Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
Мектеп: Түркібасы ЖББМ |
Педагогтіңаты-жөні |
МирхаликоваХилола |
Сыныбы:5 |
Қатысқандарсаны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
5.1.2.27 ондықбөлшектердіқосужәнеазайтудыорындау |
Сабақмақсаттары |
ондықбөлшектердіқосады, азайтады, ондықбөлшектердіқосу ,азайтудыесептердепайдаланады |
Ойлау дағдылары |
Білу ,қолдану |
Сабақкезеңдері |
Педагогтіңіс-әрекеті |
Оқушыныңіс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2мин 3мин |
1.Амандасу ,түгелдеу, психологиялықахуал:бәрімізбір-бірімізгесандармен, математикалықтерминдерарқылытілектертілейміз, 3 қатар 3 топ болады 2.Өткенсабақтықайталаужәнеүйжұмысынтексеру. «Бағдаршам»әдісідұрысболсажасыл, қатеболсақызыл, дұрыс не қатеекенінбілмесесарықиманыкөтереді. Экрандағысұрақтар-жауаптарымендұрыс – бұрысекенінанықтайды:1. Ондықбөлшектердіқалайқосады (азайтады) 2.Ондық бөлшектердіқосып, азайтқандақосу, азайтуқасиеттерісақталама? 4. Үйжұмысы: 1273,1274 есептердіңжұптары ,тақтададұрысжауаптарыашылады. 1273. Еңтиімдітәсілменесептеңдер: 2) 0,3+(1,7+2,5); (3,8+6)+4,2; 12,25+(8+3,75); 1274. Азайтудыорындаңдар: 2) 15,9-4,75; 4) 41-32,5; 6) 18,3-5; 8) 61-7,64; |
1.Бір-біріне математикалықтерминдермен ,сандарменжақсытілектертілейді 2. Сұрақжауаптыоқиды, керекқиманыкөтереді 1. Ондықбөлшектердіқалайқосады (азайтады)? 1. бөлшектердегіүтірденкейінгіцифрларсанынтеңестірукерекемес; 2. ондағыаттасразрядтардыбірініңастынабірітұратындайбағантүріндежазукерек; 3. разрядтарбойыншақосу не азайтукерек; 4. шыққаннәтижедегіүтірдіүтірлердіңастынакелтіріпқою керек. 2.Ондық бөлшектердіқосып, азайтқандақосу, азайтуқасиеттерісақталама? 1. Қосудыңауыстырымдылық, терімділікқасиеттерісақталады. 2. Қосындыдансандыазайту, саннанқосындыныазайтуқасиеттерісақталмайды Үй жұмысы:1273 2) (0,3+1,7)+2,5=4,5 (3,8+4,2)+6=14 (12,25+3,75)+8=24 1274 2) 15,9-4,75=11,15 4) 41-32,5=8,5 6) 18,3-5=13,3 8) 61-7,64=53,36 |
КестегеДұрысқиманыкөрсетсе оқушыға + таңбасы қойылады |
Слайд Математика, 5 сынып, АлдамұратоваТ.А. «Атамұра» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 мин Оқулықпен жұмыс/жеке жұмыс/ 10 мин Ерекше бақылауды қажет ететін оқушымен жұмыс Топтық жұмыс/сергіту/ 5 мин Оқушылардың функционалдық сауаттылыққа дамыту тапсырмасы Жұптық жұмыс 10 минут |
«Кім жылдам?» /өткен сабақты қайталау және дағды қалыптастыру/ 10 есеп беріледі, 2 минутта шығару керек: 5+2,2; 9,75у+2,55у; 7,8-6; 100-99,99; 41,2+3,33; 19-7,78; 12,75+3,25; 6,718+0; 5-3,05; 0,5х+0,7х; Функционалдық сауаттылық: Кітап сөресін жинақтау үшін ағаш ұстасына келесі бөлшектер қажет: 4ұзын ағаш тақтай, 6 қысқа ағаш тақтай, 12 кіші скобы, 2 үлкен скобы және 14 шуруп. Ағаш ұстасында 26 ұзын тақтай бар, оның 33-і қысқа, 200 кішкентай скобасы бар. Сонымен бірге 20 үлкен скобасы мен 51 шурупы бар. Ағаш ұстасы ең көп дегенде осы бөлшектерден қанша сөре құрастыра алады? «Сиқырлы таяқша» әдісі, мұғалім әр қатардан бір оқушыға таяқша береді, сол оқушы есепті тақтаға шығаруды бастайды, таяқшаны қай оқушыға береді сол жалғастырады №1275 а) 0,3; 0,6; 0,9; 0,35; 0,44 сандарын 1-ге дейін толықтыр. № 1276 1) 0,3х+0,8у+1,5х+1,2у; 3) 1,5а+9,7в+5,8а-1,3в. № 1281. Катердің көлде жүзу жылдамдығы 19,3 км/сағ. Ағыс жылдамдығы 2,4 км/сағ өзенде катердің :
«Ашық хат» , есептер жазылған ашық хат алады: ЕБҚЕ оқушыға: Арыс өзені Түркістан және Жамбыл облыстарынан өтеді. Жалпы ұзындығы 378 км, Жамбыл облысынан 23,6 км ағып өтеді. Түркістан облысынан қанша км ағып өтеді? «Саяхат» әдісі.Балалар бүгін Қазақстанның қалаларына саяхат жасасақ. Әр топқа бір қаланың аты және есептер жазылған қима беріледі. Қабырғаларда ілулі тұрған суреттерден сол қаланы тауып , астындағы есепті шығарады. Есептің жауабының тұсында келесі баратын қаланың аты жазылып тұрады. Осылай жалғастырады, соңында бастаған қаласына баруы керек.
