Мамай а НОМ
Математика
ашық сабақ

|
Күні: Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру; |
|
Сабақтың мақсаттары |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу 1.Аралас сан 2.Жай бөлшек 3.Ондық бөлшек 5 минут «Серпілген сауал» 5 минут |
І. Үй тапсырмасын тексеру. ІІ.«Wordwall» платформасы арқылы өткен сабақты еске түсіру мақсатында сұрақ-жауап алынады. |
Тақтада үй жұмысы жауаптары көрсетіледі, оқушылар жұптасып, бір бірінің шығарған есептерін тексереді. «Серпілген сауал» арқылы өткенді қайталау сұрақтары бойынша ойларын жинақтап, жауап береді.
1. "Ондық бөлшек" дегеніміз не? Бірліктен де кіші разряды бар ондық жүйеде жазылған сан 2. Ондық бөлшек қайда қолданылады? Күрделі есептеулерде 3. Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болады? Бөлімдері 10, 100, 1000 т.с.с. жай бөлшектерді 4. Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? Бүтін бөлік 5. Үтірден кейін жазылған санды қалай атайды? Бөлшек бөлік 6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың арасына үтір қойылады? Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің арасына |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Таныстырылым Шаттық шебері. Таратпа қағаздар |
|
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 10 минут Жұптық жұмыс 10 минут |
«Тарсия» әдісі «Quizizz» платформасы арқылы тестік тапсырма беріледі. |
Оқушылар ондық бөлшекті жай бөлшекке және жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра отырып, «Тарсия» тәсілі арқылы тапсырманы топпен орындайды.
Оқушылар тапсырманы жұптасып тестік тапсырма орындайды да, өзара бірін-бірі бағалайды. «Кім жылдам?»
1. Ондық бөлшекті анықта 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап: а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап: а) 23 в) 53 с)100
4. ондық бөлшек түрінде
жаз: а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта: а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17
6. 11,01133 санын жай бөлшекке
айналдырыңдар: |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Аяқталуы Жеке жұмыс 10 минут Кері байланыс 5 минут |
Әр топ оқушыларына QR код арқылы есеп беріледі. «Көңілді паравоз» әдісі арқылы кері байланыс береді. |
Оқушылар есепті жеке орындайды. Өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, өрнектің мәнін табыңдар: І топ ІІ топ
ІІІ топ Рефлексия
Үйге тапсырма!№740, 741,742 |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Оқулық, дәптерлер. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
Мамай а НОМ
Математика
ашық сабақ

|
Күні: Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру; |
|
Сабақтың мақсаттары |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу 1.Аралас сан 2.Жай бөлшек 3.Ондық бөлшек 5 минут «Серпілген сауал» 5 минут |
І. Үй тапсырмасын тексеру. ІІ.«Wordwall» платформасы арқылы өткен сабақты еске түсіру мақсатында сұрақ-жауап алынады. |
Тақтада үй жұмысы жауаптары көрсетіледі, оқушылар жұптасып, бір бірінің шығарған есептерін тексереді. «Серпілген сауал» арқылы өткенді қайталау сұрақтары бойынша ойларын жинақтап, жауап береді.
1. "Ондық бөлшек" дегеніміз не? Бірліктен де кіші разряды бар ондық жүйеде жазылған сан 2. Ондық бөлшек қайда қолданылады? Күрделі есептеулерде 3. Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болады? Бөлімдері 10, 100, 1000 т.с.с. жай бөлшектерді 4. Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? Бүтін бөлік 5. Үтірден кейін жазылған санды қалай атайды? Бөлшек бөлік 6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың арасына үтір қойылады? Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің арасына |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Таныстырылым Шаттық шебері. Таратпа қағаздар |
|
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 10 минут Жұптық жұмыс 10 минут |
«Тарсия» әдісі «Quizizz» платформасы арқылы тестік тапсырма беріледі. |
Оқушылар ондық бөлшекті жай бөлшекке және жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра отырып, «Тарсия» тәсілі арқылы тапсырманы топпен орындайды.
Оқушылар тапсырманы жұптасып тестік тапсырма орындайды да, өзара бірін-бірі бағалайды. «Кім жылдам?»
1. Ондық бөлшекті анықта 2. 420,12 санының бүтін бөлігін тап: а) 12 в) 42 с) 420 3. 23,53 санының бөлшек бөлігін тап: а) 23 в) 53 с)100
4. ондық бөлшек түрінде
жаз: а) 0,421 в) 4,121 с) 4,21 5. 10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта: а) 10,017 в) 10,170 с) 1,17
6. 11,01133 санын жай бөлшекке
айналдырыңдар: |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Аяқталуы Жеке жұмыс 10 минут Кері байланыс 5 минут |
Әр топ оқушыларына QR код арқылы есеп беріледі. «Көңілді паравоз» әдісі арқылы кері байланыс береді. |
Оқушылар есепті жеке орындайды. Өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, өрнектің мәнін табыңдар: І топ ІІ топ
ІІІ топ Рефлексия
Үйге тапсырма!№740, 741,742 |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Оқулық, дәптерлер. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз



Ә)
Б)
В) 11



















