2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
-ондық бөлшеті бөлуге берілген есептерді шығара отырып, алған білімін практикада қолдана алу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Мектеп: «Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп» КММ

Педагогтің аты-жөні:

Кеулимкосова Гулжайнат Мырзағали қызы

Күні:

01.03.2022 ж.

Сыныбы: 5 «а»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.12.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау:

Сабақтың мақсаты:

-ондық бөлшеті бөлуге берілген есептерді шығара отырып, алған білімін практикада қолдана алу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


3 мин

1. Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын сұрау.

2. Топқа бөлу

«Flippitity» қосымшаның көмегімен 3 топқа бөлу:

Shape1

Мұғаліммен амандасады

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Интерактивті тақта, слайд, дәптер, кітап


Оқушылар 3-топқа бөлінеді.



5 мин.











3.Үй жұмысын тексеру

Үй жұмысын тексергенде оқушыларға

classtime.com қосымшасы бойынша сілтеме жіберіледі:

Үйге тапсырма № 912

1.Кәмпит салынған қораптың сыртында «0,8 кг 384тг» деп көрсетілген. Осы кәмпиттің 1 килограмының бағасы неше теңге? Ж 480

2. Ұн салынған пакеттің сыртында «1,5 кг, 105тг»деп жазылған. 1 кг ұнның бағасы неше теңге? Ж 70

Үй жұмысының шешімі тақтада көрсетіледі. Оқушылар қателерін анықтайды, бағалау парағына балл қояды.


Бағалау 2-балл

classtime.com қосымшасы, интерактивті тақта,

слайд,



«Ой қозғау» әдісі.




5 мин










Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

15 минут























Жеке жұмыс

(оқулық бойынша)

15 минут


4. Өткен сабақты қайталау

« Wordwall» қосымшасы бойынша:

Сұрақ-жауап

  1. Ондық бөлшек дегеніміз не?

  2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырамыз?

  3. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды қалай орындаймыз?

  4. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?

  5. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу деген не?

  6. Ондық бөлшектерді бөлу қалай орындалады?

Сабақтың тақырыбымен, мақсатын айтып өтеді.

5. 3-топқа пазл беріледі.

Есептерді жауаптарымен сәйкестендір.




Жеке жұмыс (оқулық бойынша)

919

Амалдарды орындаңдар

(12,33+7,3):6,5=

(6-2,43):4 ¼=

9,75:(4 ½-2,55)=

15,96:(9/25+2,04)=

Топтық тапсырма 1-топ.Заттардың массаларын салыстыру, неше есе үлкен? 2-топ. Топтағы екі оқушының бойының ұзындықтарын салыстыру, неше есе ұзын? 3-топ. Ыдыстардың сыйымдылығын салыстыру, неше есе үлкен?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өткен тақырып бойынша қайталау жасайды. Бағалау парағына баллдарын қояды.



















Оқушылар сабақтың мақсатын қайталап айтып өтеді.


Оқушылар есептерді жауаптарымен сәйкестендіріп пазлды құрастырғанда, сурет шығады.

Бағалау парағына баллдарын қояды.













Оқушылар жеке тапсырма орындайды дәнтерге жазады, тақтаға есептер шығарады.














Оқушылар топтасып тапсырманы орындайды, қалай орындады түсіндіріп береді.

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру, фишкалар тарату

Дискриптор:

-Сұрақтарға жауап береді:

Жалпы 1-балл













Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру, фишкалар тарату



Дескриптор:

- ондық бөлшекті бөлшекке бөлуді орындайды: 2-балл - суретті құрастырады: 1-балл

Жалпы: 3-балл











Дескриптор:
- бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. 1-балл
-амалдарды орындайды. 1-балл
жалпы балл: 2-балл



Дескриптор:
- салыстыруды орындайды: 1-балл

интерактивті тақта, слайд, дәптер, кітап,


















Оқулық

5-сынып.


Алдамуратова Т.А, Байшоланова К., Байшоланов Е.

Атамұра”, 2017ж






























Сабақты бекіту






















Үйге тапсырма

6. «Пликкерс» ойыны

Телефонның көмегімен QR кодтары бар балалар көтерген карталарды жауаптарымен сканерлеп шығамын. Дәл сол сәтте тақтада дұрыс және бұрыс жауаптардың дереу статистикасы пайда болады.

Shape2








921

Оқушылар есептерді шығарып, QR кодтың дұрыс нұсқасын жоғары көтереді.

Shape3

Оқушылар есептерді шығарып, QR кодтың дұрыс нұсқа жағын жоғары көтереді.

Соңында әр оқушының жеке нәтижелері процентпен экранда

көрінеді.


Оқушылар үй жұмысын жазып алады

Бағалау 1-балл





plickers.com қосымшасы,

интерактивті тақта, слайд, дәптер, кітап,

QR код карта.


Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия



2 мин.

Рефлексия



Shape4










Оқушылар сабақ туралы ойларымен бөліседі.



интерактивті тақта,



03 Сәуір 2025
82
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі