Материалдар / Өнерлінің қолы алтын. «Он саусақ» Мұзафар Әлімбай.«Он саусақ» Шона Смаханұлы 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өнерлінің қолы алтын. «Он саусақ» Мұзафар Әлімбай.«Он саусақ» Шона Смаханұлы 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиет сабағы бойынша ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2024
452
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Сәулет өнері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 3 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

46 Өнерлінің қолы алтын.

«Он саусақ» Мұзафар Әлімбай.«Он саусақ» Шона Смаханұлы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу

3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру

Сабақтың мақсаты:

шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжап айтады; шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді тауып оқиды; мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құрып жазады.

Құндылықты дарыту

академиялық адалдық, ұйымшылдық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамыту

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І.Психологиялық дайындық

ІІ. Топқа бөлу

1-(тұңғыштар): - «Бас бармақ»

2-(ортаншы ): - «Балалы үйрек»

3-(ортаншы): - «Ортан терек»

4-(ортаншы): - «Шылдыр шүмек»

5-(кенжесі): - «Кішкентай бөбек»

Оң жағымда бес сарбаз, Сол жағымда бес сарбаз. (Он саусақ) жұмбақ жасыру арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

Психоллогиялық ахуал

Суреттер



Слайд 1




Ортасы

25 мин

Жаңа сабақ

1-тапсырма «Балапан және оның достары» - мамандық туралы мультфильмді тамашалайды және жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбына болжау жасайды

Сұрақтар:

-Мультфильмде адам еңбегінің қандай түрлері әңгімеленеді?

-Қандай мамандықтар аталып өтті?

-Осыдан да басқа мамандықтар жөнінде не білесің?

-Саған мамандықтың қайсысы ұнайды?

-Мультфильмге ат қояйық, қалай атар едіңдер?

ЕБҚ тапсырмасы

Мұғалімнің көмегімен сұраққа жауап береді.

Авторлар: Мұзафар Әлімбаев

- Қазақстанның халық жазушысы, мемлекеттік сыйлығының лауреаты Павлодар облысы, Шарбақты ауданында дүниеге келген. (1923ж.- 2017ж.) Шона Смаханұлы

- Қазақтың белгілі сықақшысы, ақын. Жамбыл облысы, Талас ауданында дүниеге келген. (1924ж.- 1988ж)

2-тапсырма Ш. Смаханұлының «Он саусақ» өлеңін үнтаспадан тыңдайды. Әр жұп «Салыстыру картасына» өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді анықтайды, екі өлеңнен де көркем сөздерді (теңеу,эпитет) тауып, картаны толтырады.

ЕБҚ тапсырмасы

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

3-тапсырма

Өлеңдерде адам еңбегінің қандай түрлері әңгімеленеді?

-Өлеңдерде адам еңбегінің мынадай түрлері әңгімеленеді: тігінші, суретші, құрылысшы, домбырашы, құрылысшы.

ЕБҚ тапсырмасы

тігінші, суретші, құрылысшы, домбырашы, құрылысшы туралы білетінін сұрау.

4-тапсырма. Мәтінді салыстыр.

Мәтіннің авторы: Шона Смаханұлы

Тақырыбы: Он саусақ

Негізгі ойы: Білімге, бірлікке, өнерге баулу

Он саусақ туралы тіркестер: ойнақтаған он саусақ, тегеурінді он саусақ, көркейтетін он саусақ.



мамандық туралы мультфильмді тамашалайды және жетелеуші сұрақтар арқылы сабақ тақырыбына болжау жасайды.











«Он саусақ» өлеңін үнтаспадан тыңдайды.





М.Әлімбаевтің «Он саусақ» өлеңін мәнерлеп, түсініп оқиды


Мәтінді салыстырады.





Дескриптор:

-Мультфильмді тамашалайды;(1б)

-жетекші сұрақтарға жауап береді;(1б)




Дескриптор:

- өлеңдегі негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді анықтайды;(1б)

- екі өлеңнен де көркем сөздерді (теңеу,эпитет) тауып, картаны толтырады.

;(1б)

Дескриптор:

- Өлеңде адам еңбегінің түрлерін анықтайды;(1б)

- мәтінді салыстырады.

;(1б)

Дескриптор:

-Авторын анықтайды;(1б)

-Мәтіннің тақырыбын жазады; (1б)

-Негізгі ойды анықтайды; (1б)

-Он саусақ туралы тіркестерді табады.(1б)



Слайд 2











Слайд 3









Слайд 4







Слайд5







Слайд 6


Соңы

10 мин

Сабақты бекіту.

«Еркін микрофон» әдісі арқылы сабақты бекіту

Үйге тапсырма. Оқу.Мазмұндау.

Рефлексия

Shape1



Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия


жасайды.



Оқушылар 1-10 балдық жүйеен бағаланады.

Слайд 9







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!