Ұйыстастыру
кезеңі
8
минут
|
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа
дайындығын ұйымдастыру.
Сабақ барысында
өзін-өзі бағалау парақтарын таратамын.Үй жұмыстарын дайын слайд
көмегімен тексеремін.
Сабақ мақсатымен
таныстырамын.
|
Сәлемдесу. Сабаққа
дайындығын бастайды. Сабақтың мақсатымен танысады. Үй жұмыстарын
дайын слайд көмегімен «Көршіңді тексер» әдісімен бірін-бірі
тексереді. Әр оқушы бағалау парақтарына алған ұпайын белгілеп
отырады.Сұрақтар болса мұғалімге
жолдайды.
а)
0,7 0,4 0,1 0,65 0,56
ә)
7,3 6,4 5,5 4,1 0,3
б)
64,8 84,3 23,1 4,85 0,01
|
Дәптерлерін «Көршіңді
тексер» әдісімен
бірін-бірі
+ немесе
–
қойып
бағалайды
ҚБ: «Ауызша
бағалау» «жарайсың», «өте жақсы»
т.б.
Дескриптор:
Ондық бөлшектерді
қосу алгоритмін біледі;1 балл
Ондық бөлшектерді
азайту алгоритмін біледі;1 балл
Жалпы балл
-2 балл
|
Бағалау
парағы;
Слайд; оқу
құралдары
|
Сабақтың
ортасы
21
минут
|
Өткен тақырыптан
келесі тапсырманы орындатамын. Себебі тақырыптар бір-бірімен тығыз
байланысты. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуда үтірден кейінгі
цифрларды теңестіру маңызды. Әсіресе ондық бөлшектерді азайтуда
балалар үтірден кейінгі таңбаларды теңестірмеген соң шатасып
жатады. Мысалы, 9,8-2,238 сиякты
есептерде.
-
Тапсырма.
(Тапсырманы жеке
жұмыс етіп беремін).
«Садақ
ату» әдісі. Тапсырманы слайд арқылы
беремін.
8,9+3,14= 7,94+16,9=
3,78+13,89= 5,03 –
1,47 =
25,1 –
8,68= 3,2-1,84 =
6,07 – 3,4
=
-
Тапсырма.
(Тапсырманы жұптық
жұмыс етіп, оқулықтан №794
есепті беремін).
Көгершіннен хат
келеді. Мұғалім хатты оқи отырып, «Алдар
көсе» тапсырмасын
түсіндіреді.
№794
0,3х+0,8у+1,5х+1,2у
4,2х+5,3у-2,6у-1,8х
1,5а+9,7b+5,8а-1,3b
12,75а+1,85b-9,55а+3,5b
3-
тапсырма. Ұлттық ойын арқылы
шығартамын.
(Тапсырманы топтық
жұмыс етіп беремін).
«Арқан
тарту» ойыны слайдта экранда болады
тақтаға және топпен шығару арқылы тапсырмаларды
орындайды
Асықтарды таңдау
арқылы;функ.сауаттылық
-
Жердің екінші жасанды
серігінің массасы 508, 3 кг , ал біріншісінің массасы одан 424 , 7
кг кем , ал үшіншісінің массасы 818 , 7 кг артық. Жердің бірінші
және үшінші жасанды серіктерінің массаларын
табыңдар.
-
Теңдеуді шешіңіз:
х-74,85=338,563
-
Ондық бөлшектерді азайтыңыз:
12- 3,744
|
-
Тапсырма.
Оқушылар тапсырманы
орындап, кез-келген оқушы қолын көтеру арқылы тақтаға шығады.
Тақтаға есепті шығарып, дұрыс жауапты тест түрінде берілген
презентациядан белгілейді.

12,04 24,84
17,67 3,56
16,42 1,36
2,67
Оқушылар тапсырманы
орындап, кез-келген оқушы қолын көтеру арқылы тақтаға шығып дұрыс
жауабын белгілейді.

1,8х+2у
2,4х+2,7у
7,3а+8,4b
3,2а+5,35b
Топ болып оқушылар
тапсырманы орындайды. Кез –келген топтан оқушы шығып, есепті
интерактивті тақтадан
белгілейді..
12,36-2,64=9,72 12-
3,744=8,256

|
Дайын слайд
көмегімен «өзін-өзі» тексереді.
Ескерту:
1-5 дұрыс болса 1
балл;
6-7 дұрыс болса 2
балл;
ҚБ: «өзін-өзі»бағалау;
бағалау парағына бұл
тапсырманы орындағаны үшін + қою арқылы өзін
бағалау
Жалпы балл -2
балл
Дескриптор:
Ондық бөлшектерді
қосу алгоритмін біледі;1 балл
Ондық бөлшектерді
азайту алгоритмін біледі;1 балл
Өрнекті ықшамдайды;
1 балл
Жалпы балл -3
балл
ҚБ: «От
шашу»;
бағалау парағына бұл
тапсырманы орындағаны үшін + қою арқылы
бағалау
ҚБ: Барлық топтың
тапсырмалары
бірдей болғандықтан,
топтар бірін-бірі
«бағдаршам» әдісімен бағалайды
«Жасыл» өте
жақсы
«Сары» жақсы, қатесі
бар
«қызыл» қате көп н\е
шығармаған
1. Ондық бөлшектерді қосу
алгоритмін қолдана алады-1 балл
2. Ондық бөлшектерді азайту
алгоритмін қолдана алады - 1 балл
3. Шешімін табады -1
балл.
Жалпы балл -3
балл
|
Оқу
құралда
ры;
Слайд;
Тақта
Бағалау
парағы;
Тапсырмалар,
оқулықпен жұмыс
Оқу
құралда
ры;
Слайд;
Тақта
Бағалау
парағы;
Үлестірмелі
материал
|