|
Сабақ тақырыбы: Өнер алды – қызыл тіл
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Байдолла Светлана
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «И» |
Қатысқандар саны: ____ |
Қатыспағандар саны: ____
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
|
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Шығарманың тақырыбын анықтайды және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың тақырыбын анықтап, негізгі ойды таба отырып, өлеңдерден қорытынды ойды түсінеді. Кейбір оқушылар: Шығарманың тақырыбын анықтап, негізгі ойды таба отырып, өлеңдерден қорытынды ойды өмірмен байланыстыра отырып түсіндіре біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
- шығарманың тақырыбын анықтайды; - негізгі ойды табады; - өлеңдерден қорытынды ойды түсінеді; - мағынасын өмірмен байланыстыра отырып, түсіндіре біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейінің дағдысы |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау қабілеті; - жауапкершілік; - өмір бойы оқуға дайын болу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, өзін-өзі тану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Үнтаспа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Төле би, Қазыбек би |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ширату Жеке жұмыс «Балмұздақ таяқшасы» әдісі «333 жаттығуы» (әр оқушы 3 нақыл сөзден айтады)
|
Балмұздақ таяқшалары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Ойқозғау Белсенді оқу тәсілі / Ұжымдық жұмыс 1. Түсiнiп оқы. Өз сөзiңмен түсiндiр. «Билердің сөзі – ақылдың көзі» Дескриптор: - түсініп оқиды; - түсінгенін өз сөзімен айтады. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі (бағдаршамның түстері арқылы сары не қызыл түсті көтергендер ұсыныстарын айтады)
Билер туралы түсінік Қазақ билері — ерте заманда осы күнгі соттың да, тергеушінің да қызметін атқарған. Билер өздерінің бір ғана сөзімен небір шытырман даулы мәселелердің дұрыс шешімін тауып отырған. Қазақ билері әділ және елге сыйлы болуға тиісті болатын. Өз әділдігімен елге танымал болған қазақтың атақты билері
Қазақ халқының бұл билері елді үш жүздің бірлігін сақтауға шақырды.
Тыңдалым 2. Әйтеке би – қазақтың үш биінің бірі. Бұхара мен Самарқан медреселерінде араб-парсы тілдерін үйренген. Даудың шешемін айтқанда Әйтеке би әділдігімен әрі тапқырлығымен ерекшеленген. Содан да болар, халық «Әйтеке жарып айтады» деп риза болған.
Оқылым Әйтеке бидің шешендік сөздері мәнерлеп оқылады. 3. Әйтеке бидің шешендігі
Алдын ашсаң, арқырар. Ақыл деген – дария, Алдын тоссаң, тоқырар.
Туысқан соң, сөз қуыспау керек. Сөз қуған пәлеге жолығады, Жол қуған олжаға жолығады.
Қонағы келсе, құрметтеп жайлағандай. Тындырымды інісі болса, Қанат-құйрығы сай болып, Ағаның алар тынысы болса, Көңілі жай болып. Інінің міндеті – басқару, Ағаның міндеті – бас бағу емес пе?!
Серік Негимов. «Шешендік сөздер» кітабынан Жазылым Бірлескен оқу тәсілі Топтық жұмыс
1-топ (саралау тапсырмасы-мұғалімнің
қолдауын көп қажет ететін оқушыларға)
Дескриптор: - шешендік сөздерді түсініп оқиды; - негізгі ойды анықтайды; - сөз тіркестерін сәйкестендіреді. ҚБ: «Плюс, минус» әдісі
2-топ (саралау тапсырмасы-мұғалімнің
қолдауын аз қажет ететін оқушыларға)
Дескриптор: - нақыл сөздердегі тақырыпты анықтайды; - негізгі сөйлемді табады; - тақырыпты және негізгі ойды кестеге жазады. ҚБ: «Басбармақ» әдісі
3-топ 4. Әйтеке би туралы не білетініңді анықта
Дескриптор: - Әйтеке би туралы мәтінді түсініп оқиды; - сол мәтінді негізге ала отырып, кестені толтырады. ҚБ: «Күлегештер» әдісі
|
Билердің портреттері
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Байдолла СветланаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Өнер алды - қызыл тіл, Әйтеке би
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Өнер алды - қызыл тіл, Әйтеке биМатериал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ, ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















