«Ой
қозғау» әдісі.
5
мин
Сабақтың ортасы
Топтық
жұмыс
15
минут
Жеке
жұмыс
(оқулық
бойынша)
15
минут
|
4. Өткен сабақты
қайталау
« Wordwall»
қосымшасы бойынша:

Сұрақ-жауап
-
Ондық бөлшек дегеніміз не?
-
Ондық бөлшектерді қалай
салыстырамыз?
-
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды қалай
орындаймыз?
-
Ондық бөлшекті натурал санға және ондық
бөлшекке қалай көбейтеміз?
-
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу деген
не?
-
Ондық бөлшектерді бөлу қалай
орындалады?
Сабақтың
тақырыбымен, мақсатын айтып өтеді.
5.
3-топқа пазл беріледі.
Есептерді жауаптарымен
сәйкестендір.


Жеке жұмыс (оқулық
бойынша)
№919
Амалдарды
орындаңдар
(12,33+7,3):6,5=
(6-2,43):4
¼=
9,75:(4
½-2,55)=
15,96:(9/25+2,04)=
Топтық
тапсырма 1-топ.Заттардың
массаларын салыстыру, неше есе үлкен? 2-топ. Топтағы екі
оқушының бойының ұзындықтарын салыстыру, неше есе ұзын?
3-топ. Ыдыстардың сыйымдылығын салыстыру, неше есе
үлкен?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Өткен тақырып бойынша қайталау
жасайды. Бағалау парағына баллдарын қояды.
Оқушылар сабақтың мақсатын
қайталап айтып өтеді.
Оқушылар есептерді жауаптарымен
сәйкестендіріп пазлды құрастырғанда, сурет шығады.
Бағалау парағына баллдарын
қояды.
Оқушылар жеке тапсырма
орындайды дәнтерге жазады, тақтаға есептер шығарады.
Оқушылар топтасып тапсырманы орындайды,
қалай орындады түсіндіріп береді.
|
Белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру, фишкалар
тарату
Дискриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді:
Жалпы 1-балл
Белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру, фишкалар
тарату
Дескриптор:
- ондық бөлшекті
бөлшекке бөлуді орындайды: 2-балл - суретті
құрастырады: 1-балл
Жалпы:
3-балл
Дескриптор:
- бөлшекті ондық бөлшекке
айналдырады. 1-балл
-амалдарды орындайды. 1-балл жалпы балл: 2-балл
Дескриптор:
- салыстыруды орындайды: 1-балл
|
интерактивті тақта, слайд, дәптер,
кітап,
Оқулық
5-сынып.
Алдамуратова Т.А, Байшоланова К.,
Байшоланов Е.
“Атамұра”,
2017ж
|