Оптикалық аспаптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оптикалық аспаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8 сынып физика пәні "Оптикалық аспаптар" тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың

8.4 А Жарық құбылыстары бөлімі

Күні:

Сыныбы: 8

Мектеп: №26 ЖББМ

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар: Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Оптикалық аспаптар



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.5.1.16 - қарапайым оптикалық құралдарды (перископ, обскура камерасы) құрастыру


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: қарапайым оптикалық құралдарды (перископ, обскура камерасы) құрастырады

Көптеген оқушылар: Оптикалық аспаптардың жұмыс істеу принціпін түсінеді.

Кейбір оқушылар: Оптикалық аспаптардың көмегімен кескінді алу жолдарын біледі.




Бағалау критерийлері

Қарапайым оптикалық құралдарды (перископ, обскура камерасы) құрастырумен танысады.

Оптикалық аспаптардың жұмыс істеу принціптерін дәлелдейді.

Берілген оптикалық аспаптардың көмегімен кескінді алу жолдарын талқылайды.

Оптикалық аспаптардың перископ, обскура камерасының нобайын жасайды.






Тілдік мақсаттар:

1 Оқытудың тілдік мақсаты:Қарапайым оптикалық аспаптардың түрлерін сипаттай алады.

2 Пәндік лексика және терминология: оптикалық аспаптар-optical devices,обскура камерасы-camera obscura,перископ-periscop,фотоаппарат-camera.

3.Диалогтармен жазу үшін қолданылатын тіркестер: : Проекциялық аппараттың жұмыс істеу принципі қандай?

-Перископ, обскура камерасы қандай мақсатта пайдаланылады?

Экранда нәрсенің үлкейтілген шын кескінін алуға арналған оптикалық аспаптарды ... немесе... дейді.




Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігін білуге баулу» құндылығына негіздеп оқушыларды еңбекке баулуға,үнемділікке баулу.




Пән аралық байланыс

Ағылшын:тақырыптағы термин сөздерді ағылшын тілінде айтады

Биология: микроскоптың бөлімдерімен танысады

Технология: перископ обкура камерасының моделін жасайды



Алдыңғы білім



Сабақтың барысы

Жұқа линзаның формуласы.Линзаның сызықтық

ұлғайтуы




Сабақтың

Жоспарланған

Кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




Ресурстар





Сабақтың басы
























Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

(W)«Жүректен жүрекке » әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып жүректі алақандарына салып, бір-біріне тілек айтады, бір-бірінің көңіл -күйін көтереді.





(W)«Мозайка» әдісі арқылы суреттерді құрастыра отырып,

  • Микроскоп

  • Телескоп

  • Лупа

  • Перископ 4 топқа бөлінеді.

Өткен білімді еске түсіру

Тапсырма №1 (G)(Жұптық жұмыс)

«6 терезе, 6 сұрақ» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

Не?

Неге?

Қандай?

Қалай?

Қайда?

Қашан?

Әр оқушы А4 қағазын 6 терезеге бөледі де, тақтада берілген 6 сұраққа жауап жазады. Оқушылар орындап болған соң, жауаптары интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

Өзара тапсырманы, алмастырып, бір-бірінің жұмысын тексереді. Қателіктерін топпен талқылайды.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Линзаның түрлерін біледі, формулаларын көрсетеді.

  • Меңгерген білімдерін көрсетеді

  • Өткен білімді еске түсіреді.

(f)ҚБ: Мадақтау

«Кереметсіңдер»

«Жарадыңдар»



«Сендерге сенемін»







Тақырыпты ашу.

Тапсырма №2

(G) «Модельдеу » әдісі

1-2 топ тапсырмасы:

You tube желісін қарай отырып,

Берілген 2 айна, 2 қорап, клей, концелярлық пышақты пайдаланып, перископ құрастыр.

3-4 топ тапсырмасы:

Берілген қорап, конфеттің ақ қағазы, шеге, қайшы, домалақ қалыңтырды пайдаланып, обскура камерасын жаса.

Бағалау критерийлері

Дескриптор



Оптикалық аспаптардың перископ, обскура камерасын нобайын жасайды.




