1. үшбұрыштың екінші қабырғасын анықтайды

    2. үшбұрыштың үшінші қабырғасын анықтайды

    3. периметрін есептейді





    «ПОСТЕР»

    Тапсырма /күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларды бар карточканы пайдалану/

    Бұл жолы тапсырма барлық топқа бірдей беріледі.

    С деңгейі:


    Дескриптор:

    1. қосуды орындайды

    2. азайтуды орындайды

    3. жауабын тексереді








    Берілген түстер бойынша оқушылар топтасады, берілген тапсырманы орындайды. Содан соң келесі топтарына келіп топ мүшелеріне есептердің шығарылу жолын түсіндіріп өтеді.








    Шешуі:

    1.61см

    2.4,2дм+6,1

    3.4,2дм+10,3дм+14,2дм









    1.23,75кг+9,1кг 32,85кг

    2.32,85кг+26,91кг








    8,5-3,39







    1.6,5см-0,7см

    2. 6,5см+1,6см

    3. 6,5см+5,8см+8,5см







    Топ тапсырманы орындаған соң, постерде қорғап шығады.


    х+25,6

    х+25,6

    х

    х

    (8,9+25,6)-23




    Интербелсенді тақта арқылы есептер тексеріледі. )


















    ҚБ«Пайыз» % оқушылар өз өздерін бағалайды.

    (қаншалықты түсінгендерін пайызбен көрсетеді. Мәселен, 0% түк түсінбедім, 50% түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет, 75% түсіндім, 100% өте жақсы түсіндім)










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 6 сынып
    18.02.2023
    284
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Лесова Шолпан Руслановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации