Сабақтың мақсаттары:Келешек ұрпақтың
көрегенді, тәрбиелі де әдепті болуын алдын ала ойластыру, ата –
аналар мен мектептің арасындағы байланысты
нығайту.
Сабақтың формасы: Сайыс сабақ.
Сабақтың көрнекіліктері: «Мен және отбасым» атты
қабырға газеті, мақал – мәтелдер, нақыл сөздер.
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, ата – аналар,
оқушылар!
Бүгін біз келешек ұрпағымыз көрегенді, тәрбиелі
де әдепті болуын алдын ала ойластыру, ата – аналар мен мектептің
арасындағы байланысты нығайту мақсатында «Өнегелі отбасы»
тақырыбында сайыс сабақ өткізгелі отырмыз.
Адам артына із қалдыру үшін жер бетінде, басқа
адамдардың ақыл-ой дүниесінде, жүрегінде із қалдыру үшін
туады демекші, ата – ана өмірге ұрпақ әкелген соң оның жақсы азамат
болып өсуіне, тәрбиесінің дұрыс болуына мән беріп, аса бір
ілтипатпен қарайды. Ал осындай саналы да тәрбиелі ұрпақтың өсуіне
ата – анамен бірге мектеп ұжымы да бірдей ат
салысады.
Балалық шақ – адам өміріндегі қайталанбайтын
маңызды шақ. Балаға деген қарым – қатынасымыз о бастан қандай
болса, баланың жеке басы соған қарай қалыптасады. Баланың жеке бас
қасиеттерін дер кезінде байқау – келешекте оның жақсылыққа жақын
болуына, ата – ананы қадірлеп, өмірден өз орнын табуға
көмектеседі.
Сіздерді бүгінгі сабағымыздың қонақтарымен
таныстырып өтейін: (отбасылар)
айыс шарттары мынадай:
1.
«Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер» —
таныстыру.
2.
«Білгенге – маржан…» —
сұрақ-жауап.
3.
«Тәрбие тірегі отбасында» — жағдаят сұрақтарына жауап
беру.
4.
«Баланың бас ұстазы – ата — ана» — тірек – схема
құрастыру.
Әділ қазылар алқасының көмегімен
бағаланады:
(Әділ қазылармен таныстыру).
-
Сайыс.
Таныстыру
«Жеті атасын білген ер, жеті
жұрттың қамын жер» — таныстыру.
-
Сайыс. «Білгенге – маржан…» —
сұрақ-жауап.
№1 отбасына қойылатын
сұрақтар:
1.Үш би — Әйтеке, Төле,
Қазыбек.
2.Адасқанда бағыт көрсететін
жұлдыз – Темірқазық.
3.Қазақтың ұлттық музыкалық
аспаптары – Домбыра, қобыз, жетіген.
4.ҚР мемлекеттік рәміздерін
ата — Әнұран, елтаңба, ту.
5.Бала өмірге келгенде болатын
той – Шілдехана.
6.Сынған сүйекті салушы –
Сынықшы.
7.Мұсылман дінінің пайғамбары
– Мұхаммед Пайғамбар.
8.Ұясы жоқ құс –
Көкек.
9.Оралхан Бөкейдің туған жері
– Катонқарағай.
10.Бала –
балың,
Немере
…(жаның).
№2 отбасына қойылатын
сұрақтар:
1.Жеті күн – Дүйсенбі,
сейсенбі,…
2.Бір мүшелде неше жыл болады?
– 13 (12).
3.Қырық өтірікті айтқан бала –
Тазша бала.
4.ҚР мемлекеттік тілі –
Қазақ.
5.Қуанышты хабар үшін сұралады
– Сүйінші.
6.Қажымұқан Мұңайтпасұлы кім?
– Палуан.
7.Ағаштан жасалған су тасуға
арналған құрал – Иін ағаш.
8.Жылқыда өт жоқ, құста … (сүт
жоқ).
9.Ш. Уәлиханов қай облыста
дүниеге келген? – Қостанай.
10.Әке – асқар тау, Ана –
бауырындағы бұлақ, Бала — … (жағасындағы
құрақ).
№3 отбасына қойылатын
сұрақтар:
1.Қазақтың киелі сандары –
3,7,9,…
2.Қазақтың атақты күйшілері –
Құрамнғазы, Дина, Қазанғап.
3.Қазақтың халық ауыз
әдебиетіндегі күлдіргі кейіпкер – Алдар
Көсе.
4.ҚР Конституциясы қай жылы
қабылданды? – 1995 жылы.
5.Балалр дүниеге келмей жатып
екі жақтың құдаласу салты – Атастыру.
6.Қазақта халық емшісін кім
деп атайды? – Тәуіп.
7.Талқан түюге арналған көне
құрал –
Келі,
келсап.
8.Бақыт құсы –
Аққу.
9. Абай мұражайы қай
жерде орналасқан? – Семей.
10.Бала тілі — …
(бал).
«Тәрбие тірегі отбасында» —
жағдаят сұрақтарына жауап беру.
№1 отбасына қойылатын
сұрақтар:
Ата – анаға:Балаңыз кішкене
дауыс көтерсеңіз болды, «үйден кетемін» деп ашулана бастайды.
Мұндай жағдайда қандай шара қолданар
едіңіз?
Балаға:Ата – анаң қатты дауыс
көтерсе немесе ұрса сен қандай әрекет
жасайсың?
№2 отбасына қойылатын
сұрақтар:
Ата – анаға:Балаңыз мектепте
сынып жетекшісімен келіспей қалды. Жағдай ушығып барады. Бала,
тіпті мектепке барғысы келмейді. Сіз қандай жол табар
едіңіз?
Балаға:Сынып жетекшісімен
келіспей қалсаң, не істер едің?
№3 отбасына қойылатын
сұрақтар:
Ата – анаға:Сіз балаңыздың
өзінен үлкен балаға ақша беріп жүргенін көршіңізден естідіңіз.
Сіздің әрекетіңіз?
Балаға:Жасы үлкен бала сенен
ақша талап етеді. Осы жағдайда не істер
едің
1.«Баланың бас ұстазы – ата —
ана» — тірек – схема құрастыру.
2.«Тәрбие көзі
не?»
3.«Ата – ана алдындағы
борышым
Көрермендермен сұхбат
жүргізу: Қай отбасы жеңіске жетеді деп
есептейсің?
Қорытынды: Мұғалім жалпылама
қорытынды жасап, әділ қазылар алқасы берген бағасысмен таныстырып
мынадай номинациялар бойынша марапаттаулар
жүргізеді:
«Өнегелі
отбасы»;
«Ең өнерлі
отбасы»;
«Ең білімді
отбасы».