Перископ және обскура камерасының құрылысымен танысады.

Олардың моделін құрастыра алады.



(f)ҚБ : Жауап берген оқушыларға жұлдызша таратамын.

«Тамаша» Толық түсіндің.

«Жақсы» Біліміңді толықтыр.

Тапсырма №3

(G)(Топтық жұмыс ) « Stop cadr» әдісі:Bilimland.kz сайтынан «Оптикалық аспаптар» тақырыбындағы бейнефильмін көрсете отырып, экранды тоқтатып қойып, сұрақтар қою арқылы , оқушыларды диалогқа тарта отырып, жаңа тақырып ашылады. Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау мақсатында қолданылады. Талдау барысында мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдай отырып түзетеді.- Проекциялық аппараттың жұмыс істеу принципі қандай?

-Перископ, обскура камерасы қандай мақсатта пайдаланылады?

Жаңа тақырып мұғалімнің сұрақ қоюы арқылы талқыланып, тапсырма орындау барысында ашылып және оқу мақсатына жетеді.



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Оптикалық аспаптар туралы ақпарат қабылдайды.

Оптикалық аспаптарды өмірде қолдануын түсіндіреді.




  • Оптикалық аспаптардың түрлерімен танысады.

  • Негізгі идеялар жинақталып, сараланады.

(f)ҚБ «Менің ойымдағы аспаптар »

Бәрі түсінікті Түсініксіздеу Түсінбедім

Түсінбеген оқушыларға келесі сабаққа қосымша тапсырмалар даярланып, жан-жақты қолдау көрсетіледі.





















Суреттер жиынтығы






















































Интернет желісі





https://www.youtube.com/watch?v=1-odiAZvo4w



https://www.youtube.com/watch?v=cvT6WpDOoXI



























https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/optika/lesson/optikalyq-quralda









Сабақтың ортасы


















































Сабақтың соңы


Қорытынды















Тапсырма №3

«Ізденіс тенденциясы » әдісі

1-2 топ: Микроскоп бөлімдерін жаз және микроскоптағы сәуле жолын сал.



3-4 топ Лупаны пайдаланып, тұз , науат түйіршіктерін қара және тұжырым жаса.

Бағалау критерийлері

Дескриптор



Оптикалық аспаптардың құрылыс ерекшеліктерін ажыратып, талқылайды.




Микроскоптың құрылысмен танысады, сәуле жолын салады.

Оптикалық аспаптардың құрылыс ерекшелігін сипаттайды.

Жеке және топта талқылайды.




(f) ҚБ «2 жұлдыз 1 тілек» әдісі

Кері байланыс: « - - » әдісі

  • Бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпарат;

  • Бүгінгі сабақта қиындық тудырған аспекті;

  • Бүгінгі сабақта ұнаған іс-әрекет.





«Ізде. Жинақта. Тап» әдісі бойынша оптикалық аспаптар туралы мәлімет жинақтау.















Үлестірме материал

















Лупа, тұз, науат








































































































Дифференциация- Сіз жоспарда қолдаудың қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау- Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

Оқушыларға қолдау көрсету мақсатында 1тапсырманы орындау үшін толық сыныппен топтық,жұппен жұмыстар жүргізген кезде оқушыларға ЖАДА орнатамын. 2-тапсырмада мәселені барынша мұқият талқылап, оқушының ойлау қызметін жетілдіру үшін, сананың түрлі аспектісін жандандыру мақсатында қолдануды жүзеге асырамын.3 тапсырмада критерий мен дикрипторларын анық көрсетемін.Уақытты тиімді пайдалану,оқушылардың оқу маттериалды,жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеу.


1.»Жүректен жүреке» әдісі

2. «Мозайка» әдісі

3. «6 терезе,6 сұрақ» әдісі

4. «Stop cadr»әдісі

5. «Ізденіс тенденциясы»әдісі

6. «2 жұлдыз,1 тілек» әдісі

7. «Модельдеу» әдісі

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлекция

Оқу мақсаттары шынайы

Осы бөлімде сабақ туралы ойлаңыз.Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2019
2089
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі