Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оқу және тіл дамыту КТЖ 2 сынып 1 сағатпен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсіндірме жазба
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «5» ақпандағы№ 51 бұйрығына 14-қосымша
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі№ 115 бұйрығына 559 -қосымша
-
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 2-4 сыныптары үшін «Оқу және тіл дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама)
«Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
-
Бағдарламаның мақсаты – әр түрлі оқу түрлерін қолдана отырып, мәтінді дұрыс түсінуге үйрету, оқылған сөздерді ұғынуын, байланыстырып сөйлеуі мен коммуникативтік дағдыларын дамыту.
-
Бағдарламаның міндеттері:
-
сөздердің дыбыстық құрылымын бұзбай, екпінін сақтап мәтіндерді дұрыс оқуды қалыптастыру;
-
қолжетімді түсінікті шығармаларды мәнерлеп, оқу тәсілдерін меңгеруге ықпал ету;
-
білім алушылардың ойлау процесінің қарқынына сәйкес тез, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.
-
Түзете-дамыту міндеттері:
-
білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің жетіспеушіліктерін барынша түзетуге ықпал ету;
-
білім алушылардың көрнекі-әрекеттік және көрнекі-бейнелі ойлауын, ойлау операцияларын (талдау, салыстыру, қорыту, жіктеу) дамыту;
-
дербестікті, ұқыптылықты, жауапкершілікті қалыптастыру.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Оқу және тіл дамыту 2 -сынып. Аптасына 1 сағат.Барлығы 34
№ |
Ортақ тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім. ӨЗІМ ТУРАЛЫ |
Біз оқып үйренеміз |
2.1.1.1 сөздер және буындар кешенін есте сақтау және анық айту |
1 |
|
|
|
2 |
Бірге оқимыз |
2.1.4.1 әр түрлі жағдайларда өз қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу; 2.1.4.2 диалогқа қатысу; 2.1.4.3 сұрақтарға толық жауап беру |
1 |
|
|
||
3 |
Оқып үйрен |
2.1.5.1 интонация мен бейвербалды қарым-қатынас құралдарын дұрыс пайдалану |
1 |
|
|
||
4 |
Әріп сыры |
|
1 |
|
|
||
1 |
2-бөлім. МЕНІҢ МЕКТЕБІМ |
Кезекшілер |
2.1.8.1 мұғалімнің көмегімен әдеби шығарманың кейіпкерлерін бейнелеу |
1 |
|
|
|
2 |
Тақта- білім айнасы |
дауыстап оқуды қолдану |
1 |
|
|
||
3 |
Тазалақ күні |
2.2.2.1 мәтінге берілген иллюстрация және аталуын тірекке ала отырып мәтіннің негізгі мазмұнын анықтау |
1 |
|
|
||
4 |
Гүлді жұлма,өсір |
бойынша сұрақтарға жауап беру |
1 |
|
|
||
|
|
2- тоқсан |
|
|
|
|
|
1 |
3-бөлім. МЕНІҢ ОТБАСЫМ ЖӘНЕ ДОСТАРЫМ |
Біздің отбасымыз |
қиындықтарын, өтініштерін, үндеулерін тұжырымдай білу;
сұрақтарға толық жауап беру |
1 |
|
|
|
2 |
Қолқанат |
2.1.5.1 интонация мен бейвербалды қарым-қатынас құралдарын дұрыс пайдалану |
1 |
|
|
||
3 |
Көшедегі сабақ |
2.1.7.1мұғалімнің дауысынан өлеңдер, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттықтыру;
иллюстрацияға сүйеніп таныс ертегілерді қайталау |
1 |
|
|
||
4 |
Мырзалық |
бойынша сұрақтарға жауап беру |
1 |
|
|
||
1 |
4-бөлім. БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ |
Қыс қызығын тойлаймыз |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
|
2 |
Алғашқы қар |
2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
||
3 |
Жапалақ қар |
|
1 |
|
|
||
4 |
Жаңа жыл мерекесі |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
||
|
|
3-тоқсан |
|
|
|
|
|
1 |
5-бөлім САЯХАТ |
Суға салған шыбықтар |
2.1.1.1 сөздер және буындар кешенін есте сақтау және анық айту |
1 |
|
|
|
2 |
Қыстағы қызықтар |
|
1 |
|
|
||
3 |
Құтжол |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
||
4 |
Қарсақ |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
||
5 |
|
Аязды күні |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
|
1 |
6-бөлім. САЛТ-ДӘСТҮР. МЕРЕКЕЛЕР |
Құстың ұясы |
қойылған сұрақтарға жауап беру үшін мәтінде ұсыныстар табу |
1 |
|
|
|
2 |
Торғай ағаш қорғайды |
қойылған сұрақтарға жауап беру үшін мәтінде ұсыныстар табу |
1 |
|
|
||
3 |
|
8-Наурыз |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу |
1 |
|
|
|
4 |
|
Ұлыстың ұлы күні |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу |
1 |
|
|
|
5 |
|
Ата-баба мұрасы |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу |
1 |
|
|
|
|
7-бөлім ТАҒАМ ЖӘНЕ СУСЫН |
4- тоқсан |
|
|
|
|
|
1 |
|
Қайдан келдің бауырсақ? |
ертегілер драматизациясына қатысу |
1 |
|
|
|
2 |
7-бөлім ТАҒАМ ЖӘНЕ СУСЫН 8-бөлім. ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ САУ |
Атасының ақылы |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу |
1 |
|
|
|
3 |
Алма |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу |
1 |
|
|
||
4 |
Тазалық |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу |
1 |
|
|
||
5 |
Түскі тамақ |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
||
6 |
8-бөлім. ДЕНІ САУДЫҢ – ЖАНЫ САУ |
Денсаулық |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
|
7 |
Жауынды күні |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
1 |
|
|
||
8 |
Жыл бойы өткенді қайталау |
2.2.5.1 мұғалімнің сұрақтары бойынша мәтіннің мазмұнын айту, мәтінге жақын өздігінен қайта болжауға біртіндеп көшу 2.1.6.1 оқыған мәтінге ұқсас сурет бойынша мұғалімнің көмегімен әңгіме құрастыру |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|