Сабақтың
басы
5 мин
|
Сабақтың ұйымдастыру
кезеңі.
1. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылармен сәлемдесу,
сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде
техника қауіпсіздігін ескерту.
«Комплименттер»
жаттығуы.Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін
білдіріп,сыныптастарының жақсы қасиеттерін атап көрсетуге
тырысады
2.Үй тапсырмасын
тексеру. Оқушылардың жазған жұмыстарын
көмекшілер мен бірге тексеремін
Үй тапсырмасын тексеру
№918
Өткен тақырыпты еске түсіру
мақсатында «LUMIO» платформасы арқылы сұрақ
жауап.
-
Ондық бөлшектердің үлестерін
ата.
-
0,144:12=
-
2,562+10,6=
-
Ондық бөлшектерді қалай
көбейтеміз?
-
5x-0,7x=
6)0,25*36=
|
Мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-біріне жылы
лебіздерін білдіріп,сыныптастарының жақсы қасиеттерін атап
көрсетуге тырысады
Оқушылар әр қатардағы
балалардың дәптерін алып, тексеріп шығады.№918
есеп
0,42:0,06=7
0,036:0,09=0,4
1,23:0,41=3
0,056:0,08=7
0,975:1,95=0,005
5,85:3,25=1,8
4,92:16,4=0,3
3,2:0,25=12,8
9,9:4,5=2,2
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Мадақтау сөз» әдісі
белсенді арқылы оқушыларды
бағалау
Дескриптор:
Үй
тапсырмасына-1балл
Дескриптор:
Әр дұрыс
жауапқа-
1
балл
|
сурет
Дәптер
Оқулық
|
Сабақ
ортасы
35
мин
|
https://youtube.com/watch?v=ytWmhGzr7Rg&feature=shared
Ондық бөлшекті натурал санға,
ондық бөлшекке бөлу үшін бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса,
бөлінгіштегі үтірді де, бөлгіштегі үтірді де сонша цифрға оңға
қарай жылжытамыз. Сонда ондық бөлшекке бөлу натурал санға бөлу
сияқты орындалады.
6,3 : 3 бөліндісінің мәнін
тап.
6,3 > 3 және
берілген ондық бөлшекте үтірден кейін бір сан,
онда 6,3 : 3 қатынасын 63 : 3 =
21 қатынасы түрінде алып, есепте және оңнан солға қарай үтірді
бір орынға жылжытып қой. Яғни 6,3 : 3 =
2,1.
-
21,12 : 16 бөліндісінің мәнін
тап.
21,12 > 16 және берілген ондық бөлшекте
үтірден кейін екі сан,
онда 21,12 : 16 қатынасын 2112 : 16
= 132 натурал сандардың қатынасы түрінде алып есепте және
оңнан солға қарай үтірді екі орынға жылжытып қой.
Яғни 21,12 : 16 = 1,32.
1-тапсырма.Жеке
жұмыс. «Кім
жылдам»әдісі «LUMIO»
Амалдарды
орындаңдар:
-
(4,23 – 2,34) :
21=
-
(7,13 + 9,25) :
13=
-
(50 – 8,6) :
92=
-
(28,88 + 35,8) :
28=
-
(65,95 – 0,45) :
52=
-
(1,85 + 3,25) :
34=
-
(4,04 + 5,16) :
46=
-
(0,8 + 0,55) :
15=
2-тапсырма Топтық
жұмыс
Жауабымен
сәйкестендір
0,5·x=795,5:0,5
|
|

Есіл өзені, 2450
км
|
0.2·x=490
|

Ертіс өзені, 4254
км
|
0,3·y=1276,2
|

Тобыл өзені, 1591
км
|
2-тапсырма. Жұптық жұмыс
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі
1) Тік төртбұрыштың ауданы
21,5 см, ұзындығы 5 см. Енін табыңдар?
2) Самал 2,16 кг, ал Айша одан 3 есе кем алма
жинады. Айша неше кг алма
жинады?
3)Тең қабырғалы үшбұрыштың
периметрі 37,14 см. Оның қабырғасын
табыңдар
4)Квадраттың периметрі 21 см.
Квадраттың қабырғасын тап.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады:
Тапсырманы жеке
орындайды
Амалдарды
орындаңдар:
-
(4,23 – 2,34) : 21=1,89 :
21=0,09
-
(7,13 + 9,25) : 13=16,38 :
13=1,26
-
(50 – 8,6) : 92=41,4 : 92=
0,42
-
(28,88 + 35,8) : 28=64,68 :
28=2,31
-
(65,95 – 0,45) : 52=65,52 :
52=1,26
-
(1,85 + 3,25) : 34=5,1 :
34=0,15
-
(4,04 + 5,16) : 46=9,2
:46=0,2
-
(0,8 + 0,55) : 15=1,35 :
15=0,09
Сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді,
топта талқылайды
Есептің шартын
жазады.
Тапсырманы жұппен жұмыс дәптеріне
орындайды.
Тапсырмаларды тақтада орындау
ұсынылады.
|
Ынталандыру
сөздері
Жарайсың!
Тамаша!
Дескриптор:
- амалдардың орындалу реттілігін
біледі– 1
балл
-ондық бөлшектерді қосуды (азайтуды)
орындайды– 1
балл
-ондық бөлшектерді бөлуді
орындайды– 1
балл
-өрнектің мәнін дұрыс
шешеді – 1
балл
Жалпы 4
балл
Дескриптор:
-сұрақтарды жауаптарымен дұрыс
сәйкестендіреді –
1
балл
Дескриптор:
-есеп мәтініне қарай өрнек
құрастырады-
1
балл
-Формуласын жазады
-1
балл
-ондық бөлшектерді бөлуді
орындайды-1
балл
Жалпы 3
балл
|
Таратпа
қағаз
Дәптер
Тақта
бор
Оқулық
Дәптер
Тақта
бор
Таратпа
қағаз
Дәптер
Тақта
бор
Жұмыс
дәптерлері.
Тақта
Таратпа
қағаздар
Интербелсенді
тақта
|