Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке бөлу.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке бөлу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларда ондық бөлшекті ондық бөлшекке,санға көбейту ережесін біледі, қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты:

Нагметуллаева Гулистан

Күні:

26.02.2025ж

Сынып: 5 «б»

Қатысушылардың саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларда ондық бөлшекті ондық бөлшекке,санға көбейту ережесін біледі, қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин




Сабақтың ұйымдастыру кезеңі.

1. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескерту.

«Комплименттер» жаттығуы.Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп,сыныптастарының жақсы қасиеттерін атап көрсетуге тырысады

2.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың жазған жұмыстарын көмекшілер мен бірге тексеремін

Үй тапсырмасын тексеру №918

Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «LUMIO» платформасы арқылы сұрақ жауап.

  1. Ондық бөлшектердің үлестерін ата.

  2. 0,144:12=

  3. 2,562+10,6=

  4. Ондық бөлшектерді қалай көбейтеміз?

  5. 5x-0,7x=

6)0,25*36=

Мұғаліммен амандасады

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп,сыныптастарының жақсы қасиеттерін атап көрсетуге тырысады


Оқушылар әр қатардағы балалардың дәптерін алып, тексеріп шығады.№918 есеп

0,42:0,06=7

0,036:0,09=0,4

1,23:0,41=3

0,056:0,08=7

0,975:1,95=0,005

5,85:3,25=1,8

4,92:16,4=0,3

3,2:0,25=12,8

9,9:4,5=2,2

Сұрақтарға жауап береді



«Мадақтау сөз» әдісі белсенді арқылы оқушыларды бағалау





Дескриптор:

Үй тапсырмасына-1балл





Дескриптор:

Әр дұрыс жауапқа-

1 балл




сурет










Дәптер

Оқулық



Сабақ ортасы

35 мин
















https://youtube.com/watch?v=ytWmhGzr7Rg&feature=shared

Ондық бөлшекті натурал санға, ондық бөлшекке бөлу үшін бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, бөлінгіштегі үтірді де, бөлгіштегі үтірді де сонша цифрға оңға қарай жылжытамыз. Сонда ондық бөлшекке бөлу натурал санға бөлу сияқты орындалады.

6,3 : 3 бөліндісінің мәнін тап.

6,3 > 3 және берілген ондық бөлшекте үтірден кейін бір сан, онда 6,3 : 3 қатынасын 63 : 3 = 21 қатынасы түрінде алып, есепте және оңнан солға қарай үтірді бір орынға жылжытып қой. Яғни 6,3 : 3 = 2,1.

  1. 21,12 : 16 бөліндісінің мәнін тап.

21,12 > 16 және берілген ондық бөлшекте үтірден кейін екі сан, онда 21,12 : 16 қатынасын 2112 : 16 = 132 натурал сандардың қатынасы түрінде алып есепте және оңнан солға қарай үтірді екі орынға жылжытып қой. Яғни 21,12 : 16 = 1,32.


1-тапсырма.Жеке жұмыс. «Кім жылдам»әдісі «LUMIO»

Амалдарды орындаңдар:

  1. (4,23 – 2,34) : 21=

  2. (7,13 + 9,25) : 13=

  3. (50 – 8,6) : 92=

  4. (28,88 + 35,8) : 28=

  5. (65,95 – 0,45) : 52=

  6. (1,85 + 3,25) : 34=

  7. (4,04 + 5,16) : 46=

  8. (0,8 + 0,55) : 15=

2-тапсырма Топтық жұмыс

Жауабымен сәйкестендір

0,5·x=795,5:0,5


Есіл өзені, 2450 км

0.2·x=490



Ертіс өзені, 4254 км

0,3·y=1276,2

Тобыл өзені, 1591 км

2-тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

1) Тік төртбұрыштың ауданы 21,5 см, ұзындығы 5 см. Енін табыңдар?

2) Самал 2,16 кг, ал Айша одан 3 есе кем алма жинады. Айша неше кг алма жинады?

3)Тең қабырғалы үшбұрыштың периметрі 37,14 см. Оның қабырғасын табыңдар

4)Квадраттың периметрі 21 см. Квадраттың қабырғасын тап.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады:















Shape1 Тапсырманы жеке орындайды

Амалдарды орындаңдар:

  1. (4,23 – 2,34) : 21=1,89 : 21=0,09

  2. (7,13 + 9,25) : 13=16,38 : 13=1,26

  3. (50 – 8,6) : 92=41,4 : 92= 0,42

  4. (28,88 + 35,8) : 28=64,68 : 28=2,31

  5. (65,95 – 0,45) : 52=65,52 : 52=1,26

  6. (1,85 + 3,25) : 34=5,1 : 34=0,15

  7. (4,04 + 5,16) : 46=9,2 :46=0,2

  8. (0,8 + 0,55) : 15=1,35 : 15=0,09

Сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді, топта талқылайды


















Есептің шартын жазады.

Тапсырманы жұппен жұмыс дәптеріне орындайды.

Тапсырмаларды тақтада орындау ұсынылады.


Ынталандыру сөздері

Жарайсың!

Тамаша!















Дескриптор:

- амалдардың орындалу реттілігін біледі– 1 балл

-ондық бөлшектерді қосуды (азайтуды) орындайды– 1 балл

-ондық бөлшектерді бөлуді орындайды– 1 балл

-өрнектің мәнін дұрыс шешеді – 1 балл



Жалпы 4 балл







Дескриптор:

-сұрақтарды жауаптарымен дұрыс сәйкестендіреді –

1 балл













Дескриптор:

-есеп мәтініне қарай өрнек құрастырады-

1 балл

-Формуласын жазады -1 балл

-ондық бөлшектерді бөлуді орындайды-1 балл

Жалпы 3 балл








Таратпа қағаз

Дәптер

Тақта

бор













Оқулық

Дәптер

Тақта

бор








Таратпа қағаз

Дәптер

Тақта

бор













Жұмыс дәптерлері.

Тақта

Таратпа қағаздар

Интербелсенді тақта






Сабақтың соңы

5 минут






Қорытынды.

Сабақ соңында сабақ мақсатына жеткен жетпегенін анықтап қорытындылау. Үйге тапсырма №908 есеп



Оқушылар сабақтан алған әсерлерін мақсатқа жеткен жетпегендерін айтып сабақты қорытындылайды. Және бағалау парағында алған ұпайларын айтып, өздерін бағалайды.


Кері байланыс

Бағалау.

1-10 баллдық жүйе бойынша критерий мен дескрипторға сай, оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне қарай бағаланады.

Стикер,түрлі түсті бояу










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі