2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты:

Кажидуллина Альфия Ерболатовна

Сынып:

5 Ә сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

03.02.2025

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.27

ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаттары:

Ондық бөлшектерді қосудың алгоритімін еске түсіру;

Ондық бөлшектерді қосу және азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру.

Құндылықтар:

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Ұлттық құндылықтар

Дәйек сөз

Тәуелсіздік және отаншылдық

Ашық сабақ жоспары

Бекітемін:_____________________________________

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері, уақыты:

Педагогтың әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау

Ресурстар

Ұйыстастыру кезеңі

8 минут

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.

Оқушылардың сабаққа дайындығын ұйымдастыру.

Сабақ барысында өзін-өзі бағалау парақтарын таратамын.Үй жұмыстарын дайын слайд көмегімен тексеремін.

Сабақ мақсатымен таныстырамын.


Сәлемдесу. Сабаққа дайындығын бастайды. Сабақтың мақсатымен танысады. Үй жұмыстарын дайын слайд көмегімен «Көршіңді тексер» әдісімен бірін-бірі тексереді. Әр оқушы бағалау парақтарына алған ұпайын белгілеп отырады.Сұрақтар болса мұғалімге жолдайды.

а) 0,7 0,4 0,1 0,65 0,56

ә) 7,3 6,4 5,5 4,1 0,3

б) 64,8 84,3 23,1 4,85 0,01

Дәптерлерін «Көршіңді тексер» әдісімен бірін-бірі

+ немесе –

қойып бағалайды

ҚБ: «Ауызша бағалау» «жарайсың», «өте жақсы» т.б.

Дескриптор:

Ондық бөлшектерді қосу алгоритмін біледі;1 балл

Ондық бөлшектерді азайту алгоритмін біледі;1 балл

Жалпы балл -2 балл



Бағалау парағы;

Слайд; оқу құралдары


Сабақтың басы

3 минут

Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында ауызша есептер қойып, ондық бөлшектерге арналған есептерді шығартамын.

Есепті кезекпен-кезек оқиды. Есепті ойша шығарып, жауабын ауызша айтады.



ҚБ: «Ауызша бағалау»

«жарайсың», «дұрыс», «өте жақсы» т.б.


Оқу құралдары;


Тапсырмалар.



Сабақтың ортасы


21 минут

Өткен тақырыптан келесі тапсырманы орындатамын. Себебі тақырыптар бір-бірімен тығыз байланысты. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуда үтірден кейінгі цифрларды теңестіру маңызды. Әсіресе ондық бөлшектерді азайтуда балалар үтірден кейінгі таңбаларды теңестірмеген соң шатасып жатады. Мысалы, 9,8-2,238 сиякты есептерде.

  1. Тапсырма.

(Тапсырманы жеке жұмыс етіп беремін).

«Садақ ату» әдісі. Тапсырманы слайд арқылы беремін.

8,9+3,14= 7,94+16,9=

3,78+13,89= 5,03 – 1,47 =

25,1 – 8,68= 3,2-1,84 =

6,07 – 3,4 =


  1. Тапсырма.

(Тапсырманы жұптық жұмыс етіп, оқулықтан №794 есепті беремін).

Көгершіннен хат келеді. Мұғалім хатты оқи отырып, «Алдар көсе» тапсырмасын түсіндіреді.

794

0,3х+0,8у+1,5х+1,2у

4,2х+5,3у-2,6у-1,8х

1,5а+9,7b+5,8а-1,3b

12,75а+1,85b-9,55а+3,5b








3- тапсырма. Ұлттық ойын арқылы шығартамын.

(Тапсырманы топтық жұмыс етіп беремін).

«Арқан тарту» ойыны слайдта экранда болады тақтаға және топпен шығару арқылы тапсырмаларды орындайды

Асықтарды таңдау арқылы;функ.сауаттылық

  1. Жердің екінші жасанды серігінің массасы 508, 3 кг , ал біріншісінің массасы одан 424 , 7 кг кем , ал үшіншісінің массасы 818 , 7 кг артық. Жердің бірінші және үшінші жасанды серіктерінің массаларын табыңдар.

  2. Теңдеуді шешіңіз: х-74,85=338,563

  3. Ондық бөлшектерді азайтыңыз: 12- 3,744



  1. Тапсырма.

Оқушылар тапсырманы орындап, кез-келген оқушы қолын көтеру арқылы тақтаға шығады. Тақтаға есепті шығарып, дұрыс жауапты тест түрінде берілген презентациядан белгілейді.

12,04 24,84 17,67 3,56

16,42 1,36 2,67






Оқушылар тапсырманы орындап, кез-келген оқушы қолын көтеру арқылы тақтаға шығып дұрыс жауабын белгілейді.

1,8х+2у

2,4х+2,7у

7,3а+8,4b

3,2а+5,35b




Топ болып оқушылар тапсырманы орындайды. Кез –келген топтан оқушы шығып, есепті интерактивті тақтадан белгілейді..


12,36-2,64=9,72 12- 3,744=8,256


Дайын слайд көмегімен «өзін-өзі» тексереді.

Ескерту:

1-5 дұрыс болса 1 балл;

6-7 дұрыс болса 2 балл;

ҚБ: «өзін-өзі»бағалау;

бағалау парағына бұл тапсырманы орындағаны үшін + қою арқылы өзін бағалау

Жалпы балл -2 балл



Дескриптор:

Ондық бөлшектерді қосу алгоритмін біледі;1 балл

Ондық бөлшектерді азайту алгоритмін біледі;1 балл

Өрнекті ықшамдайды; 1 балл

Жалпы балл -3 балл

ҚБ: «От шашу»;

бағалау парағына бұл тапсырманы орындағаны үшін + қою арқылы бағалау


ҚБ: Барлық топтың тапсырмалары

бірдей болғандықтан, топтар бірін-бірі

«бағдаршам» әдісімен бағалайды

«Жасыл» өте жақсы

«Сары» жақсы, қатесі бар

«қызыл» қате көп н\е шығармаған

1. Ондық бөлшектерді қосу алгоритмін қолдана алады-1 балл

2. Ондық бөлшектерді азайту алгоритмін қолдана алады - 1 балл

3. Шешімін табады -1 балл.

Жалпы балл -3 балл

Оқу құралда

ры;

Слайд;

Тақта

Бағалау парағы;













Тапсырмалар, оқулықпен жұмыс
















Оқу құралда

ры;

Слайд;

Тақта

Бағалау парағы;

Үлестірмелі материал


Сабақтың соңы

8 минут


Қорытынды

Бекіту тапсырмасы

Телефондарыңды алып мына QR код арқылы бір ойынды ойнап кішкене сергіп қалайық.

Осылай сабақты тест тапсырмасы арқылы қорытындылаймын.

Оқушылар learningapps.org платформасы арқылы тест тапсырмаларын орындайды


learningapps.org

10 баллдық шкаламен бағалап береді. Әр оқушы тапсырманы орындап болған сәтте жинаған ұпайын көре алады.

https://learningapps.org/view21964826

Рефлексия

Слайдтағы «ат жарысы» арқылы оқушылардан кері байланыс аламын.

Бағалау жұмыстарын жинап аламын. Оқушылардың белсенділігіне қарай,жинаған ұпайына қарай бағалап өтемін


Үйге тапсырма: №785

Бағалау парақтары бойынша жалпы ұпайдың пайызын шығарып

1-10 баллдық шкаламен бағалау

Ат жарысы кері байланысқа арналған презентация;

Бағалау парағы





29 Наурыз 2025
127
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі