Материалдар / Оқу және тіл дамыту КТЖ 2 сынып 1 сағатпен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқу және тіл дамыту КТЖ 2 сынып 1 сағатпен

Материал туралы қысқаша түсінік
ЕББҚ оқушыларына арналған жеке оқу бағдарламасы бойынша 2 сынып оқу және тіл дамыту бойынша КТЖ үйден оқуға 1 сағатпен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
80
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсіндірме жазба

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы№ 51 бұйрығына 14-қосымша

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі№ 115 бұйрығына 559 -қосымша

  1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама)

«Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

  1. Бағдарламаның мақсаты – әр түрлі оқу түрлерін қолдана отырып, мәтінді дұрыс түсінуге үйрету, оқылған сөздерді ұғынуын, байланыстырып сөйлеуі мен коммуникативтік дағдыларын дамыту.

  2. Бағдарламаның міндеттері:

  1. сөздердің дыбыстық құрылымын бұзбай, екпінін сақтап мәтіндерді дұрыс оқуды қалыптастыру;

  2. қолжетімді түсінікті шығармаларды мәнерлеп, оқу тәсілдерін меңгеруге ықпал ету;

  3. білім алушылардың ойлау процесінің қарқынына сәйкес тез, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.

  1. Түзете-дамыту міндеттері:

  1. білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін барынша түзетуге ықпал ету;

  2. білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру, қорыту, жіктеу) дамыту;

  3. дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті қалыптастыру.




















Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Оқу және тіл дамыту 2 -сынып. Аптасына 1 сағат.Барлығы 34

Ортақ

тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1

1-бөлім.

ӨЗІМ ТУРАЛЫ


Біз оқып үйренеміз

2.1.1.1 сөздер және буындар кешенін есте сақтау және анық айту

1



2

Бірге оқимыз

2.1.4.1 әр түрлі жағдайларда өз қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;

2.1.4.2 диалогқа қатысу;

2.1.4.3 сұрақтарға толық жауап беру

1



3

Оқып үйрен

2.1.5.1 интонация мен бейвербалды

қарым-қатынас құралдарын дұрыс пайдалану

1



4

Әріп сыры

        1. әр түрлі жағдайларда өз қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;

        2. диалогқа қатысу; сұрақтарға толық жауап беру

1



1

2-бөлім.

МЕНІҢ МЕКТЕБІМ



Кезекшілер

2.1.8.1 мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерлерін бейнелеу

1



2

Тақта- білім айнасы

        1. буындап оқуды жыл соңында бүтін сөздерді оқуға ауыстыру;

дауыстап оқуды қолдану

1



3

Тазалақ күні

2.2.2.1 мәтінге берілген иллюстрация және аталуын тірекке ала отырып мәтіннің негізгі мазмұнын анықтау

1



4

Гүлді жұлма,өсір

        1. әрекет бойынша қарапайым анықтаушы сұрақтарды құрастыру;

        2. мәтінге берілген суреттерді тірекке алып оқылған мәтіннің мазмұны

бойынша сұрақтарға жауап беру

1





2- тоқсан





1

3-бөлім.

МЕНІҢ ОТБАСЫМ ЖӘНЕ ДОСТАРЫМ


Біздің отбасымыз

        1. әр түрлі жағдайларда өз

қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;

        1. диалогқа қатысу;

сұрақтарға толық жауап беру

1



2

Қолқанат

2.1.5.1 интонация мен бейвербалды қарым-қатынас құралдарын дұрыс пайдалану

1



3

Көшедегі сабақ

2.1.7.1мұғалімнің дауысынан өлеңдер, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттықтыру;

        1. тақпақтар, жаңылтпаштар, өлеңдер айту;

иллюстрацияға сүйеніп таныс ертегілерді қайталау

1



4

Мырзалық

        1. 2.2.4.1әрекет бойынша қарапайым анықтаушы сұрақтарды құрастыру;

        2. мәтінге берілген суреттерді тірекке алып оқылған мәтіннің мазмұны

бойынша сұрақтарға жауап беру

1



1

4-бөлім.

БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ


Қыс қызығын тойлаймыз

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



2

Алғашқы қар

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



3

Жапалақ қар

        1. мұғалімнің дауысынан өлеңдер, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттықтыру;

        2. тақпақтар, жаңылтпаштар, өлеңдер айту; иллюстрацияға сүйеніп таныс ертегілерді қайталау

1



4

Жаңа жыл мерекесі

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1





3-тоқсан





1

5-бөлім

САЯХАТ


Суға салған шыбықтар

2.1.1.1 сөздер және буындар кешенін есте сақтау және анық айту

1



2

Қыстағы қызықтар

        1. әр түрлі жағдайларда өз қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;

        2. диалогқа қатысу; сұрақтарға толық жауап беру

1



3

Құтжол

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



4

Қарсақ

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



5


Аязды күні

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



1

6-бөлім.

САЛТ-ДӘСТҮР.

МЕРЕКЕЛЕР


Құстың ұясы

        1. 2.2.4.1әрекет бойынша қарапайым анықтаушы сұрақтарды құрастыру;

        2. мәтінге берілген суреттерді тірекке алып оқылған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

қойылған сұрақтарға жауап беру үшін мәтінде ұсыныстар табу

1



2

Торғай ағаш қорғайды

        1. 2.2.4.1әрекет бойынша қарапайым анықтаушы сұрақтарды құрастыру;

        2. мәтінге берілген суреттерді тірекке алып оқылған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру;

қойылған сұрақтарға жауап беру үшін мәтінде ұсыныстар табу

1



3


8-Наурыз

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын

өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

1



4


Ұлыстың ұлы күні

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

1



5


Ата-баба мұрасы

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

1




7-бөлім

ТАҒАМ

ЖӘНЕ СУСЫН




4- тоқсан





1


Қайдан келдің бауырсақ?

        1. мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерлерін бейнелеу;

        2. адамның әр түрлі эмоционалдық жағдайын көрсету;

ертегілер драматизациясына қатысу

1



2

7-бөлім

ТАҒАМ

ЖӘНЕ СУСЫН



8-бөлім.

ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ САУ


Атасының ақылы

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

1



3

Алма

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

1



4

Тазалық

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

1



5

Түскі тамақ

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



6

8-бөлім.

ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ САУ


Денсаулық

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



7

Жауынды күні

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1



8

Жыл бойы өткенді қайталау

2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу

2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру

1













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!