«Жұптас-ойлан-бөліс» әдісі. Жұптасады, ойланып шығарады, басқалармен бөліседі. «Дәрумен -Витамин» есебі Бүгін С дәрумені туралы айтсақ. Ауырмау үшін, денсаулық жақсаруы үшін С дәруменін қабылдау керек. С дәрумені барлық жеміс-жидек пен көкөніс құрамынан кездестіруге болады. Адам күніне кемінде 130-150 мг С дәруменін тұтыну қажет. Дүйсенбіде мектеп асханасында ыстық тамақтармен қоса мына жеміс- жидектер мен көкөністердің100 грамы ұсынылады: алма, банан және салатпен бірге қырыққабат пен болгар бұрышы . Сейсенбіде мектеп асханасында ыстық тамақтармен қоса мына жеміс- жидектердің 100 грамы ұсынылады:апельсин, өрік, салатпен қызылша мен картоп. Сәрсенбіде мектеп асханасында ыстық тамақтармен қоса мына жеміс- жидектердің 100 грамы ұсынылады:шабдалы, киви және салатпен бірге қызанақ пен қияр. 1-тапсырма. Мектеп асханасынан тамақтанғанда қанша С дәруменін алуға болатынын есептеңіз. 2-тапсырма.С дәруменінің тәуліктік мөлшерін алу үшін әр күннің ас мәзіріне қосу қажет жеміс-жидектер немесе көкөністер тізімін ұсыныңыз.
|
Есептерді шығарады: жауаптары
5+2,2= 7,2 9,75у-2,55у=7,2у 7,8-6= 1,8 100-99,99=0,01 41,2+3,33=44,53 19-7,78=11,22 12,75+3,25=16 6,718+0=6,718 5-3,05=1,95 0,5х+0,7х=1,2х
№1275а),№ 1276 1) 3), № 1281 есептерді тақтада орындайды №1275 а) 0,3; 0,6; 0,9; 0,35; 0,44 сандарын 1-ге дейін толықтыр. Дескрипторы: натурал саннан ондық бөлшекті азайтады Ж: 1-0,3=0,7 1-0,6=0,4 1-0,9=0,1 1-0,35=0,65 1-0,44=0,56 № 1276 1) 0,3х+0,8у+1,5х+1,2у= 1,8х+2у; 3) 1,5а+9,7в+5,8а-1,3в= 7,3а+8,4в Дескрипторы: 1. Ұқсасмүшелердітабады 2. Ондықбөлшектерді қосадынемесе азайтады 3. Шыққанөрнекті жазады № 1281 Дескриптор: 1. Есептіоқиды ,қысқашартынқұрады 2. Ағыспенжүзгендегіжылдамдығынтабады 3. Ағысқақарсыжылдамдығынтабады
Ж: 19,3+2,4= 21,7 км/сағ 19,3-2,4=16,9 км/сағ
ЕБҚЕ бала есепті оқып, түсініп шығарады: Дескриптор:
378-23,6= 354,4 км
Дескриптор: 1. Тиімді тәсілді таңдайды 2. Ондық бөлшектерді қосуды, азайтуды орындайды. Шымкент 12,918-(4,918+3,4)= (12,918-4,918)-3,4=4,6 Алматы 4,6 Алматы (6,403+8,715)-2,403= (6,403-2,403)+8,715= 12,715 Астана 12,715
Астана (13,245+9,88)-6,88= (9,88-6,88)+13,245=16,245 Көкшетау 16,245
Көкшетау (11,703-2,703)-5,4= 3,6 Атырау 3,6 Атырау 2,3+4,5+ 0,6+0,5 +1,7 + 0,4= 102,3+1,7+4,5+0,5+0,6+0,4= 10 Шымкент 10
Жұптасып шығарады
Дескриптор: 1. Есептің мәтінін оқып, түсінеді 2.Әр күндегі жеміс-жидектер мен көкөністердің құрамындағы С дәруменінің мөлшерлерін қосады 3. Күндік мөлшерге қанша С дәрумені жетпейтінін анықтайды 4. Өздерінің ойларынша кестеге қарап жеміс-жидектер , көкөністер ұсынады
|
Дәптерлерін алмасып жауабымен тексереді, кестеге смайлик қояды /бәрі дұрыс 1-3қате 4-5 қате/
3 қатар бір-бірін тексереді, отырып шығарған оқушылар өздерін тақтамен тексереді, кестеге + қояды
Мұғалім тексеріп кестеге смайлик қояды, жарайсың, сенің қолыңнан келеді деген сияқты мадақтаулар айтады
Маршрут дұрыс болуы керек: Шымкент-Алматы-Астана-Көкшетау-Атырау
Әр жұп өз есептерін түсіндіреді, бір-бірін бағалайды, кестеге + пен белгілейді |
Слайд, смайлик
Математика, 5 сынып, АлдамұратоваТ.А. «Атамұра»
Тапсырма жазылған қималар, Смайликтер
Қалалардың суреттері, қималар
Математика, 5 сынып, АлдамұратоваТ.А. «Атамұра» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин |
Кестедегі плюстар, фигуралар, смайликтер саналып , жалпы бағаланады Рефлексия Түстері әр түрлі алма стикерлерге білмегенін, білгенін , білгісі келетінін жазып «Алма ағашына» жабыстырады
Үйге тапсырма: №1275 ә,б № 1276 2,4 №1279 |
Стикерге жазады, ағашқа жабыстырады |
|
Алма стикер, алма ағашы суреті
Математика, 5 сынып, АлдамұратоваТ.А. «Атамұра»
|