|
Бөлім. |
5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 01.02.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Лесова Шолпан Руслановна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны:0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу, түсіну және қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру бөлімі 3 мин Сабақтың басы Жаңа сабақ 10 мин 9 мин |
«Пазл әдісі» Жұптық жұмыс «Қызықты теледидар» әдісі бойынша ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын білімлэнд платформасын пайдаланып түсіндіремін. Тақырыптың QR кодын оқушылардың алдына беремін, оқушылар тақырыптың мазмұнын, мысалдарын дәптерлеріне жазып алады Тапсырма: «Бос орынды толтыр» «Пилот-Штурман» әдісін қолданылады,Пилот орындаушы, Штурман нұсқаушы яғни ЕБҚ оқушы Пилот болуын қадағалаймын. Жауабының дұрыстығын тексеру үшін интербелсенді тақтаны пайдаланамын.
Дескриптор: Дескриптор
|
Сынып оқушылары бөліктерді құрастыра отырып анықтамаларды қайталайды. Әр жұп жеке партаға орналасады
Оқушылар ұялы телефонның қосымшасын сканерлеу арқылы, жаңа сабақты меңгереді, мысалдарын жазып алады.
Жұптағы оқушылар бірлесіп бос орындарды ережеге сүйеніп толтырады. |
ҚБ: «Мадақтау».
ҚБ: «Ақиқат пен жалған» әдісі. Егер жұп сұраққа дұрыс жауап берген жағдайда, оң қолын, ал бұрыс болған жағдайда – сол қолын көтеру арқылы бағалайды.
|
5 сынып оқулығы
Үлестірме қағаздар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин
5 мин
|
Топтық жұмыс «Кемпірқосақ»
Топты түрлі түсті стикер таңдау арқылы бөліп аламын, бір топта әртүрлі түстегі оқушылар орналасады, әр топқа бөлек тапсырма беріледі. Топта есеп талданады, шығарылады. Мұғалім кез келген түсті атаған кезде, берілген түстегі оқушы сағат тілі бойымен келесі топқа көшеді. Осылайша барлық түс аталған кезде, барлық оқушыда төрт есепте талданады.
Функционалдық сауаттылықа берілген есептер: Мәнмәтін жағдаяты: кәсіби Математикалық мазмұны: кеңістік және пішін Құзыреттілік: жоғары ойлау деңгейі Мәтін түрі: аралас
В деңгейі Тапсырма № 1
Дескриптор:
Тапсырма № 2
Дескриптор:
Тапсырма № 3
Дескриптор:
Тапсырма № 4
Дескриптор:
«ПОСТЕР» Тапсырма /күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмаларды бар карточканы пайдалану/ Бұл жолы тапсырма барлық топқа бірдей беріледі. С деңгейі:
Дескриптор:
|
Берілген түстер бойынша оқушылар топтасады, берілген тапсырманы орындайды. Содан соң келесі топтарына келіп топ мүшелеріне есептердің шығарылу жолын түсіндіріп өтеді.
Шешуі: 1.61см 2.4,2дм+6,1 3.4,2дм+10,3дм+14,2дм
1.23,75кг+9,1кг 2.32,85кг+26,91кг
8,5-3,39
1.6,5см-0,7см 2.
6,5см+1,6см 3.
6,5см+5,8см+8,5см
Топ тапсырманы орындаған соң, постерде қорғап шығады.
х+25,6 х+25,6 х х (8,9+25,6)-23 |
Интербелсенді тақта арқылы есептер тексеріледі. )
ҚБ«Пайыз» % оқушылар өз өздерін бағалайды. (қаншалықты түсінгендерін пайызбен көрсетеді. Мәселен, 0% түк түсінбедім, 50% түсінген сияқтымын, әлі де көмек қажет, 75% түсіндім, 100% өте жақсы түсіндім)
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Лесова Шолпан РуслановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуМатериал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



































