|
Мектеп |
|
|
Сабақтың тақырыбы Сабақ 98 |
Есептер шығару Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру |
|
Күні |
Мұғалім есімі: |
|
Сынып5
О |
Қатысқандар саны қатыспағандар саны |
|
. 5.5.2.4ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26ондық бөлшектерді салыстыру; |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқу нәтижелері
|
|
|
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу, өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып,өрнектің мәнін таба білу, дағдысын қалыптастыру Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеуді біледі. Ондық бөлшектерді салыстыруды үйренеді. Ондық бөлшектерге берілген есептерді шығара алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
І – топ 8,1; 0,15; 45,256; 11,0625, 3,5; 12,97; 0,571; 153,6501. ІІ –
топ
) |
Оқулық пен жұмыс Кластер мен жұмыс. І –ІІ топ Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру бойынша кластер сызады. Екі топ сызған кластерінрін, жасаған жұмыстарын қорғайды. Дәптермен жұмыс (термин сөздерді жазу, полигот) Оқушылардан кейін кем жерлерін өзім толықтырамыз |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ондық бөлшекті салыстырыңдар (ауызша) 6,2 мен 7,1 5,73 пен 5,69 32,46 мен 32,48 0,638 бен 0,648 0,971 мен 0,97 10,215 пен 10,309 №771 Автобус қаладан
56 56 169 179 |
№765 Жұлдызшаның орнына қос теңсіздікті қанағаттандыратындай цифрды қойып жаз 1) 3,735<3,*61<3,*45 =>3,735<3,861<3,945 2) 0,889<0,9*<0,*1 =>0,889<0,900<0,910 3) 7,672<*,315<*,111 =>7,672<8,315<9,111 №767Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша салыстырыңдар 1) 4,899*4,9 =>4,889<4,900 2) 8,205*18,205 =>8,205<18,205 3) 7,50*7,400 =>7,5>7,4
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Дәптермен жұмыс |
|
Сабақтың соңы |
Оқулықпен жұмыс№773-778 Рефлексия (5 мин) Бағалау (өзін – өзі бағалау) (1 мин |
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
|
Мектеп |
|
|
Сабақтың тақырыбы Сабақ 98 |
Есептер шығару Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру |
|
Күні |
Мұғалім есімі: |
|
Сынып5
О |
Қатысқандар саны қатыспағандар саны |
|
. 5.5.2.4ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26ондық бөлшектерді салыстыру; |
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқу нәтижелері
|
|
|
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу, өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып,өрнектің мәнін таба білу, дағдысын қалыптастыру Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеуді біледі. Ондық бөлшектерді салыстыруды үйренеді. Ондық бөлшектерге берілген есептерді шығара алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
І – топ 8,1; 0,15; 45,256; 11,0625, 3,5; 12,97; 0,571; 153,6501. ІІ –
топ
) |
Оқулық пен жұмыс Кластер мен жұмыс. І –ІІ топ Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру бойынша кластер сызады. Екі топ сызған кластерінрін, жасаған жұмыстарын қорғайды. Дәптермен жұмыс (термин сөздерді жазу, полигот) Оқушылардан кейін кем жерлерін өзім толықтырамыз |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
|
Сабақтың ортасы |
Ондық бөлшекті салыстырыңдар (ауызша) 6,2 мен 7,1 5,73 пен 5,69 32,46 мен 32,48 0,638 бен 0,648 0,971 мен 0,97 10,215 пен 10,309 №771 Автобус қаладан
56 56 169 179 |
№765 Жұлдызшаның орнына қос теңсіздікті қанағаттандыратындай цифрды қойып жаз 1) 3,735<3,*61<3,*45 =>3,735<3,861<3,945 2) 0,889<0,9*<0,*1 =>0,889<0,900<0,910 3) 7,672<*,315<*,111 =>7,672<8,315<9,111 №767Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша салыстырыңдар 1) 4,899*4,9 =>4,889<4,900 2) 8,205*18,205 =>8,205<18,205 3) 7,50*7,400 =>7,5>7,4
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Дәптермен жұмыс |
|
Сабақтың соңы |
Оқулықпен жұмыс№773-778 Рефлексия (5 мин) Бағалау (өзін – өзі бағалау) (1 мин |
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
шағым қалдыра аласыз













