№
|
Ортақ
тақырыптар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
1
|
1-бөлім.
ӨЗІМ
ТУРАЛЫ
|
Біз оқып
үйренеміз
|
2.1.1.1
сөздер және
буындар кешенін
есте сақтау
және
анық айту
|
1
|
|
|
2
|
Бірге
оқимыз
|
2.1.4.1 әр түрлі жағдайларда
өз қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай
білу;
2.1.4.2 диалогқа
қатысу;
2.1.4.3 сұрақтарға толық жауап
беру
|
1
|
|
|
3
|
Оқып
үйрен
|
2.1.5.1 интонация мен
бейвербалды
қарым-қатынас құралдарын дұрыс пайдалану
|
1
|
|
|
4
|
Әріп
сыры
|
-
әр
түрлі
жағдайларда өз қиындықтарын,
өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;
-
диалогқа
қатысу;
сұрақтарға толық
жауап беру
|
1
|
|
|
1
|
2-бөлім.
МЕНІҢ
МЕКТЕБІМ
|
Кезекшілер
|
2.1.8.1
мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерлерін бейнелеу
|
1
|
|
|
2
|
Тақта- білім
айнасы
|
-
буындап оқуды
жыл соңында
бүтін сөздерді оқуға
ауыстыру;
дауыстап оқуды қолдану
|
1
|
|
|
3
|
Тазалақ
күні
|
2.2.2.1 мәтінге
берілген иллюстрация және
аталуын тірекке
ала отырып
мәтіннің негізгі мазмұнын
анықтау
|
1
|
|
|
4
|
Гүлді
жұлма,өсір
|
-
әрекет
бойынша қарапайым анықтаушы
сұрақтарды құрастыру;
-
мәтінге
берілген суреттерді тірекке
алып оқылған
мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап беру
|
1
|
|
|
|
|
2-
тоқсан
|
|
|
|
|
1
|
3-бөлім.
МЕНІҢ ОТБАСЫМ ЖӘНЕ
ДОСТАРЫМ
|
Біздің
отбасымыз
|
-
әр
түрлі
жағдайларда өз
қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін
тұжырымдай білу;
-
диалогқа
қатысу;
сұрақтарға
толық жауап беру
|
1
|
|
|
2
|
Қолқанат
|
2.1.5.1 интонация
мен бейвербалды қарым-қатынас
құралдарын дұрыс пайдалану
|
1
|
|
|
3
|
Көшедегі
сабақ
|
2.1.7.1мұғалімнің дауысынан
өлеңдер, жаңылтпаштар, тақпақтар
жаттықтыру;
-
тақпақтар, жаңылтпаштар, өлеңдер
айту;
иллюстрацияға сүйеніп
таныс ертегілерді қайталау
|
1
|
|
|
4
|
Мырзалық
|
-
2.2.4.1әрекет бойынша қарапайым анықтаушы
сұрақтарды құрастыру;
-
мәтінге
берілген суреттерді тірекке
алып оқылған
мәтіннің мазмұны
бойынша
сұрақтарға жауап
беру
|
1
|
|
|
1
|
4-бөлім.
БІЗДІ ҚОРШАҒАН
ӘЛЕМ
|
Қыс қызығын
тойлаймыз
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
2
|
Алғашқы
қар
|
2.1.6.1 оқыған мәтінге
ұқсас
сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
3
|
Жапалақ
қар
|
-
мұғалімнің дауысынан
өлеңдер, жаңылтпаштар, тақпақтар
жаттықтыру;
-
тақпақтар, жаңылтпаштар, өлеңдер
айту;
иллюстрацияға сүйеніп
таныс ертегілерді қайталау
|
1
|
|
|
4
|
Жаңа жыл
мерекесі
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1 оқыған мәтінге
ұқсас
сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
|
|
3-тоқсан
|
|
|
|
|
1
|
5-бөлім
САЯХАТ
|
Суға салған
шыбықтар
|
2.1.1.1 сөздер
және буындар
кешенін есте
сақтау және анық
айту
|
1
|
|
|
2
|
Қыстағы
қызықтар
|
-
әр
түрлі
жағдайларда өз қиындықтарын,
өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;
-
диалогқа
қатысу;
сұрақтарға толық
жауап беру
|
1
|
|
|
3
|
Құтжол
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
4
|
Қарсақ
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
5
|
|
Аязды
күні
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
1
|
6-бөлім.
САЛТ-ДӘСТҮР.
МЕРЕКЕЛЕР
|
Құстың
ұясы
|
-
2.2.4.1әрекет бойынша қарапайым анықтаушы
сұрақтарды құрастыру;
-
мәтінге
берілген суреттерді тірекке
алып оқылған
мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап
беру;
қойылған сұрақтарға жауап
беру үшін
мәтінде ұсыныстар
табу
|
1
|
|
|
2
|
Торғай ағаш
қорғайды
|
-
2.2.4.1әрекет бойынша қарапайым анықтаушы
сұрақтарды құрастыру;
-
мәтінге
берілген суреттерді тірекке
алып оқылған
мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап
беру;
қойылған сұрақтарға жауап
беру үшін
мәтінде ұсыныстар
табу
|
1
|
|
|
3
|
|
8-Наурыз
|
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің
мазмұнын айту,
мәтінге жақын
өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
|
1
|
|
|
4
|
|
Ұлыстың ұлы
күні
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің
мазмұнын айту,
мәтінге жақын
өздігінен қайта
болжауға біртіндеп
көшу
|
1
|
|
|
5
|
|
Ата-баба
мұрасы
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің
мазмұнын айту,
мәтінге жақын
өздігінен қайта
болжауға біртіндеп
көшу
|
1
|
|
|
|
7-бөлім
ТАҒАМ
ЖӘНЕ
СУСЫН
|
4-
тоқсан
|
|
|
|
|
1
|
|
Қайдан келдің
бауырсақ?
|
-
мұғалімнің
көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерлерін бейнелеу;
-
адамның әр
түрлі эмоционалдық жағдайын
көрсету;
ертегілер драматизациясына қатысу
|
1
|
|
|
2
|
7-бөлім
ТАҒАМ
ЖӘНЕ
СУСЫН
8-бөлім.
ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ
САУ
|
Атасының
ақылы
|
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің
мазмұнын айту,
мәтінге жақын
өздігінен қайта
болжауға біртіндеп
көшу
|
1
|
|
|
3
|
Алма
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің
мазмұнын айту,
мәтінге жақын
өздігінен қайта
болжауға біртіндеп
көшу
|
1
|
|
|
4
|
Тазалық
|
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің
мазмұнын айту,
мәтінге жақын
өздігінен қайта
болжауға біртіндеп
көшу
|
1
|
|
|
5
|
Түскі
тамақ
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1 оқыған мәтінге
ұқсас
сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
6
|
8-бөлім.
ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ
САУ
|
Денсаулық
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
7
|
Жауынды
күні
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
8
|
Жыл бойы өткенді
қайталау
|
2.2.5.1
мұғалімнің сұрақтары
бойынша мәтіннің мазмұнын айту,
мәтінге жақын өздігінен
қайта болжауға
біртіндеп көшу
2.1.6.1
оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша
мұғалімнің көмегімен
әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|