Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

Материал туралы қысқаша түсінік
математика 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мамай а НОМ







Математика

ашық сабақ


















Күні:

Сынып: 5

Мұғалім: Бугабай М.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.25

бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;

Сабақтың мақсаттары

  1.  Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруға мәлімет алу,білу;

  2. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру ережесін түсіну;

  3. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды есептер арқылы практика жүзінде үйрену;.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу

1.Аралас сан

2.Жай бөлшек

3.Ондық бөлшек


5 минут


«Серпілген сауал»

5 минут

І. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІ.«Wordwall» платформасы арқылы өткен сабақты еске түсіру мақсатында сұрақ-жауап алынады.

Тақтада үй жұмысы жауаптары көрсетіледі, оқушылар жұптасып, бір бірінің шығарған есептерін тексереді. «Серпілген сауал» арқылы өткенді қайталау сұрақтары бойынша ойларын жинақтап, жауап береді.


1. "Ондық бөлшек" дегеніміз не?

Бірліктен де кіші разряды бар ондық жүйеде жазылған сан

2. Ондық бөлшек қайда қолданылады? Күрделі есептеулерде

3. Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болады?

Бөлімдері 10, 100, 1000 т.с.с. жай бөлшектерді

4. Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? Бүтін бөлік

5. Үтірден кейін жазылған санды қалай атайды? Бөлшек бөлік

6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың арасына үтір қойылады? Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің арасына

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Таныстырылым

Шаттық шебері.

Таратпа қағаздар


Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

10 минут













Жұптық жұмыс

10 минут





«Тарсия» әдісі














«Quizizz» платформасы арқылы тестік тапсырма беріледі.

Оқушылар ондық бөлшекті жай бөлшекке және жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыра отырып, «Тарсия» тәсілі арқылы тапсырманы топпен орындайды.

Picture 37

Оқушылар тапсырманы жұптасып тестік тапсырма орындайды да, өзара бірін-бірі бағалайды.

«Кім жылдам?»

1.  Ондық бөлшекті анықта
а)  12,05     в) 20                   с)

2.  420,12 санының бүтін бөлігін тап:

а) 12      в) 42    с) 420

3.  23,53 санының бөлшек бөлігін тап:

а) 23     в) 53     с)100

4.  ондық бөлшек түрінде жаз:

а) 0,421   в) 4,121 с) 4,21

5.  10,17 бөлшегіне тең бөлшекті анықта:

а) 10,017  в) 10,170  с) 1,17

6. 11,01133 санын жай бөлшекке айналдырыңдар:
А)
        Ә)        Б)           В) 11

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Аяқталуы

Жеке жұмыс

10 минут














Кері байланыс

5 минут


Әр топ оқушыларына QR код арқылы есеп беріледі.











«Көңілді паравоз» әдісі арқылы кері байланыс береді.

Оқушылар есепті жеке орындайды.

Өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, өрнектің мәнін табыңдар:

І топ

ІІ топ

  1. 2,25+11

ІІІ топ

Рефлексия

Үйге тапсырма!№740, 741,742

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады

Оқулық, дәптерлер.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі