|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
« Бекітемін»
«Бұланды а.ЖОББМ»КММ
Мектеп директоры
_________ СмайловаБ.С.
|
Күні:22.02.24 |
Мұғалімнің аты-жөні:Шерипхан А |
|
Сынып: 5А |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау |
|
Құндылықтар: |
Барлық оқушылар: Бөлшектер туралы теориялық білімдерді пайдалана отырып, ондық бөлшектерді ондық бөлшекке бөлуді оқушы санасына бекіту ,тиянақтау. |
|
Оқушылардың басым бөлігі: түсінік беру арқылы оқушылардың ондық бөлшектер, бөлу тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау. |
|
|
Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады Білуге жаңаны тануға құштар болу |
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5мин |
І. Ұйымдастыру сәті. Үй тапсырмасын тексеру. (мұғалім үйге берілген есепті оқушыларға дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді) |
«Кубик-рубик әдісі» психологиялық тренинг Бір-бірімен дәптер алмасу арқылы үй жұмысын тексереді
|
Бір-бірін бағалау |
Презентатция |
|
Сабақтың ортасы 30мин Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
Сұрақтарға жауап беріңдер: Ондық бөлшекке бөлу ережесін еске түсіру 1,68:0,8= 2,08:0,05= 0,25:0,05= 1,64:0,41= 20,3:1,45= 2,244:5,61= 86,1:0,41= 0,016:0,08= 60,75:0,9= Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
|
«Ұяшық» әдісін пайдаланып оқушылар жеке-жеке тақтада есепті шығарады 1,68:0,8=2,1 2,08:0,05=41,6 0,25:0,05=5 1,64:0,41=4 20,3:1,45=14 2,244:5,61=0,4 86,1:0,41=210 0,016:0,08=0,2 60,75:0,9=67,5 Дескриптор: - Ондық бөлшекті баған түрінде жазады
- Өрнектің мәнің
табады
|
бір-бірін бағалайды.
|
Кеспе қағаз Интеративті тақта |
|
Сабақтың соңы 10мин Үй тапсырмасы |
Kahoot ойыны арқылы білімдерін тексеру «
Ойлан, жұптас,
пікірлес» әдісін пайдаланып
оқулықтан Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін түсіндіреді Есептер шығару жолдарын жазады
Кеспе қағаз |
Ұялы телефонды қолданады
Әр жұптыққа үлестірмелі қағаздар таратылады.
25,5:5= 1,5:3= 4,7:10= 0,48:4= 0,9:100= 26:10= 0,8:4= 5:100= 0,2:5= 0,8:4= 2,6:2= 1,8:9= 3,7:10= 5,3:5= 0,6:3= |
Рефлексия
|
Интеративті тақта |
25,5:5= 1,5:3=
4,7:10= 0,48:4=
0,9:100= 26:10=
0,8:4= 5:100=
0,2:5= 0,8:4=
2,6:2= 1,8:9=
3,7:10= 5,3:5=
0,6:3=
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
« Бекітемін»
«Бұланды а.ЖОББМ»КММ
Мектеп директоры
_________ СмайловаБ.С.
|
Күні:22.02.24 |
Мұғалімнің аты-жөні:Шерипхан А |
|
Сынып: 5А |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау |
|
Құндылықтар: |
Барлық оқушылар: Бөлшектер туралы теориялық білімдерді пайдалана отырып, ондық бөлшектерді ондық бөлшекке бөлуді оқушы санасына бекіту ,тиянақтау. |
|
Оқушылардың басым бөлігі: түсінік беру арқылы оқушылардың ондық бөлшектер, бөлу тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау. |
|
|
Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады Білуге жаңаны тануға құштар болу |
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5мин |
І. Ұйымдастыру сәті. Үй тапсырмасын тексеру. (мұғалім үйге берілген есепті оқушыларға дәптерлерін ауыстыру арқылы тексереді) |
«Кубик-рубик әдісі» психологиялық тренинг Бір-бірімен дәптер алмасу арқылы үй жұмысын тексереді
|
Бір-бірін бағалау |
Презентатция |
|
Сабақтың ортасы 30мин Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
Сұрақтарға жауап беріңдер: Ондық бөлшекке бөлу ережесін еске түсіру 1,68:0,8= 2,08:0,05= 0,25:0,05= 1,64:0,41= 20,3:1,45= 2,244:5,61= 86,1:0,41= 0,016:0,08= 60,75:0,9= Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
|
«Ұяшық» әдісін пайдаланып оқушылар жеке-жеке тақтада есепті шығарады 1,68:0,8=2,1 2,08:0,05=41,6 0,25:0,05=5 1,64:0,41=4 20,3:1,45=14 2,244:5,61=0,4 86,1:0,41=210 0,016:0,08=0,2 60,75:0,9=67,5 Дескриптор: - Ондық бөлшекті баған түрінде жазады
- Өрнектің мәнің
табады
|
бір-бірін бағалайды.
|
Кеспе қағаз Интеративті тақта |
|
Сабақтың соңы 10мин Үй тапсырмасы |
Kahoot ойыны арқылы білімдерін тексеру «
Ойлан, жұптас,
пікірлес» әдісін пайдаланып
оқулықтан Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу ережесін түсіндіреді Есептер шығару жолдарын жазады
Кеспе қағаз |
Ұялы телефонды қолданады
Әр жұптыққа үлестірмелі қағаздар таратылады.
25,5:5= 1,5:3= 4,7:10= 0,48:4= 0,9:100= 26:10= 0,8:4= 5:100= 0,2:5= 0,8:4= 2,6:2= 1,8:9= 3,7:10= 5,3:5= 0,6:3= |
Рефлексия
|
Интеративті тақта |
25,5:5= 1,5:3=
4,7:10= 0,48:4=
0,9:100= 26:10=
0,8:4= 5:100=
0,2:5= 0,8:4=
2,6:2= 1,8:9=
3,7:10= 5,3:5=
0,6:3=
шағым қалдыра аласыз
































