Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
3.1.3.1
шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы
оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.3.1
шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған
мәтін бөлігін, сөйлемді табу
3.3.1.1
мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр
бөлікке ат қойып, жоспар құру
|
Басы
10
мин
|
І.Психологиялық
дайындық
ІІ. Топқа
бөлу
1-(тұңғыштар): - «Бас
бармақ»
2-(ортаншы ): - «Балалы
үйрек»
3-(ортаншы): - «Ортан
терек»
4-(ортаншы): - «Шылдыр
шүмек»
5-(кенжесі): - «Кішкентай
бөбек»
Оң жағымда бес сарбаз, Сол
жағымда бес сарбаз. (Он саусақ) жұмбақ жасыру арқылы сабақтың
тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
|
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Психоллогиялық ахуал
Суреттер
Слайд
1
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа сабақ
1-тапсырма «Балапан және оның
достары» - мамандық туралы мультфильмді тамашалайды және жетелеуші
сұрақтар арқылы сабақ тақырыбына болжау
жасайды
Сұрақтар:
-Мультфильмде адам еңбегінің қандай түрлері
әңгімеленеді?
-Қандай мамандықтар аталып
өтті?
-Осыдан да басқа мамандықтар жөнінде не
білесің?
-Саған мамандықтың қайсысы
ұнайды?
-Мультфильмге ат қояйық, қалай атар
едіңдер?
ЕБҚ
тапсырмасы
Мұғалімнің
көмегімен сұраққа жауап береді.
Авторлар: Мұзафар
Әлімбаев
- Қазақстанның халық жазушысы, мемлекеттік
сыйлығының лауреаты Павлодар облысы, Шарбақты ауданында дүниеге
келген. (1923ж.- 2017ж.) Шона Смаханұлы
- Қазақтың белгілі сықақшысы, ақын. Жамбыл
облысы, Талас ауданында дүниеге келген. (1924ж.-
1988ж)
2-тапсырма Ш. Смаханұлының
«Он саусақ» өлеңін үнтаспадан тыңдайды. Әр жұп «Салыстыру
картасына» өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді
анықтайды, екі өлеңнен де көркем сөздерді (теңеу,эпитет) тауып,
картаны толтырады.
ЕБҚ
тапсырмасы
Өлеңді мәнерлеп оқиды.
3-тапсырма
Өлеңдерде адам еңбегінің қандай түрлері
әңгімеленеді?
-Өлеңдерде адам еңбегінің мынадай түрлері
әңгімеленеді: тігінші, суретші, құрылысшы, домбырашы,
құрылысшы.
ЕБҚ
тапсырмасы
тігінші, суретші, құрылысшы, домбырашы, құрылысшы
туралы білетінін сұрау.
4-тапсырма. Мәтінді
салыстыр.
Мәтіннің авторы: Шона
Смаханұлы
Тақырыбы: Он саусақ
Негізгі ойы: Білімге, бірлікке, өнерге
баулу
Он саусақ туралы тіркестер: ойнақтаған он саусақ,
тегеурінді он саусақ, көркейтетін он
саусақ.
|
мамандық туралы мультфильмді тамашалайды және
жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбына болжау
жасайды.
«Он саусақ» өлеңін үнтаспадан
тыңдайды.
М.Әлімбаевтің «Он саусақ» өлеңін мәнерлеп,
түсініп оқиды
Мәтінді салыстырады.
|
Дескриптор:
-Мультфильмді
тамашалайды;(1б)
-жетекші сұрақтарға жауап
береді;(1б)
Дескриптор:
- өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған
сөйлемді анықтайды;(1б)
- екі өлеңнен де көркем сөздерді (теңеу,эпитет)
тауып, картаны толтырады.
;(1б)
Дескриптор:
- Өлеңде адам еңбегінің түрлерін
анықтайды;(1б)
- мәтінді салыстырады.
;(1б)
Дескриптор:
-Авторын анықтайды;(1б)
-Мәтіннің тақырыбын жазады;
(1б)
-Негізгі ойды анықтайды;
(1б)
-Он саусақ туралы тіркестерді
табады.(1б)
|
Слайд
2
Слайд
3
Слайд
4
Слайд5
Слайд
6
|